Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etikettivirhe mennä linnanjuhliin silmälasit päässä?

Vierailija
05.12.2017 |

http://www.iltalehti.fi/muoti/201712052200582963_mu.shtml
Mulla esim on näkö -5, en näkisi mitään ilman ja piilarit ei sovi. Nämäkin lasit maksoi noin 1000e, mitähän juhlakakkulat maksais??
Noh, onneks ei tullut kutsua =)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin unohtui Kekkonen? On aina tyylikästä matkia Kekkosta.

Vierailija
22/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille ok. Mutta vaikka nainen olisi miten pynttäytynyt ja laittautunut, ovat silmälasit aina pelkkää miinusta ulkonäölle. Piilolasit.

Mä en voi käyttää piilareita. Kokeiltu on ja usein, mutta vasen silmä ärtyy aina. Ihan sama miten toimii. Kädet on pesty ja linssi menee paikalleen kunnolla ja ekalla laitolla, mutta silti se silmä ei tykkää. Kiva siinä olis juhlia, silmä punaisena ja vetistävänä. 

Tuskin olen ainoa, jolle pillarit ei sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset linnan juhlissa eivät selkeästi ole sisäistäneet sitä, mikä sopii omalle vartalolle ja iälle. Tissivakoa ja alleja ei näytetä, mikäli ikä ja paino ajoi ohi. Muuten näyttää vain halvalta. Hiukset laitetaan aina huolella, samoin meikki. Ne saavat vähän sopivasti etiketin puitteissa paljastaa, joilla on varaa siihen kropan puolesta. Loput peittäkööt.

Tästä muistuu mieleeni rouva Rehn :) 

Vierailija
24/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole etiketin vastaista käyttää silmälaseja.

Vierailija
25/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisi etikettivirhe käyttää apuvälinettä, jota tarvitsee?

Eivät silmälasit ole poikkeus, vaikka tietysti ulkonäköön vaikuttavat enemmän kuin vaikkapa vaippa. 

Vierailija
26/26 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt silmälaseja yli 40 vuotta, niin häissä kuin hautajaisissa. Ja varmasti käyttäisin linnan juhlissakin, sillä olen heikkonäköinen ja tarvitsen lasit, silmiäni ei voi myöskään leikkauksella korjata. Koska pidän laseja suunnilleen aina, valitsen uusia rillejä ostaessani hillityt kehykset, jotka sopivat joka tilaisuuteen ja eri tyylisiin asuihin. Linnan juhliin voisin toki hankkia juhlalasit siinä kun joku muu juhlakoruja, sillä muita koruja en käytä kuin vihkisormusta ja korviksia, vaikka naispuolinen olenkin. Tyyliini ei kuuluisi myöskään pitkä iltapuku tai tissien esittely, voisin hyvinkin valita kansallispuvun tai vaikka tyylikkään housupuvun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän