Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset tekevät asioita vaikka nolottaa?

Vierailija
06.12.2017 |

Ei ole pakko.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takia teen. 

Eli minä kuuden laudaturin ylioppilas olen päätynyt siivoojaksi näin viisikymppisenä. 

Jos törmään tuttuun, niin selitys on kyllä valmiina. En ole vielä törmännyt. 

Vierailija
2/8 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on noloa?

Sadan vuoden kuluttua kukaan ei enää muista sinun tekemisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen paljonkin asioita jotka nolottaa. Joskus se on tarpeen (esim. kysyä tyhmiä kysymyksiä) että saa asiansa hoidettua, mutta aika usein se liittyy siihen etten halua opettaa lapsilleni sitä häpeän rajoittavuutta mitä itse koen - joten kompuroin luistimilla ja laitan tarjolle esteettisesti vähemmän onnistuneen synttärikakun, koska ei se haittaa ettei aina osaa täydellisesti.

Mua myös nolottaa esim. tavata kavereita ja myöntää että olen edelleen työtön enkä saanut sitä edellistäkään paikkaa jossa olin haastattelussa. Mutta tapaan ja myönnän silti koska tiedän että se toinen vaihtoehto nakertaa mun mielenterveyttä enemmän kuin nolous.

Vierailija
4/8 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut saavat siitä fetististä mielihyvää.

Vierailija
5/8 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus vain on pakko. Aikuisten elämässä.

Vierailija
6/8 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin miksi kukaan käyttää aikaansa eri asioiden nolouden arviointiin, siis vielä yläasteen jälkeen.

Vierailija
7/8 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahan takia teen. 

Eli minä kuuden laudaturin ylioppilas olen päätynyt siivoojaksi näin viisikymppisenä. 

Jos törmään tuttuun, niin selitys on kyllä valmiina. En ole vielä törmännyt. 

Jos vielä viisikymppisenä suurin saavutus uralla on ylioppilaskirjoitusten tulokset 30+ vuoden takaa, niin kyllä tuossa sivuraiteille on menty jo aika monta vuosikymmentä sitten... Tuskin kukaan sun tuttu muistaa pätkääkään kirjoitusten arvosanoja.

Vierailija
8/8 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siinä jää monelta elämä elämättä odotellessa sitä hetkeä, ettei enää jännitä tai nolota. Onhan se noloa puhua julkisesti, hakea töitä, tehdä aloite, harrastaa seksiä, synnyttää, tehdä mitä tahansa missä voisi epäonnistua jne. Aikuinen ihminen menee hävetyksen, nolostuksen ja jännityksen läpi ja on yleensä siitä lopulta iloinen.