Monelta veronpalautukset näkyy tilillä?
Tulee sen verta kivat palautukset, että pakko päästä heti tuhlaamaan, kun tilille napsahtavat :D
Kommentit (183)
Mulla näkyi aamulla jo ennen kuutta. Nordean tili. Pari maksua maksoin ja siihenhän nuo jo menivät :(
On se hassua, kun en saanut nukutuksi yöllä kunnolla. Jatkuvasti piti kirjautua mobiilipankkiin, josko olisivat jo tulleet. Kello oli muistaakseni 4.30, kun katsoin ja silloin oli maksettu. En yleensä ole tippaakaan shoppailevaa tyyppiä, mutta jostain syystä yli kahden tonnin veronpalautukset tuovat mieleen vaikka mitä hankintoja. Varmuuden vuoksi siirsin yli puolet säästötilille. Mahtaa olla melkoinen ryysis tänään kaupoissa.
Ostaisin paria osaketta. Varmaan Sampoa, Nordeaa, Fiskarsia, Konetta, Kotipizza, Marimekkoa. Keväällä sitten osingoilla+siihen asti säästöön jääneillä yhtä osaketta lisää aina niin pitkää kunnes salkku mieleiseni kokoinen. Alle 500 euron erissä ei kannata ostaa ja kannattaa hajauttaa vaikka viiteen eri osakkeeseen eri toimialoille.
Jotain 3 ja 4 tonnin väliin ne palautukset on, kyllä ne sinne tilille ilmestyy vaikkei vähän väliä kyttääkkään.
Oli tullut. Tonni meni säästöön ja parisataa jätin käyttötilille, pitäisi mm ostaa iso joulukuusi (muovinen, n.2m). Ja veronpalautukset aiheutui yllättäen pidetystä hoitovapaasta viime syksyltä. Alkuvuosi siis töissä normaalisti ja päätinkin jäädä lapsen kanssa kotiin vielä muutamaksi kuukaudeksi kun oli mahdollisuus. Aika tasan olisi verotus mennyt muuten jos olisin ollut normaalisti töissä, enkä siis laskettanut kotihoidontuelle enää erikseen uutta verokorttia.
Ei ole vielä minun nordealaiselle tilille ilmestynyt.
turhakusipää kirjoitti:
Tyypillistä pimittämistä nordealta kyllä. Ikinä mikään hoidu ajallaan.
PelaaJaVoita kirjoitti:
turhakusipää kirjoitti:
Tyypillistä pimittämistä nordealta kyllä. Ikinä mikään hoidu ajallaan.
No ei se minua harmita etteivät vielä ole saaneet tehtyä, eiköhän ne jossain vaiheessa päivää tule. Viime vuonna oli muistaakseni kyllä ajallaan tilillä aamusta.
Ja joillekin Nordean tileille on maksettu tuplana palautukset. Eipä näy itelläkään vielä mutta eiköhän ne sieltä syssymmällä sit tule.
On ihme rutinaa jos ei ole jo kukonlaulun aikaan. "Vaihdan pankkia jne". Pankinkin sivuilla lukee että 5.12. aikana! Kyllä rahat keretään tuhlata
Säästöpankissa ja Danskessa oli jo 7 mennessä perillä.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla melkoinen ryysis tänään kaupoissa.
Toki on... huomenna on pyhä ja pitää ostaa viikoksi ruokaa sen vuoksi.
Kyllä näkyy tilillä, mutta ei kauaa. Muistin palautukseni paljon suurempana ja nyt sapettaaaaaaaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla melkoinen ryysis tänään kaupoissa.
Toki on... huomenna on pyhä ja pitää ostaa viikoksi ruokaa sen vuoksi.
Olet sitä mieltä ettei kaupat ole 7.12 auki?
Osa kaupoista on jopa huomenna auki. Ihan turha ryysätä kauppaan yhden päivän takia pöhköt.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna saan vähän, n. 300e. Olin viime vuonna lapsen kanssa kotona. Vuoden päästä pitäisi tulla n. 2000e palautukset! Nostin siis töihin palattuani veroprosentin tarkoituksella melko korkealle :)
Tyhmä. Oisit pitänyt veroprossan ennallaan ja laittanut sen vajaa 200 E joka kk rahastoon. Tuottoa ois tullut vuodessa paljon enemmän.
En tajua ihmisiä jotka eivät kykene säästämään nostamatta veroprossaa ja odottavat sitten niitä tarkoituksella liikaa maksettuja rahoja takas miltei 2 vuotta.
Kolmen jälkeen oli tilillä. Nordea kyseessä.
Minulle on aivan sama ne hillot sillä onneksi ei elämää hallitse pelkät veronpalautukset.
Yön aikana oli tullut. S-Pankki.