Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinit makkarissa

tummis
04.12.2017 |

Ongelma on tämä:

Meidän nuori kolli 17 v on löytänyt aivan ihastuttavan vuotta nuoremman neitosen. Kesästä asti on kuljettu yhdessä, öitä vietetään enimmäkseen meillä (joka on minulle ok) mutta myös tytön äidin luona. Tyttö on fiksu ja todella mukava ja todellakin toivon tästä suhteesta pitkää, miksei koko loppuelämänkin vaikka nuoria toki ovat.

Mutta, mutta...

Vaikka he viihtyvät olohuoneessa ja keittiössä, he viihtyvät myös poikamme huoneessa. Yläkerrasta kuuluu tasaista jumputusta ja voihkinaa. En kestä sitä! Meillä ei ole muita lapsia, joten muita tämä ei niinkään häiritse kuin minua ja jonkin verran myös miestä (joka enimmäkseen naureskelee, heh heh vaan).
Sitten he tulevat alakertaan ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Pääni hajoaa!! Kyllä, tiedän tietenkin, että he harrastavat seksiä ja hyvä, että tekevät sen kotona, mutta emme mekään miehen kanssa hipsi yhtäkkiä makkariin ja minä ala voihkia, jos he ovat kotona. Se ei mielestäni kuulu hyviin käytöstapoihin. Miten tästä keskustelee järkevästi? Olen aina avoimesti kertonut pojalle seksistä ja ehkäisy on opetettu ym. , mutta tästä asiasta keskusteleminen ei ole helppoa... Vai pitääkö se vain kestää? Ymmärrän, että hormonit hyrrää ja silloin ei paljon ajatella, mutta itselle ei olisi tullut mieleenkään saman ikäisenä panna niin, että joku aikuinen sitä kuulee. Olen suoraan sanottuna pettynyt, että oma poika ei ole tässä asiassa tämän fiksumpi.

Auttakaa, olen tosi epätoivoinen tämän asian kanssa. Mies ei todellakaan keskustele tästä pojan kanssa; minä olen tähänkin asti keskustellut seksiasiat ja muut "nolot" jutut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei tajua miten selvästi se kuuluu alas. Koputa harjanvarrella kattoon ens kerralla :D

Vierailija
2/6 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huuda samalla että HILIJEMPAA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin haluaisin keskustella että ymmärtäisi, että seksi itsessään on ok. Olen yrittänyt lähteä ulos aina kun se alkaa, melkoinen ylikunto alkaa olla :D

kai pitää vain nostaa kissa pöydälle.

ap

Vierailija
4/6 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu paketti käteen ja sanot "seuraavalla kerralla hiljempaa" .

Hymyilet niin tietää kyllä että asia muutoin sinulle OK

Vierailija
5/6 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan. Ihme touhua. Sano että nostavat patjan lattialle ja ovat hiljempaa. T: kahden teinin äiti

Vierailija
6/6 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Tämähän on kuin minun ja mieheni elämää kun olimme 16 vee ja hän 17 vee. Nyt on mennyt 17 vuotta aikaa ja muistan kyllä vieläkin, että tottahan me tiedettiin, että äänet kuuluu seinien läpi. Se oli vähän niinkuin osa hupia. Kiihkeyttä löytyi, vaan ei ehkä oikeaa rakastelua. Nykyään se on toisinpäin. Nuoret i epävarmoja ja haluavat todistaa olevansa jo isoja. Joskus siihen kuuluu äänekäs seksi. Koita kestää, ei sitä kauaa kestä kun muuttavat jo pois.