Millaista on tämän miehen käytös mielestäsi?
Tutustuimme ja tein selväksi melkein heti, että haluan olla kaveri vain. Sitten tuli paljon työkiireitä ja en jaksanut keskustella miehen kanssa niin paljon. Tilanne johti lopulta siihen, että mies laittoi aamuin illoin jotain ja en sitten vastannut. No sitten keskusteltiin miksi en ole puhunut niin paljon kuin ennen, mutta mies jatkoi tuota viestien jatkuvaa lähettämistä, vaikka olin kertonut, että olen kiireinen ja en jaksa. Lopulta meni hermo, kun joka päivä tuli jotain eikä loppunut, vaikken edes reagoinut. Poistin hänet kavereista, ja meni jonkin aikaa niin ettei kumpikaan ollut yhteydessä. No nyt sitten mies tuli laittamaan toisen sovelluksen kautta jotain mikä mulla on, kun katkaisin välit? Olenko mä tässä jotenkin lapsellinen aikuinen vai onko mulla teidän mielestä oikeus olla jo hieman "kypsä" tilanteeseen?
Kommentit (2)
Olisin itse ainakin ärsyyntynyt, koska kertomasi mukaan olet ilmaissut, että et jaksa ja sen huomaa myös siitä, jos et ole vastannut. Olisi aika jättää rauhaan eikä lähestyä vielä jonkun toisen sovelluksen kautta...
Jos jo selvästi kerroit asian miehelle, ettet jaksa niitä viestejä, etkä ole vain ghostannut miestä, niin en ymmärrä miten paremmin olisit voinut vielä ilmaista asian. Yleensä miehet eivät jää tuolla tavalla roikkumaan, mutta on näköjään poikkeuksiakin olemassa.