Aiotteko ottaa pullaa kahvin kanssa tänään klo 14?
Kommentit (23)
Aion. Kuten suurinpiirtein joka päivä. Mutta olenkin läski.
Eipä tässä ole mitään juhlimista. Kaunis ja puhdas luonto on pilattu, tuhottu lyhytnäköisellä kasvuideologialla. Vedän lipun puolisalkoon ja kuuntelen jotain surumusiikkia.
Kyllä luonto on se mitä Suomessa on vähiten tuhottu. Ihmiset ja heidän toimeentulonsa, se on tuhottu.
Otan, jos firma jotain leivonnaista tarjoaa perus taukokahvin lisäksi. Toivottavasti joku on muistanut hankkia.
Täytekakku on oikein hankittuna. Onnea Suomi!
Nyt kun mainitsit niin alkoi tekemään mieli :)
Työnantaja tarjoaa leivoskahvit :)
Miksi ottaisin tänään ja kello 14?
Meillä firman sihteeri on tilannut lähikonditoriasta itsenäisyyspäiväkakunkin joten kahvitellaan Suomelle. Onnea!
Minä harvemmin juon johonkin tiettyyn aikaan kahvia, teen epäsäännöllistä vuorotyötä ja tänään olen vapaalla. Kahdelta todennäköisesti siivoan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä firman sihteeri on tilannut lähikonditoriasta itsenäisyyspäiväkakunkin joten kahvitellaan Suomelle. Onnea!
Siis jatkoa vielä: firman sihteeri=minä (osa-aikainen sihteeri, osa-aikainen perheenäiti).
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä ole mitään juhlimista. Kaunis ja puhdas luonto on pilattu, tuhottu lyhytnäköisellä kasvuideologialla. Vedän lipun puolisalkoon ja kuuntelen jotain surumusiikkia.
Tyhmeliini, nyt juhlitaan sitä, että ollaan itsenäisiä eli saadaan olla vapaita ja tehdä melkeinpä mitä huvittaa. Vaihtoehtona olisi ankea ja mahdollisuudeton kituuttaminen Neuvostoliitossa/Venäjällä.
Etpä sinäkään suruliputtelisi, jos viime sodissa olisi käynyt toisin. Et uskaltaisi lippua nostaa muuta kuin pakollisina juhlapäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin tänään ja kello 14?
No kun on toivottu, että silloin eri yhteisöissä kokoonnuttaisiin nauttimaan Suomi 100 -kahvit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luonto on se mitä Suomessa on vähiten tuhottu. Ihmiset ja heidän toimeentulonsa, se on tuhottu.
Etpä paljon tiedä. Olemme yksi maailman eniten luontoa kuormittavista maista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmeliini, nyt juhlitaan sitä, että ollaan itsenäisiä eli saadaan olla vapaita ja tehdä melkeinpä mitä huvittaa. Vaihtoehtona olisi ankea ja mahdollisuudeton kituuttaminen Neuvostoliitossa/Venäjällä.
Etpä sinäkään suruliputtelisi, jos viime sodissa olisi käynyt toisin. Et uskaltaisi lippua nostaa muuta kuin pakollisina juhlapäivinä.
Ei mitään väliä itsenäisyydellä, kun ympäristö on pilattu ja tuhotaan tällä menolla täydellisesti lähivuosikymmeninä. Itse olet tyhmeliini, jos et tuota tajua. Avaa silmäsi ja herää kuplastasi.
Eipä taida työnantaja tarjota joten en ota.
Ettekä sitten juo mistään muumimukista, se on arvokas tilaisuus!