Miten joillain miehillä on pokkaa?
Tutustuin reilu 3 kk sitten mieheen, jota näin 3 kertaa. Mies oli aluksi hyvin kiinnostunut: tekstaili paljon ja halusi nähdä yms. Kävimme toistemme luona, leffassa, kokkailinkin hänelle ja suunnittelimme viettävämme itsenäisyyspäivääkin yhdessä. Sängyssä ei keretty olemaan. Kolmansien treffien jälkeen hän lopetti viestittelyn eli selkeästi meni mielenkiinto ja/tai oli tavannut toisen naisen.
Noh, laitoin hänelle kerran viestiä, jossa kyselin kuulumisia, mutta kun ei vastausta kuulunut, niin annoin tietenkin olla. Hän oli kertonut jo tutustuessamme, että on kiireinen mies ja miten kiireistä tulisi olemaan tulevat viikot. Reilu 1v pieni lapsi muutaman kerran vko:ssa hänen luonaan, työpaikka ja opiskelua. Ajattelin siis aluksi, että jotain tämmöistä voisi olla taustalla, kun ei vastaa viestiin, mutta ei kukaan hoitaisi noin välinpitämättömästi, jos oikeasti kiinnostaa toinen.
No nyt eilen sain yht'äkkiä viestin häneltä, jossa hän totesi olevansa pahoillaan, kun ei vastaillut viestiini, hänestä alkoi tuntumaan ettei ole aikaa mihinkään hänen arjessaan, niin oli kuulemma kokenut helpommaksi ratkaisuksi. Pyysi anteeksi epäkohteliaisuuttaan.
Itselläni meni maku aivan täysin, eikä ole ollut jo pitkään aikaan enää minkäänlaisia intressejä kyseiseen mieheen.
Vastasin lyhyesti ja ytimekkäästi: '' Moi. Jeps...kiva kun ilmoitit jotain.'' Ajattelin että tajuaa jättää siihen sitten viestittelyn, reilu kahdessa kuukaudessa on kerennyt tapahtumaan jo kaikennäköistä (sekä hänelle että minulle).
Sain takaisin vastauksen, jossa hän rupesi kyselemään minun kuulumisia yms. ja selittelemään miten nyt alkaa rauhoittumaan työn ja koulun saralla. Ihan muina miehinä kuvittelee, että olen kiinnostunut vielä jatkamaan '' siitä mihin jäätiin''. Niin ilmiselvää ja käsittämätöntä touhua, että jättää suun auki :D +30v harrastaa tällaista... Ei anna todellakaan hyvää luotettavaa kuvaa ihmisestä.
Kannattaisko mun sanoa hänelle suoraan mitä ajattelen hänen touhuistaa, vai annanko vain olla? Itse en haluaisi jättää ketään mystiseen tilaan miettimään, mutta toisaalta hän teki minuakin kohtaan aika paskaiset... en halua siis alentua samalle tasolle.. Muillekin käynyt varmasti samanlailla. Miten olette suhtautuneet jälkeenpäin?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei muunlaisista miehistä ole edes kokemusta. Kaikki ”mieheni” totta kai löydetty tinderistä. Noin se vaan menee. Moni mies ottaa vuosienkin jälkeen yhteyttä mikä on mielestäni ihan älytöntä!!!
Voi olla. Toisaalta itselläni on kyllä rakkaus vuosien (vuosikymmenten takaa), joka on ainoa laatuaan ja johon ihan mielelläni haluaisin voida saada uudelleen yhteyden. Mokasin mahdollisuuteni silloin joskus lapsellisuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei muunlaisista miehistä ole edes kokemusta. Kaikki ”mieheni” totta kai löydetty tinderistä. Noin se vaan menee. Moni mies ottaa vuosienkin jälkeen yhteyttä mikä on mielestäni ihan älytöntä!!!
Kuin minä!
Paras tämmöinen oli kuuden vuoden takaa. Siis voi hyvä luoja... "mitä kuuluu?" Haha. (Silloin ei vielä Tinderiä mutta vastaava)
Vierailija kirjoitti:
No se jännä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilta opittu käyttäytymismalli. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Tämä. Mä opin jo nuorena poikana miten käy jos olet ihastunut naiseen ja ''laitat kaasun kunnolla päälle''. Nainen kylmenee heti ja alkaa pelaamaan pelejä. Pitää heikkona, narttunaan.
Vuodet opetti, että naisen kanssa toimii parhaiten kylmä ja kuuma eli kaasun pumppaaminen.
Välillä katon itseäni peilistä ja mietin miten paskaa ihmistä mun pitää esittää, että kelpaan naisille.
Mä oon tässä viime vuosina naisena kokenut todella huonoa kohtelua miehiltä, feidaamista, halveksuntaa, henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Miehet nimenomaan tekevät näitä inhottavia katoamistemppuja! Kai he pitävät itseään naisia parempina. Mun Uuden Vuoden lupaus voisi olla, ei mitään seurusteluyrityksiä pitkään aikaan eikä varsinkaan yhtään yhden illan juttua. Luottamus miehiin uhkaa mennä pakkasen puolelle.
Sen takia, koska tapailet juuri niitä huonoja miehiä mitkä ovat naisten silmissä hyviä miehiä. Ei teille naisille kelpaa ujo, köyhä ja urheileva mies. Mä en edes harrasta yhdenillan juttuja, mun mielestä seksi kuuluu parisuhteeseen tai kun on tapailtua edes sen verran, että jotain tunteita on. <--- tällaisen moraalin omaava mies on naisten mielestä tylsä.
Mä oon tässä viime vuosina naisena kokenut todella huonoa kohtelua miehiltä, feidaamista, halveksuntaa, henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Miehet nimenomaan tekevät näitä inhottavia katoamistemppuja! Kai he pitävät itseään naisia parempina. Mun Uuden Vuoden lupaus voisi olla, ei mitään seurusteluyrityksiä pitkään aikaan eikä varsinkaan yhtään yhden illan juttua. Luottamus miehiin uhkaa mennä pakkasen puolelle.[/quote]
Sen takia, koska tapailet juuri niitä huonoja miehiä mitkä ovat naisten silmissä hyviä miehiä. Ei teille naisille kelpaa ujo, köyhä ja urheileva mies. Mä en edes harrasta yhdenillan juttuja, mun mielestä seksi kuuluu parisuhteeseen tai kun on tapailtua edes sen verran, että jotain tunteita on. <--- tällaisen moraalin omaava mies on naisten mielestä tylsä.[/quote]
Ujot ja köyhät miehet käyvät, itsekin olen ujo ja köyhä nainen. Sillä ei ole väliä, miten urheilullinen mies on, kunhan on suht terve, pulleampikin voi olla (ei sairaalloisen lihava). Jokin näissä kohtaamisissa ei toimi.
Niiiiiin noloa. Varsinkin nuo, jotka palaavat vuosien jälkeen just tuolla '' mitä kuuluu?'' Itse joskus nuorena tapailin yhtä tyyppiä, jonka kanssa meni sukset hieman ristiin. Laittoi sitten reilu 5-6 vuoden jälkeen viestiä, kehui kauniiksi ja kyseli kuulumisia. Kertoi myös nyt etsivänsä tosissaan ''vaimoketta'' ja itki miten vaikeaa on löytää tosisuhdetta. Törmäsin häneen tinderissäkin ja profiilissa sama itkulause, jossa kertoo etsivänsä tosissaan vaimoa. :D
Onks tää mies O-P?
Jos on, niin sillä on niin paljon vipinää ja "vipinää" joka puolella, että en ilmoittaisi itsestäni enää yhtään mitään :D
Huh huh, kuka jaksaa tuollaista tekstiseinää kahlata? Että teillä naisilla on pokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, tosin sillä erotuksella että kaikki nämä miehet olen löytänyt ihan normielämästä livenä. Tapaillaan, viestitellään/soitellaan ja yhdessä suunnitellaan sitä ja tätä tekemistä ja menemistä vaikka minne. Pikkuhiljaa huomaan olevani taas se ainoa aloitteellinen, mies on muuttunut passiiviseksi ja on ihan sama mitä yhteistä tekemistä ehdotan niin vastaus on tasoa "katellaan" ja eikä mikään yhteinen meno/tekeminen sovikaan miehelle. Yhteydenpito lakkaa tietysti myös minun puolelta ja kas, menee muutama kuukausi/vuosi ja mieheltä tulee viesti ihan kuin olisi edellisen kerran oltu yhteyksissä eilen.
Ihminen muuttuu "passiiviseksi", kun hän ei ihastu, vaan "etsii kumppania". Kun toinen on niin ihana, että hän on yötä päivää mielessä, ja perhoset kutkuttelevat vatsassa, ei pysty mitenkään olemaan viestittämättä/olematta muuten yhteyksissä. Tiedän tämän omasta, ja muiden kokemuksesta.
Kun eteenpäin suhteessa ajaa ihastuminen, sitä löytää aikaa toiselle ihan mistä vain.
Kiitti vastauksista!
Laitoin miehelle:
"Semmosta piti vielä sanoa että kiva, että laitoit viestiä, mut mulla on kaikennäköistä tässä nyt... On tässä reilu 2kk aikana kerennyt tapahtumaan aika paljon. Varmasti molemmilla. Ilman muuta voidaan jubailla ja olla kavereita, mutta ei varmaankaan järkeä enempään. Halusin vain sanoa tämän suoraan, enkä vaieta..."
Mies vastasi: " Joo hyvä kun sanoit eikä sinänsä yllätys 😊"
Että tällanen keissi. Kuulostaa joo siltä, että useempia pyöritelty ja varmaan tehnyt ennenkin näin toiselle.
AP
Ihmeellinen olettamus, että miehellä on heti joku toinen nainen. Voi toki olla näin, mutta itse veikkaisin ettei teidän välillä vain ollut syntynyt erityisen voimakasta kemiaa. Jos ei sitä maagista kipinää ollut niin mies on jäänyt jahkailemaan etenemisensä suhteen. Hätäpäissään tullut katumapäälle kun miettinyt asiaa jonkun aikaa. Ehkä olisit ollut muuten mukavan oloinen, mutta ei vaan ollut sitä ihastusta.
t. yksi mies ohikulkumatkalla kommentoimassa
Vierailija kirjoitti:
Niiiiiin noloa. Varsinkin nuo, jotka palaavat vuosien jälkeen just tuolla '' mitä kuuluu?'' Itse joskus nuorena tapailin yhtä tyyppiä, jonka kanssa meni sukset hieman ristiin. Laittoi sitten reilu 5-6 vuoden jälkeen viestiä, kehui kauniiksi ja kyseli kuulumisia. Kertoi myös nyt etsivänsä tosissaan ''vaimoketta'' ja itki miten vaikeaa on löytää tosisuhdetta. Törmäsin häneen tinderissäkin ja profiilissa sama itkulause, jossa kertoo etsivänsä tosissaan vaimoa. :D
Onhan tuo noloa eikä kukaan täyspäinen mies kuvittelekkaan että tolla saisi. Silti ärsyttää naisten asenne epätoivoisiin miehiin. On niitä epätoivoisia naisiakin mutta ei heitä kohtaan noin julmia olla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen olettamus, että miehellä on heti joku toinen nainen. Voi toki olla näin, mutta itse veikkaisin ettei teidän välillä vain ollut syntynyt erityisen voimakasta kemiaa. Jos ei sitä maagista kipinää ollut niin mies on jäänyt jahkailemaan etenemisensä suhteen. Hätäpäissään tullut katumapäälle kun miettinyt asiaa jonkun aikaa. Ehkä olisit ollut muuten mukavan oloinen, mutta ei vaan ollut sitä ihastusta.
t. yksi mies ohikulkumatkalla kommentoimassa
Mä olen tehnyt samoin kun apn mies. Tosi väliä oli ehkä 5 päivää. En vaan ihastunut naiseen, mutta muuten jutut synkkasi hyvin.
Katselin muitakin profiileita ja juttelin muidenkin kanssa tässä välissä, mutta ei vaan löytynyt ketään muuta potentiaalista. Eihän se kuitenkaan maailmaani kaatanut vaikka alkup nainen ei enää halunnutkaan jatkaa juttelua tai uutta tapaamista. Taisi loukkaantuakin, sori siitä..
Eiköhän se jotain kerro miehestä, jos on noinkin pieni lapsi.
Käänteistä seksuaalista ahdistelua - haasta oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi oikea tapa kommentoida miehelle? Pikku näpsy siis vain
ei ap
Mitä iloa on näpäyttelystä? Joko sanoo suoraan mitä ajattelee tai antaa olla.
Minä käyttäydyin samantapaisesti nykyistä vaimoani kohtaan. En tosin noin törpösti, kun meillä oli juttu vasta viestittelyn asteella. Yhteydenpito keskeytyi kun aiemmin alkanut viestittely toisen naisen kanssa eteni fyysiseksi.
Vaikka olin tulevasta elämänkumppanistani saanut hyvät vibat pari kertaa chättäillessä, oli toisen naisen kanssa asiat ehtineet pidemmälle ja halusin tsekata onko suhteesta mihinkään.
En osannut tätä pukea sanoiksi mitenkään järkevästi. Palasin myöhemmin asiaan ja sain kovasti korvilleni, onneksi antoi mahdollisuuden ja nyt 6v myöhemmin meillä 2 lasta ja kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vastauksista!
Laitoin miehelle:
"Semmosta piti vielä sanoa että kiva, että laitoit viestiä, mut mulla on kaikennäköistä tässä nyt... On tässä reilu 2kk aikana kerennyt tapahtumaan aika paljon. Varmasti molemmilla. Ilman muuta voidaan jubailla ja olla kavereita, mutta ei varmaankaan järkeä enempään. Halusin vain sanoa tämän suoraan, enkä vaieta..."
Mies vastasi: " Joo hyvä kun sanoit eikä sinänsä yllätys 😊"
Että tällanen keissi. Kuulostaa joo siltä, että useempia pyöritelty ja varmaan tehnyt ennenkin näin toiselle.
AP
Tai sitten oli ihan järkevä ja ymmärsi, että toinen ajattelee niinkuin ajattelit, VAIKKA hänen tilanteensa olisi johtunut exän kilahtelusta+huoltajuuskiistasta+työ/opiskeluhässäkästä.
Miehellä voi olla pelit päällä tai ei. Et voi sitä tietää kuvailemiesi viestien perusteella.
Ymmärrän haluttomuutesi jatkaa, mutta on turha arvailla toisen tekemisiä.
Mä oon tässä viime vuosina naisena kokenut todella huonoa kohtelua miehiltä, feidaamista, halveksuntaa, henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Miehet nimenomaan tekevät näitä inhottavia katoamistemppuja! Kai he pitävät itseään naisia parempina. Mun Uuden Vuoden lupaus voisi olla, ei mitään seurusteluyrityksiä pitkään aikaan eikä varsinkaan yhtään yhden illan juttua. Luottamus miehiin uhkaa mennä pakkasen puolelle.