Tänä jouluna meillä syödään jouluateriaksi big mac ateriat! Minulle riiti
Olen 15 vuotta maksanut, valmistanut laatikot, kinkun jne..
Mies astelee valmiiseen pöytään eikä edes kiitä.
Johan niitä jouluruokia onkin syöty vuosien varrella.
Tänä jouluna minä käytän rahaa sen verran että haemme aattona big macit mukaan ja okei otetaan joulun kunniaksi vielä molemmille 4 kpl nugetit dippeineen, mutta sen enempää minä uhraudu.
Onneksi ei ole lapsia.
Katsotaan mikä on miehen reaktio. En ole asiasta vielä mitään sanonut eikä mies muutenkan ole ruuista kysellyt sille niiden hankkimiseen saatikka sitten maksamiseen osallistu.
Hyvää joulu vain kaikille :)
Kommentit (17)
Do it!
Itse suosisin El Maco burgeria. Ainoa syy miksi olen käynyt mäkkärillä muutamaan vuoteen.
Ihana mies sulla. Meillä on nyt edessä ensimmäinen joulu ilman miestä, kun miehen työmatka menee joulun päälle. On vähän orpo olo joulun kanssa, kun mies on aina ollut pääkokkina ja minä vaan apulaisena. Täytyy tytön kanssa kahdestaan miettiä jouluruuat.
Noin muuten olen sitä mieltä ettei ole järkeä uuvuttaa itseään joulukokkauksilla, jos ne ei ole itselle tärkeitä. Meillä ei juuri koskaan ole kinkkua, koska ei siitä piitata. Viime jouluna oli ankkaa. Tärkeintä on, että on jotain sellaista mistä itse tykkää.
Ooii El Maco. Miten ikävöinkään. Täältä ulkomailta ei El Macoa saa :( Eikä riisipiirakoita. En tykkää täkäläisestä ruoasta muutenkaan.
ei ole kunnon mies, kun ei kinkkua paista.
Go for it!! Mutta jemmaa itsellesi jotain hyvää, ja herkuttele hyvin omintunnoin. Tai anna itsellesi joululahjaksi! Vai muistaako mies ostaa ne?
Et sitten 15 vuoden aikana koskaan ole ottanut asiaa miehesi kanssa puheeksi? Mistä te yleensä puhutte, kun lapsiakaan ei ole siinä puheenaiheena?
Miksi ostat sille k--ipää miehellesi edes sen Big Macin.
Ostakoon itse. Sitä saa mitä tilaa ja mitä on itse antanut edellisinä vuosina.
Jyrsiköön kynsiään!
Aika hyvä :)
Saisitko mahdollisesti itsellesi aatoksi kutsua valmiiseen pöytään? Jonnekin kaverille tai sukulaiselle. Jättäisit miehen tilaamaan pitsaa ja katsomaan netflixiä.
Mutta 15 vuotta? Voiko tosiaan olla noin moukkamainen mies ja minkä ihmeen takia sä olet hänen kanssaan?
Hyvä! Ehkä miehesikin on tyytyväinen hamppareihin ja onkin aistinut viime vuosina sinun kireyden , mutta ei ole maininnut asiasta , kun on ajatellut että jouluruuat on sinun juttusi .
Miehesi ei niin välitä joulusta , ja siksi ei ole edes kittänyt , kun on syyllinen olo .
Oletko nostanut pöydälle tätä epäkohtaa ja pyytänyt miestä osallistumaan? Joskus ne on oikeesti niin tyhmiä ettei vaan tajua ja luulevat että nainen nauttii siitä sirkuksen yksinään pyörittämisestä.
Miksi ne mäkki ruuat sinun pitää maksaa ja hommata? Käyt itseksesi syömässä jossain ja katsot miehen ilmettä, kun se jouluruoka ei ilmestykään itsekseen siihen pöytään.
Ei ole mies vieläkään kysellyt ruuista.
En sano etukäteen mitään vaan ilmoitan vasta aattona. :)
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mies vieläkään kysellyt ruuista.
En sano etukäteen mitään vaan ilmoitan vasta aattona. :)
T. Ap
Marttyyrinä viimeseen saakka. Ehkäpä se miehesi kuvittelee sun pitävän joulun laitosta, jos et ole suutasi siihen suuntaan auki saanut. Varmaan on niitä juttuja, jotka se miehesi maksaa, ja sinä katsot vierestä.
Ei muuta, kuin hyvää joulua.
Ap, tule tähän/tänne sitten kommentoimaan, kuinka aattona teillä tämä ruokapolitiikka sujui..olemme kuulolla!
Monet eivät välitä mistään perinteisistä jouluruuista, ehkä mieskin on syönyt vain sinun mielikseksi, vaikka olisi halunnut jotain muuta mättöä. Kanattaisi vaikka kerran vuodessa puhua asioista keskenään.
Mä olen syönyt jo 10 vuotta jouluperinteenä pakastepizzan ja juonut pullon viiniä. Ja aatot vietän aina yksikseni kotona, omasta valinnastani.