Luulen löytäneeni aineistoa pettämisestä, mutta valehteleeko mies?
Olin viikonlopun poissa ja mies jäi kotiin koiran kanssa. Palasin tänään kotiin reissusta ja aloin siivoamaan kotia, kunnes huomasin että lakakoissa on ruskeita läikkiä. Kysyin mieheltä, niin sanoi että hänellä on ollut vatsavaivoja, joista ei ole kehdannut kertoa. Jotenkin kuulostaa keksityltä, koska mies ei syö suklaata eikä mies vaikuta kipeältä, mutta en nyt ole varma mistä ruskeat läikät ovat peräsin. Makuuhuoneessa haisi kauhealle ennen kuin tuuletin. Suutuin miehelle kun ei ollut vaihtanut lakanoita ja päätin nukkua sohvalla tämän yön. Valehteleeko mies? :(
Kommentit (31)
Ja epäilet siis anaaliseksiä jonkun vosun kanssa vai miten nää ruskeat läikät ovat todistusaineistoa?
Ei se petä, sillä oli vaan ripuli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Suutuit miehelle ja epäilet pettämistä koska hänellä oli ollut vatsavaivoja?
Suutuin aiheesta, koska ei ollut siivonnut ja ei miehellä ole koskaan aiemmin ollut mitääm vatsavaivoja, joten epäilyttää miten ne ilmaantuisivat juuri kun olen poissa kotoa ja olisihan mies voinut mennä vessaan. Lakanoissa oli selviä merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Suutuit miehelle ja epäilet pettämistä koska hänellä oli ollut vatsavaivoja?
Suutuin aiheesta, koska ei ollut siivonnut ja ei miehellä ole koskaan aiemmin ollut mitääm vatsavaivoja, joten epäilyttää miten ne ilmaantuisivat juuri kun olen poissa kotoa ja olisihan mies voinut mennä vessaan. Lakanoissa oli selviä merkkejä.
On se todella hävytöntä jos on vatsavaivoja jos ei koskaan aiemmin ole ollut.
Jätä se sika!
Missäs olit bilettämässä? Onko jauhot valkeita?
Lähetä lakanat CIA:lle tutkimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviä merkkejä mistä??? Paskasta vai pettämisestä?
Minäkin olisin suuttunut pesemättömistä lakanoista, mutta miten ne liittyy pettämiseen.
Epäilyttävämpää olis ollut 'muuten vaan' lakanoitten pesu.
Spermaläikkä.
Jätä se sika. Potkase munille mennessäs.
Vierailija kirjoitti:
Maista niitä ruskeita läikkiä. Jos maistuu suklaalta niin miehesi pettää. Jos maistuu paskalta niin sillä oli vaan ripuli.
Lakana on jo pesukoneessa. Uusi parisänky ja lakanat pitää ostaa jos selviämme tästä. Menee vielä kauan ennen kuin voin nukkua miehen vieressä.
Mites tuo makuuhuoneen haju, sitä ei ole käsitelty vielä ollenkaan. Millainen haju oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maista niitä ruskeita läikkiä. Jos maistuu suklaalta niin miehesi pettää. Jos maistuu paskalta niin sillä oli vaan ripuli.
Lakana on jo pesukoneessa. Uusi parisänky ja lakanat pitää ostaa jos selviämme tästä. Menee vielä kauan ennen kuin voin nukkua miehen vieressä.
Miksi uusi sänky pitää ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviä merkkejä mistä??? Paskasta vai pettämisestä?
Täältä olen oppinut, että sängyssä ei muuta tehdä kuin nukuta ja nussita, joten pettämistä epäilen! Olen aivan hysteerinen miten mies kehtaa?
Mies on pettänyt sinua itsensä kanssa. Pukeutui seksiasuihisi ja sauvoi itsensä transvestiittiseen onneen.
Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Mites tuo makuuhuoneen haju, sitä ei ole käsitelty vielä ollenkaan. Millainen haju oli?
Paha ummehtunut ja sellainen kuin seksin jäljiltä on voihkittu oikein kunnolla. :( Haju olisi osittain tai kokonaankin poistunut jos mies olisi vaihtanut lakanat ja tuulettanut huoneen, mutta oli jättänyt kaiken ennalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uusi sänky pitää ostaa?
Vanha aviovuoden on pettämällä saastutettu. Se tulee polttaa.
Porvoossa sattuu ja tapahtuu 0/5 vaikka näyttäähän tähän muutama menneen.
Vierailija kirjoitti:
Missäs olit bilettämässä? Onko jauhot valkeita?
Olin hoitamassa siskon lasta ja olisi ollut komeita miehiä tarjolla, mutta en ole pettävää tyyppiä