Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mitoistani? (raskaana)

Vierailija
04.12.2017 |

173cm /63kg / rv19. Itsestä tuntuu että olen turvonnut joka suuntaan kuin pullataikina ja olo on epämukava! =(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta ketä juttua, kiinnostaa jonkun tiinehtivän random ämmän mitat 🤔 ??

Vierailija
2/6 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/100

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

173cm /63kg / rv19. Itsestä tuntuu että olen turvonnut joka suuntaan kuin pullataikina ja olo on epämukava! =(

Turhaan stressaat, jopa painoindeksi näyttää erittäin hyvältä, kyllä sitä saa enemmänkin painaa vaikkei olisi raskaana. Lisäksi naisilla saa olla muotoja 🤘

Vierailija
4/6 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velikulta79 kirjoitti:

Anteeksi mutta ketä juttua, kiinnostaa jonkun tiinehtivän random ämmän mitat 🤔 ??

Sinua näköjään kun tulit kommentteja kyttäämään ja itsekin vaivauduit kirjoittamaan! Kiitos vaivannäöstäsi ja ajastasi. ;) -ap

Vierailija
5/6 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on mitat, älä huoli!

Vierailija
6/6 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa oikein hyvältä. Mulla nyt rv 37 ja olen 157cm ja painan nyt 83kg!!?!! Ja kyllä tuntuu paisuneelta. Ennen raskautta painoin 57kg eli painoindeksi oli jo silloin isompi kuin vaikka sulla juuri nyt. Tämä on mun toinen raskaus ja viimeksikin paino nousi todelka paljon, mutta lähti lähes kokonaan noin 2kk synnytyksestä, siksi en tällä kertaa juuri stressaa, vaikka kyllähän ne neuvolassa motkottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi