Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen hakeutuu ensihoitajaksi?

Vierailija
04.12.2017 |

Mielenvikainenko? Rankka työ huonolla palkalla vastuuseen nähden ja kohteessa voi joku odottaa aseen kanssa niin ei mikään turvallinenkaan työ kyseessä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka työ, joten empatian puute on plussaa. Kuten sairaanhoidossa yleensäkin, mutta erityisesti ensihoidossa.

Vierailija
2/8 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsumusammatti. Ei sitä työtä varmaan jaksa tehdä jos ei ole tietynlaista kiinnostusta hommaan. En ole itse ensihoitaja, mutta luulisin näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Pietari Haukkala

Vierailija
4/8 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset jotka ei muualle pääse

Vierailija
5/8 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei sovellu jälkihoitajaksi.

Vierailija
6/8 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminnasta ja vaihtelusta tykkäävä sankareiden kaipaaja. Ei olis mun hommaa, olen uhan liian mukavuudenhaluinen ja hitaasti reagoiva, mutta veikkaan että mun ensihoitajakaverit kuolisi tylsyyteen mun duunissa :)

Vierailija
7/8 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin vaan inhoon tuota ammattikuntaa jostain syystä jotain vastenmielistä niissä on mut en tiiä mitä

Vierailija
8/8 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotenkin vaan inhoon tuota ammattikuntaa jostain syystä jotain vastenmielistä niissä on mut en tiiä mitä

Olin nuorena kesätöissä sairaalassa vuodeosastolla ja siellä hoitajat jatkuvasti puhuivat pahaa ensihoitajista. Kuulemma suurin osa ensihoitajista oli näiden meidän osaston hoitajien mielestä kusipäitä.

Yksi entinen luokkalaiseni kouluttautui ensihoitajaksi. Oli peruskoulussa koulukiusaaja.

Ehkä tuohon ammattiin hakeutuu keskimääräistä epäempaattisempaa ja jotenkin kovempaa sakkia? En usko, että kovin herkkä ihminen tuota työtä pystyisi tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä