Monelta veronpalautukset näkyy tilillä?
Tulee sen verta kivat palautukset, että pakko päästä heti tuhlaamaan, kun tilille napsahtavat :D
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
On se kiva, että pääset törsäämään turhuuksiin. V****n sika. Minä täällä odotan myöhästynyttä toimeentulotukea ja haaveilen, että saisin 💎💎😝🤪🤩TÖRSÄTÄ⭐️💫❤️ esimerkiksi ihan tuikitavallisiin ruoka-aineisiin, ooh miten ihanaa siistii ihikhkii omg!!!!
Ennen ainaki oli, et tt tuki piti tulla 7 työpäivän sisällä. Jos ei tuu nii valita! Mä aikoinaan valitin siis kylläki sossusta nii ei enää ikinä ollu myöhässä maksut 😁😁😁 en kyl tiä kui kelalla noi menee ku ei thank god tartte enää niide kaa pelleillä. Mut tiän sun tunteen
Vierailija kirjoitti:
Saat mätkyjä kuitenkin. Köyhä.
Mä olen köyhä ja saan palautuksia, en ole ap.
Tosin se ei paljon helpota, koska veronpalautukset otetaan huomioon toimeentulotuessa, joten en saa sitten pariin kuukauteen ainakaan sitäkään, riippuu kuinka sioja terveyslaskuja tulee... että köyhältä kyllä viedään tuhkatkin pesästä, me ei saada nauttia edes veronpalautuksesta kuten varakkaat.
Maksamme veroja, saamme palautuksia, mutta oikeasti ne otetaan pois.
Kiitos oikeistohallituksen. Veronpalautus helpottaisi monen vähävaraisen elämää, jos sen saisi puhtaana käteen, eikä siitä hyvästä otettaisi seuraavien kuukausien tukia pois. Kerrankin kun pystyisi hamkkimaan jotain "isompaa" mitä tarvitsee, niin ei.
Aattelinkin että jos laskisin veroprosenttia, koska veronpalautus ei hyödytä mitenkään, vaikeuttaa vain elämää alkuvuodesta.
Mä unohdin maksaa kiinteistöveron (ne laskut tulee ihan sika aikaisin, siis ainakin 6kk ennen eräpäivää) ja verottaja ystävällisesti oli vähentänyt palautuksista ton veron, joten ei väliä monelta palautukset maksetaan. Mä veivaan pitkin vuotta tuota prosenttia, ainakin kahdet verokortit väsään kun bonukset yms. palkkiot tulee miten sattuu, ja palkka voi heilua +-15keur vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn ensin Venäjän puolella ostoksilla. Sitten tilaan verkkokaupoista Kiinasta. Sitten lähden Liettuaan viinaostoksille.
Hyvä,hyvä....
Taidat olla se äärioikeistotrolli. nehän rakastaa noita kehitysmaita.
Minä maksan veronpalautuksillani tyttären siirtolavan täynnä kaikkea. Hyvä, että lopultakin pääsee kaikesta turhasta sälästä.
Nyt ihan ilmainen vinkki kaikille niille, jotka käyttävät verokorttia säästämiseen. Reivatkaa se veroprosentti alkuvuoden ajaksi yläkanttiin. Ja sitten marraskuulle ja joulukuulle (tuloistanne ja odotettavista olevista palautuksistanne riippuen) otatte uuden verokortin, jossa ennakonpidätys on 0%. Saatte ne veronpalautukset heti kättelyssä eikä vasta vuoden päästä!
2400 ja risat, no joo laskuja on rästissä ja odotteissa, en tiedä riittääkö edes? Että kivaa on.
Ostakaa edes palveluja eikä pelkkää materiaa.
Esim. hieno kampaus itsenäisyyspäiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa edes palveluja eikä pelkkää materiaa.
Esim. hieno kampaus itsenäisyyspäiväksi.
Paljon se köyhää lämmittää tammi- ja helmikuussa, että oli tukka tötteröllä itsenäisyyspäivän,
Ne rahat on jemmattava alkuvuoteen koska sitten ei tipu tt-tukea.
Jätetään ne kampaukset teille paremmalle väelle.
Tänä vuonna saan vähän, n. 300e. Olin viime vuonna lapsen kanssa kotona. Vuoden päästä pitäisi tulla n. 2000e palautukset! Nostin siis töihin palattuani veroprosentin tarkoituksella melko korkealle :)
2600 tulee huomenna mutta säästöön laitan.
500 tulee, laskuihin menee. Mut hyvä et saan ne maksuun.
Vierailija kirjoitti:
Lähes 1600€ tulee. Elämäni ekat isot palautukset. Normaalisti sieltä tulee jotain 600€.. nyt saan laitettua tonnin säästöön! Jee!
Onneksi olkoon! Hieno juttu.
4.12.17 11:24 | Päivittäiset raha-asiat
"Veronpalautukset maksetaan asiakkaiden pankkitileille tiistain 5.12. aikana. OP Ryhmä välittää keskitetysti veronpalautukset muihin pankkeihin.
Kyseessä on suuri määrä maksuja, joten niiden käsittelyssä saattaa kestää normaalia kauemmin. Rahat eivät siis välttämättä ole tileillä vielä aikaisin aamulla."
Kertoo Nordea.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten osannut säästää muulla tavalla? Ja heti pakko tuhlata?
En arvosta tuollaisia ihmisiä pätkääkään.
No ei se välttämättä siitä ole kiinni. Itselläni esim. on matkavähennyksiä paljon ja koska en ole ennustaja, en pysty täysin nappiin osumaan paljonko kertyy kilometrejä (siis ei ole säännöllinen ma-pe 7-15 työ) ja mieluummin arvioin hivenen alakanttiin ettei ainakaan tarvitse maksaa. Ja ihan hyvät palautukset tulee, kun töitä olikin viime vuonna vielä enemmän mitä olisin osannut olettaa.
Plus tietenkin joillakin voi olla mm. kotitalousvähennykset sun muut mitkä ilmoitetaan vasta jälkikäteen.
Ja mitä se ylipäätään sinun vakoasi kutittaa, jos joku haluaa noin "säästää" ei sekään väärin ole.
Eipä näy, toisaalta yllätä pätkääkään kun Nordeasta kyse. Joka vuonna sama laulu.
t: Pankin vaihto S-Pankkiin edessä.
On se kiva, että pääset törsäämään turhuuksiin. V****n sika. Minä täällä odotan myöhästynyttä toimeentulotukea ja haaveilen, että saisin 💎💎😝🤪🤩TÖRSÄTÄ⭐️💫❤️ esimerkiksi ihan tuikitavallisiin ruoka-aineisiin, ooh miten ihanaa siistii ihikhkii omg!!!!