Eikö ihmiset tiedä että tänään klo 14 on koko Suomessa kahvihetki?
Kommentit (39)
Ei Suomi kahvia juomalla nouse.
Pitää tehdä töitä.
Hus työttömät risusavottaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehdä töitä.
Hus työttömät risusavottaan.
Jos menisin jonnekin risusavottaa, miten se auttaa Suomea nousuun? Olisiko jotain muuta vastaavaa, kun vain toinen käsi toimii kunnolla.
Voi hitsi, en tiennyt mistään kahvihetkestä. Rupean heti vääntäämään teetä (sori maha ei kestä kaffea)! Käykö kirsikkarooibostee? Hyväksyykö kaikki tän?
Ja hei, kaikki jotka juovat kahvia, teetä, tai muuta, sanokaa selkeästi ääntäen häiritsemään tuleville että "MINÄ juon nyt kahvia!" :D
Minä join kahvia ja söin joulutortun klo 14 tietämättä edes tästä valtakunnallisesta kahvitauosta.
Olen Hyvä Kansalainen.
Terkkuja teille kaikille, hyvää Itsenäisyyspäivän aattova!
Join vahingossa oikeaan aikaan, hyvä minä!
Ruokkista pidin klo 14. En oo kuullutkaan mistään kahveista.
Vierailija kirjoitti:
Mä avasin punkkupullon jo ennen klo 12. Jännitti niin kauheesti toi klo 14 kahvihetki.
Haha☺, sama täällä :).
Minäkään en ole kuullut koko jutusta mistään muualta kuin täältä.
Ei kuule tämän läpimädän esivallan määräykset ja muut pakkosyötöt enää kiinnosta.
Eikä kiinnosta maksaa verojakaan.
Musta tämä on kiva hetki. Kahvitauko on jotain suomalaista, sitä kaipasi ulkomailla.
Sattumalta klo. 14 aloitin kahvitauon täällä kotitoimistolla, mutta en ollut edes kuullutkaan tuosta tempauksesta...
Kahvitauko oli vasta puoli kolmelta. Onko työsuojeluasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehdä töitä.
Hus työttömät risusavottaan.Jos menisin jonnekin risusavottaa, miten se auttaa Suomea nousuun? Olisiko jotain muuta vastaavaa, kun vain toinen käsi toimii kunnolla.
Palkaton viestinnän harjoittelija. Pistä tviitaten Sipilän puolesta. Ei myöskään tarvitse olla kaikkien aivojen osienkaan ihan toimivia.
Töissä. Ei saa poistua työpisteeltä. :( Onneksi on sentään energiajuomaa, käykö se?
No niin, keitin siis kahvit, olenpahan nyt osa isompaa kokonaisuutta. Eikö olekin naurettavaa, että tuntuu ihan kivalta.
t. yksinäinen