Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko MILFit uhka nuorille hyvännäköisille naisille?

Vierailija
06.12.2017 |

Nuoret naiset:
Jos joku teitä 5-15 vuotta vanhempi perheellinen nainen on erittäin hyvännäköinen, kroppa ja elämä kunnossa ja vie miesten huomion vaikkapa baarissa niin mitä ajatuksia se herättää?

Vaikuttaako se millään tavalla? Tuletteko kateellisiksi tai epävarmoiksi vai ajatteletteko, että olette itsekin yhtä kuumia pakkauksia vielä vuosien päästä?

Kysyn tätä ihan tosissani. Itse pidän parikymppisenä kaikkia kolmekymppisiä jo aika vanhoina ja täysin eri sarjassa "kisaavina", mutta nykyään moni kolmekymppinen on erittäin timmissä kunnossa.

Meillä on töissä tuollainen Marilyn-tyyppinen äiti....Miehet käyvät ihan kuumana, ei sitä voi kieltää. Meitä on muutama nuorempi nainen ja olen huomannut, että osa on alkanut dissata kunnolla tätä naista. Ei oteta huomioon ja puhutaan pahaa, vaikka ihan rehellisesti sanottuna hän on oikein mukava ihminen. Hehkuu jotain lämpöä. Ja itse olen ihan hetero.

Kerran otin asian kavereiden kanssa puheeksi, että oletteko jotenkin epävarmoja tuossa tilanteessa, itse en ole. Olen itsekin hyvässä kunnossa ja onneksi vasta 24v., joten mulla on hyvin aikaa vielä nauttia elämästä.

Mutta onko milfit jokin uhka nuorille hyvännäköisille naisille?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mutta ite ainaki katon vaa ihaillen aina näitä Milfejä

N18

Vierailija
2/9 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milfit ovat nuoria hyvännäköisiä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milffit ei uhkaa teitä, eivät ole perustamassa perheitä pikkupoikienne kanssa. Ja usein moni on milffi tahtomattaan, haluaisi ennemmin huomiota ikäisiltään miehiltä kuin pikkupojilta.

Vierailija
4/9 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka paljon vanhempi se milffi on. Joku 40-50v. herättää kunnioitusta ja ihailua, mutta noi kolmekymppiset pommit kateutta

Vierailija
5/9 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole uhka. Milfit ovat silmänruokaa, fantasioita, satunnaispanoja... Kyllä suurinosa kuitenkin hakeutuu omanikäluokkansa kanssa tekemisiin, kun vakiintua haluavat.

Vierailija
6/9 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantavannäköiset naiset nyt ovat muutenkin niin pieni marginaaliryhmä, ettei mitään uhkia ole olemassakaan. Naiset ovat luonnostaan toisilleen kateellisia.

Vierailija
7/9 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kuinka parikymppisenä kolmekymppiset oli niin vanhoja, ja ihan yhtäkkiä olenkin muuttunut itse kolmekymppiseksi ja tuntuu, että olen kyllä edelleen nuori, mutta paljon kauniimpi kuin parikymppisenä, ja itsevarmempi. Katson ihaillen vähän vanhempia "milfejä", ja joskus vähän kaiholla niitä parikymppisiä, joilla ei naama vielä orastavasti roiku.

Vierailija
8/9 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta parikymppiset miehet. Saan huomiota salilla ja baareissa nuoremmilta miehiltä. Toki se imartelee mutta suhtaudun asiaan huumorilla.

Kaunis on kaunis, iästä riippumatta.

Vierailija
9/9 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ollessani ala-asteen itsenäisyyspäivän juhlissa tuli vaan mieleen että oli aika milffien kokoontumisajo, joka toinen äippä oli erittäin otettavan oloinen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän