Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on täysin naurettava

Vierailija
05.12.2017 |

Jopa niin naurettava että huumoribändi löytää sanoituksensa täältä.

Onko millään toisella palstalla yhtä typeriä juttuja? Tuskinpa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ärsyttää lukea ja kommentoida näitä älyttömyyksiä. Mutta en ymmärrä mikä tässä kuitenkin koukuttaa.

Vierailija
2/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ärsyttää lukea ja kommentoida näitä älyttömyyksiä. Mutta en ymmärrä mikä tässä kuitenkin koukuttaa.

Nopeus koukuttaa. Ei ole muita palstoja millä yhden minuutin sisällä tulee 2 sivua ketjuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru pidentää ikää. Palstan seuraaminen on siis parasta, mitä voit tehdä terveydelle si. Saa anteeksi osan liikkumattomuudesta, ylipainosta ja liiallisesta alkoholin käytöstä.

Vierailija
4/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa niin naurettava että huumoribändi löytää sanoituksensa täältä.

Onko millään toisella palstalla yhtä typeriä juttuja? Tuskinpa.

Eipä ole kovin kummonen huumoribändi kun ei viitsi edes itse tehdä sanoituksia.

Vierailija
5/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteksi ole pahoilani en te sitä enä

Vierailija
6/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ainakin oppinut sen , että suomalaisen isot perhejuhlat tomiivat lähinnä yhden tai kahden naisen suunnittelun ja toteutuksen varassa, ja tietenkin myös innostuksen varassa. Naiset kai muissakin kulttureissa vievät sitä perinnettä eteenpäi n sukupolvien ketjussa. Suomessa naiset ovat vahvoja toimijoita ja ihmeen trveitä ja jaksavia. Kyllä minä arvostan myös miehiä, mutta heidän kasvattamisensa vastuulliseksi onkin jo aivan eri juttu ja vaatii paljon työtä ja pitkää pinnaa. Nuoria meihiä on kahta laatua. Sillä toisella puolikkaalla ei taida löytyä vastuuta, koulutusta eikä itsehillintää, on vain piiiitkä lapsuus ja haaveet lotosta ja pimeys.

Vierailija
7/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin on. Ei saa puhua esim. Paavo Väyrysen ehdokkuudesta tai valotaideteoksesta Lapista. Olis kiva saada palstan uudet säännöt, jotta ei turhaan kirjoittelisi kiellettyihin keskusteluihin.

Vierailija
8/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta täällä oli ennen aitoja aloituksia, enää en siihen usko. Joku ammatikseen vääntää näitä, niin samasta puusta veistettyjä juttuja täällä on.

Vierailija
9/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

Vierailija
10/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ole minä, se olen minää!! kunpa tietäisitte kuinka vähä ne maksa palkka, minä täältä koperosta, tämä siivouskopero mistä salaa kirjoittan teille. Auttaka help minua!

Vierailija
11/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ole minä, se olen minää!! kunpa tietäisitte kuinka vähä ne maksa palkka, minä täältä koperosta, tämä siivouskopero mistä salaa kirjoittan teille. Auttaka help minua!

Koeta keksiä jotain uutta, rupean kirkumaan jos tulee vielä joku aloitus koskien aikuisten lasten joulun viettoa/lahjoja.

Vierailija
12/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina mode, ei suomilainen, poista kaiki jutut. En tykata liika sexi ja alcohol. Tobacco no no. Eika sexi ennen avioa. Siveys hyva ja hius piilo naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän