Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua löysin jotain erikoista lapseni sängyn alta

Apua!
04.12.2017 |

Löysin dildon lapseni sängyn alta ja lapseni on vasta 13 yllätin myös hänet ja hänen poikaystävänsä petipuuhista... Mitä teen en ole sanonut löydöstä hänelle. Olen myös huomannut että hän käyttää vain stringejä ja pitsirintsikoita. Pitäisikö puhua hänen kanssa nuoruudesta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tekemään läksysi!

Vierailija
2/12 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen kyllä tainnut läksyt tehdä jo 15vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään on oppinut nuoruudesta omin päin ilman että, hänelle siitä olet puhunut. Ihan normaaliltahan tuo vaikuttaa. Nykyajan nuorilla se seksuulinen herääminen vaan alkaa aiemmin...

Vierailija
4/12 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän se taitaa olla, keskustelin tänään hänen kanssa seksistä ja tämä kertoi dildostaan minulle ihme kyllä.

Vierailija
5/12 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö löpö. Surkee provo.

Vierailija
6/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo onkin totta. Vaikka tyttösi asuu kotona, se on kuitenkin hänen henkiökohtainen "reviiri". Minkä ihmeen takia menet penkaamaan hänen huonettaan, meillä lapset sai sukupuolivalistusta. Ehkäisyä pitää käyttää ja varoa raiskausta siis tytön kannalta, seksi on nautintoa, ja hienohomma että tyttäresi on ostanut dildon tai vibran. Meillä oli silloin vaatimus että huoneet on siivottava ja läksyt tehtynä, ei olisi tullut mieleenkään että olisimme koskeneet heidän yksityisyyttäänM50+.

Vierailija
7/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset aloittavat seksielämänsä aikaisemmin kuin toiset. Vaimoni aloitti sen 13 vuotiaana 30 vuotiaan miehen kanssa. Ja oppi paljon sellaista mistä on ollut iloa minulle.

Vierailija
9/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä nyt muuten olisi katsonut tämän sängyn alle, mutta tyttö ei suostunut vaatteita viedä pesuun niin menin itse hakemaan ne ja samalla näin sen. Mutta huono sinä olet arvostelemaan jos et lapsesi/lapsiesi kanssa puhu nuoruudesta. Mutta onneksi tyttäreni luotti minun ja kertoi.

Vierailija
10/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä näin surkeita trollit? Olen kyllä nyt pettynyt.

Vierailija
11/12 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä nyt muuten olisi katsonut tämän sängyn alle, mutta tyttö ei suostunut vaatteita viedä pesuun niin menin itse hakemaan ne ja samalla näin sen. Mutta huono sinä olet arvostelemaan jos et lapsesi/lapsiesi kanssa puhu nuoruudesta. Mutta onneksi tyttäreni luotti minun ja kertoi.

Tiedätkö mikä on kuri lapsenkasvatuksessa?. Tietysti ilman remmiä, kun heitä kasvattaa on heidän vastuulle laitettava rajat. Ei niin että kympit kouraan ja menkää mäkkäriin, että aikuiset saavat nussia rauhassa. Vaan lelujen kerääminen lapsille itse, hehän tietysti vastustavat ajatusta. Mutta niin että siivoat lelusi itse, sitten saat mennä ulos tai katsoa elokuvia. Murkkuikäiset kapinoivat melkosen paljon, mutta viikkorahaa ei tule. Jos ei tee sitä, meillä oli pahin rangaistus kotiaresti, meillä meni ohjauksella todella hyvin. Kiitos siitä ovat lapset sanoneet, että oli hyvä kasvatus. Voisin kirjoittaa kirjan, mutta seksiosiohan tämä on. Joten naikaamme ja kovastiM50+.

Vierailija
12/12 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi oon 4lk ja mun poika ystävällä on 17cm pippeli...