Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatko jouluapua

Vierailija
04.12.2017 |

Vaatimattomasti asuvalle perheelle?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajalla on taas liikaa aikaa.

Vierailija
22/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parrakas nainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista apua se vaatimattomasti asuva perhe tarvitsee?

Hyväksyntää, seuraa ja jouluruokaa.

Hyväksyntä tulee tässä heti. Seuraa ja jouluruokaa voin tarjota, jos asut tarpeeksi lähellä.

Kiitän tarjouksesta. Tarkoitus on itsekin tarjota em. asioita naapuruston vähemmän onnekkaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan kautta koska haluan tukea lähetystyötä.

Vierailija
24/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Annan joka liksasta veroapua  ja se riittää. Jos joskus tulee tilanne et fyrkat loppu, niin haen kaupasta sitten kävelemällä ruokaa ja muita hyveitä. Kyse on selviytymisestä ja sillon mulle kaikki on sallittua.

Vierailija
25/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan ilomielin viehättävää seuraani yksinäisille naisille jouluna ;)

Ennen lahjoitin aina myös siihen spr:n hyvä joulumieli -keräykseen, mutta mamujuttujen jälkeen lopetin. Siitä lähtien olen etsinyt miehille sopivaa helppoa lahjoituskohdetta. Viime vuonna pistin pelastusarmeijan joulupataan veronpalautukset.

Vierailija
26/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna joulu apua. Ollaan itsekin pienituloisia ja varmasti näitä jouluapujakin saataisiin, muttei aleta kerjäämään. Olen huomannut, että nämä jouluavut kasaantuu monesti samoille perheille. Sellaisille, jotka ei edes yritä pärjätä itse ja järjestää elämäänsä, jotka on aina passiivisesti käsi ojossa kerjäämässä.

Vierailija
27/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna, olen itse tuilla elävä. En itse pyydä mitään jouluapua koska osaan hoitaa raha-asiani.

Vierailija
28/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna joulu apua. Ollaan itsekin pienituloisia ja varmasti näitä jouluapujakin saataisiin, muttei aleta kerjäämään. Olen huomannut, että nämä jouluavut kasaantuu monesti samoille perheille. Sellaisille, jotka ei edes yritä pärjätä itse ja järjestää elämäänsä, jotka on aina passiivisesti käsi ojossa kerjäämässä.

Ai mistä saa tietää mihin perheeseen esim. Joulupata ja joulupuu keräykset menevät? Ei mistään!!

Vierailija
29/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien muutaman lahjan joulupuukeräykseen. Yritän keksiä pienellä budjetillani jotain teineille sopivaa, koska sellaisesta on kuulemma eniten pulaa.

Vierailija
30/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan jouluapua perheelle jonka naapurissa asuttiin kun rakensimme omaa taloa.

Hän on miehensä omaishoitaja ja huolehtii kahdesta lapsesta samalla. Hän on aina iloinen ja valmis auttamaan muita vaikka omassa perheessä varmasti muutenkin riittää hommaa.

Heillä jää tosi vähän elämiseen ja siksi olen jo kolmen vuoden ajan halunnut antaa heille jouluapua.

Vierailija
31/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräyksiin en ole osallistunut, mutta tuttavia autan. Harmittaa, jos apu menee sellaiseen perheeseen jossa tupakoidaan, äidillä ripsipidennykset, liuta lapsia pienellä ikäerolla ja lemmikkinä(monesti vielä useampi) lehmänkokoinen koira..

Vierailija
32/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.Joulu on joka vuosi, ei ole tekosyytä olla varautumatta siihen.

Vierailija
33/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mistä saa tietää mihin perheeseen esim. Joulupata ja joulupuu keräykset menevät? Ei mistään!!

No mitäpä jos vaikka tunnen henk. koht. niitä perheitä, jotka ihan itse kertoo näitä jouluapuja aina saavansa?

Vierailija
34/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykkään lompakkoni 5senttiset keräyslaatikoihin. Kodittomille eläimille voisin lahjoittaa tarvikkeita. En tunne mitään sympatiaa "köyhiä" kohtaan jotka usein polttavat. juovat, omistavat 7kissaa ja 10 lasta. Elämänhallinta ja omat valinnat jne...

Sitäpaitsi, itsekään en ole varakas. Tulojeni perusteella minutkin varmaan luokitellaan köyhäksi.

Vierailija
35/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä jos vaikka tunnen henk. koht. niitä perheitä, jotka ihan itse kertoo näitä jouluapuja aina saavansa?

Mä en tajua mitä häpeämistä siinäkin on että hakee jouluapua?! Juuri sunlaisen "leimaajien" takia moni vähävarainen ei kehtaa hakea!!

Jos kerran vuodessa vähävarainen pyytää apua jouluunsa kun on muutenkin Kokoajan tiukkaa, niin miksi sun pitää siinä vielä ilkkua? Kaikilla ei ole sama tilanne kuin teillä..

Ihan mielelläni lahjoitan vähävaraisille että ei heidän aina tarvitsi miettiä mistä nyt voisi nipistää..

Vierailija
36/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida. Enkä asu vaatimattomasti. Mutta ostin pakastimen täyteen hieman ylihintaista mutta laadukasta kalaa joulua odottamaan, kun joku sitkeä yrittäjä jaksaa sitä ovelta ovelle myydä. Sellaista tukee mielellään varsinkin kun tietää, että huomenna putoaa veronpalautuksia tilille. Veikkaisin että aika monta kertaa saa soittaa ovikelloa ennen kauppoja.

Vierailija
37/37 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin laittaa rahaa joulupataan.