Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita, joiden mies just muuttanut pois?

yksin84
06.12.2017 |

Miten olette selvinneet? Mies muutti pois tämän kuun alusta, haluaa erota koska löytänyt toisen. Tulemme kuitenkin näkemään usein lapsemme takia, koska molempien työt sellaiset, että yhteispeliä tarvitaan. Mutta oon silti niin katkera! Muita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainut jätetty:(

Vierailija
2/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä ole ainut, minulla melkein sama tilanne. Mies muutti jo puoli vuotta sitten enkä vieläkään ole päässyt yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

Vierailija
4/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies muutti pari kuukautta sitten pois. Päätös oli mun, ja on ollut todella hyvä päätös. Olemme ainakin toistaiseksi vielä yhdessä, aika näyttää...

Muistakaa että aika auttaa! Yrittäkää nauttia itsenäisyydestä, musta se on ihanaa, vaikka toki tilanteeni on erilainen. Mutta on sekin koettu, että (ex)mies muutti pois, koska halus erota ja sillä oli toinen. Se on hirveetä, mut tosiaan, se aika auttaa aina.

Vierailija
5/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies muutti juuri pois. Väitti.vielä viimeiseen asti ettei ole toista mut sain kiinni rysän päältä. Ei katunut ollenkaan, vaan sanoi olevansa rakastunut tähän naiseen. Oon niin katkera

Vierailija
6/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ilmoitti pari kk sitten halunsa erota. Muutti viikko sitten. Olen aivan lamaantunut ja sekaisin. Vielä loppuviikon saikulla. En pysty elämään. Olen ihan rikki, kaikki tuli yllättäen.

Vierailija
7/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies muutti pari viikkoa sitten. Muutama kuukausi sitten mies petti minua, yritettiin vielä mutta minä halusin lopulta erota. Näin on parempi molemmille. Vaatiihan se yksinolo totuttelua, mutta oloni on helpottunut.

Vierailija
8/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos haluat kirjoitella minulle niin laita osoite.

Vertaistukea.

Vierailija
9/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla joksikin aikaa lohduttamaan mutta oljamiin en jää.

Plussaa jos lapsi on jo PS4 iässä.

M

Vierailija
10/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin tulla joksikin aikaa lohduttamaan mutta oljamiin en jää.

Plussaa jos lapsi on jo PS4 iässä.

M

:'D Itse joskus toivon, että saisin lapset suoraan pleikkaikäisenä (vaikka olen nainen)...

Vierailija
11/12 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava sentään huomata että saman kokeneita löytyy

Vierailija
12/12 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa varmaan makaaberilta, mutta kannattaa muistuttaa itseä pienistä hyvistä asioista, sekä miehestä kannattaa muistaa vain huonot puolet. Psykologisesti järkevää miettiä miestä vain huonona muistona. Mikä se sitten loppupeleissä olikin. Sitten seuraava mies kannattaa ottaa hyvä. Sellainen, mikä ei jätä lapsia, vaan kantaa vastuun niistä ja kodista ihan loppuun saakka. Oikeat miehet eivät jätä kotia missään vaiheessa, ei uuden rakkauden tähden tai mitään. Teille on vielä kaikille siellä ne oikeat olemassa ja varokaa eronneita miehiä. Niissä ei ole mitään hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän