Teettekö joululoorat ite, vai ostatteko valmiina?
Kokkikartanoltakin tullut joululooria, vois kokeilla onko hyviä. Tosin maksaa enempi kuin Saarioinen.
Kommentit (10)
Itse. Paitsi maksa, sitä en ole vielä oppinut tekemään.
Itse teen jos yleensä viitsin tehdä. Viimevuotiset meni aika heikosti kaupaksi. Imellettyyn perunalaatikkoon olen kyllästynyt, lanttulaatikon maku kyllä miellyttäisi mutta se närästää armottomasti. Porkkana on vähän pliisua.
Vierailija kirjoitti:
Itse teen jos yleensä viitsin tehdä. Viimevuotiset meni aika heikosti kaupaksi. Imellettyyn perunalaatikkoon olen kyllästynyt, lanttulaatikon maku kyllä miellyttäisi mutta se närästää armottomasti. Porkkana on vähän pliisua.
Oletko kokeillut bataattilaatikkoa? Meidän perheessä ei ole koskaan kelvannut juuri muu kuin perunalaatikko, mutta kun löydettiin bataatti, saatiin ensimmäinen kilpailija perunalle. :)
Just tein ite elämäni ensimmäisen kerran 36v). Kohta pakastimeen, niin on kivaa ja rentoa sitten aattona mussuttaa. Tuoksut on taivaalliset.
ei harrasteta laatikoita ollenkaan, ihan vaan sisäfilettä syödään. Ja ehkä joku pieni alle kilon kinkku tai turkki.
Itse teen pyhän kolminaisuuden eli lanttu-, porkkana- ja perunalaatikon. Muut "loorat" eivät meillä kuulu joulupöytään.
Tuunaan valmislaatikot Äityliinin neuvojen mukaan.
https://www.vauva.fi/comment/28012372