Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuliko teille äsken lähettäjältä "Suomi100" tekstiviesti, jossa onnitellaan kaikkia suomalaisia?

Vierailija
06.12.2017 |

"Itsenäinen Suomi täyttää tänään 100 vuotta. Onnea Suomi ja suomalaiset!
Det självständiga Finland fyller 100 år idag. Grattis Finland och finländare!"

Mikähän instanssi tuo lähettäjä oikein on?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut mutta jos tulee, teen valituksen kotrirauhan rikkomisesta. En ole antanut operaattorille lupaa spämmätä minua millään tekosyyllä, ja numeroni on salainen, Telialle vaan terkkuja.

Kaikesta sitä ihmiset mielensä pahoittaakin. Suosittelen hakeutumista mielenterveyspalvelujen ääreen, jos yhdestä valtioneuvoston lähettämästä ja operaattorien välittämästä viestistä menee kuppi nurin.

Vierailija
22/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ja olisi ollut hauska, jos olisi tullut suomen- ja ruotsinkielisen tekstin lisäksi saameksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti esittävät julkisen anteeksipyynnön siitä että tuohon oli laitettu jotain ruotsinkielistä juttua mukaan.

Vierailija
24/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Onko mitään suomalaisempaa kuin onnittelutekstari?” Näköjään on, mielensä pahoittaminen kotirauhan rikkomisesta.

Vierailija
25/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän operaattorit maksa ne, eikä viestin lähetys tietenkään heille sen vertaa maksa kuin mitä asiakkaalta ottavat. Jouluisinkin minun mielestäni aina tulee asiakkaalle joku joulutoivotus. Ihan hauska idea, tekstiviesti on suomalainen keksintö.

Oh, en tiennyt että tekstari on suomalainen keksintö.

Mutta nyt kun ajattelee niin ei oo mikään ihme, että juuri suomalainen on keksinyt tavan infota asia toiselle suomalaiselle ilman puhekontaktia x)

Vierailija
26/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jo kahteen kertaan. Samaan liittymään.

Vierailija
27/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tullut :( 😂

Vierailija
28/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän operaattorit maksa ne, eikä viestin lähetys tietenkään heille sen vertaa maksa kuin mitä asiakkaalta ottavat. Jouluisinkin minun mielestäni aina tulee asiakkaalle joku joulutoivotus. Ihan hauska idea, tekstiviesti on suomalainen keksintö.

Yhden tekstarin tuotantohinta on 0 cnt. Operaattorit varmaan yhden henkilötyöpäivän tekeen töitä tuon lähettämiseksi (yhteensä), joten lisäkustannus on noin 0,00000002 cnt per viesti.

Vierailija
29/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut.

Valvova isoveli näköjään ei tiedä numeroani...

Vierailija
30/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli. Minulla on salainen numero, joten kuvittelin, ettei viestiä tule.

Vierailija
31/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomi ole ollut itsenäinen 100 v. Itsenäisyys annettiin pois kun liityttiin EU:hun

Vierailija
32/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli, vastasinkin jo ja sain kiitoksen vastauksestani.

Vierailija
33/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisen viestin sain. En kyllä tiedä miksi, kun enhän minä mikään juhlakalu ole, enkä mitään merkittävää ole tämän maan eteen tehnyt saati sen eteen, että tämä maa on saavuttanut 100 vuoden iän.

Lähinnä v*****aa tämä 100-vuotishössötys muutenkin.

Vierailija
34/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pari minuuttia sitten tuli. :D

Ihan kylmät väreet meni lukiessa. ♥

Vierailija
35/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vielä

Vierailija
36/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli. Minulla on salainen numero, joten kuvittelin, ettei viestiä tule.

Kuvittelit ettei operaattorisi tiedä numeroasi ja joutuu kyselemään sitä "nollakakkosesta?"

Vierailija
37/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut mutta jos tulee, teen valituksen kotrirauhan rikkomisesta. En ole antanut operaattorille lupaa spämmätä minua millään tekosyyllä, ja numeroni on salainen, Telialle vaan terkkuja.

Kaikesta sitä ihmiset mielensä pahoittaakin. Suosittelen hakeutumista mielenterveyspalvelujen ääreen, jos yhdestä valtioneuvoston lähettämästä ja operaattorien välittämästä viestistä menee kuppi nurin.

Kyse on kiellon rikkomisesta ja siitä lähtee valitus. Jos lupaa moiseen ei ole annettu niin sellaista viestiä ei lähetetä.Varsinkin kun on turvakielto.

Vierailija
38/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä tuli ainostaan minulle, johtuuko siitä että muilla perheenjäsenillä on toisen maan passi vaikka Suomessa asuvatkin ja on sosiaaliturvatunnus :-(

Vierailija
39/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli! Mikäs siinä. Ei haittaa minua. Pöjempiäkin viestejä on tullut. Finlandia-hymni komeasti juuri nyt TV 1 tuimiokirkosta.

Vierailija
40/60 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MamuPerhe kirjoitti:

Meidän perheessä tuli ainostaan minulle, johtuuko siitä että muilla perheenjäsenillä on toisen maan passi vaikka Suomessa asuvatkin ja on sosiaaliturvatunnus :-(

Taas joku värisevä ämmä pahoitti mielensä tyhjästä.