Millaiset yleiset perheaktiviteetit ovat teille vieraita tai oudoksuttavia?
Minulle lautapelit ja urheilun katsominen. En voi ymmärtää.
Kommentit (30)
Leikkipuistoseisoskelut ja perhe-elämästä jauhamiset siellä
Mammakahvittelut ts. tavataan jonkun luona, äipät juo kahvia ja lapset leikkii.
Lautapelit ja korttipelit - inhosin niitä jo pienenä ja nyt hyvin harvoin pelaan pitkin hampain sukulaislasten kanssa. Palapelin kokoaminen porukassa on kyllä ihan mukavaa, ja voin kyllä tehdä ihan vapaaehtoisesti hama-helmijuttujakin, jotka monissa iaheuttavat kauhun väristyksiä.
Minulle kaikki pelaaminen on äärimmäisen tylsää. Onneksi lasten isä joskus pelaa niiden kanssa jotain, mä en kerta kaikkiaan jaksa. En ole löytänyt yhtäkään peliä elämäni aikana, mikä kiinnostaisi. Oli kyse sitten urheilusta tai korttipeleistä, ei.
kylpyläviikonloput, karavaanarointi, keskisellä sun muilla tokmanneilla huvikseen juokseminen jne.
Etelänmatkat joissa kaikki aika vietetään hotellin uima-altaalla. Me kun mennään reissuun niin altaalle mennään koko aikana ehkä kerran jos sitäkään, ennemmi tutkitaan nähtävyyksiä ja muuta toiminnallista.
Perhekahvilat, puistoilut, perheleirit...
Kylpylät ja uimahallit ovat kauhistus ja ällötys.
Laskettelureissut.
Leirikouluhössötyksen aktiivimammana toimiminen. Vessapaperimyyntikeräysten järjestely.
Koirien omistaminen ja niiden ulkoiluttaminen ja niiden kanssa eläminen.
Askartelu. Varsinkin, kun lasta ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kaikki pelaaminen on äärimmäisen tylsää. Onneksi lasten isä joskus pelaa niiden kanssa jotain, mä en kerta kaikkiaan jaksa. En ole löytänyt yhtäkään peliä elämäni aikana, mikä kiinnostaisi. Oli kyse sitten urheilusta tai korttipeleistä, ei.
Muuten varmaan mielellän olet ihmisten kanssa. Tuotat lapsillesi iloa. Ihan pyyteettömästi
Minä en tykkää lautapeleistä enkä korttipeleistä. Luulin että olen about ainut mutta en näköjään. Mikä teitä muita niissä haittaa? Itselle tylsää
Vierailija kirjoitti:
Etelänmatkat joissa kaikki aika vietetään hotellin uima-altaalla. Me kun mennään reissuun niin altaalle mennään koko aikana ehkä kerran jos sitäkään, ennemmi tutkitaan nähtävyyksiä ja muuta toiminnallista.
Miksi te sitten teette etelänmatkoja?
Jos ette tee, paheksut jotain mistä et tiedä mitään?
laskettelu ja murtomaahiihto.