EPÄVARMA MIES
Turhaudun epävarmaan nettimieheen. Olemme sopineet tapaavamme tällä viikolla, mutta hän on maailman surkein pitämään yhteyksiä. ON sanonut suoraan, ettei tykkää naputella ja on huono siinä. Minä taas olen sanonut monta kertaa, että tarvitsen vain yhdet suorat sanat niin lupaan lopettaa viestittelyt.
Hän vaikuttaa minun tyyppiseltäni muuten, mutta en tiedä jaksanko enää pitkään tällaista. TIEDÄN että kiinnostunut mies pitää yhteyttä ja pälä pälä MUTTA TIEDÄN myös, että ihmisiä miehetkin ovat epävarmuuksineen.
Kommentit (50)
Kommentit jakaantuvat aika paljon. Joidenkin mielestä miehen käytös on täydellinen turn-off, toisten mielestä aloittaja on kohtuuton. Ihmiset ovat erilaisia. Kannattaa siis kuulostella itseään tässä asiassa. Jos jokin piirre tuntuu epäviehättävältä omasta mielestä, se on epäviehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksette tutustu ensin lisää soittelemalla?
No eipä ole miekkonen ehdottanut sitäkään. Toisaalta minä en jaksa roikkua koko aikaa puhelimessa. Välillä toki joo, mutta en prkl jaksa olla jatkuvasti aloitteentekijä kaikessa. Jos mies sanoisi vain yhden kerran, että painu hiiteen, niin painuisin siltä istumalta! Ap
Minä olisin painunut jo muutenkin, en ymmärrä miten jaksat tuollaista.
Varmaankin siksi, että erostani ei ole vielä vuottakaan joten suhtaudun kaikkiin miehiin neutraalisti. Ainoa asia josta v*ttuunnun on tuo saamattomuus. Itse sanoi että tällä viikolla voidaan nähdä, mutta koko ajan yhteydenpito on vaikeaa eikä PYYNTÖNI tuota mitään tulosta. Pari kirjoitettua sanaa niin lopettaisin välittömästi yhteydenpidon. Toisaalta en enää odota tapaamista. Se tapahtuu tai ei tapahdu, kuten sanoin. En jaksa enää käyttää energiaani sen miettimiseen. Ap
Mies ei halua tavata sinua. Mies ei ole sinusta kiinnostunut. Mies on tympääntynyt sinuun.
Älä siis roiku miehessä väen väkisillä, vaikka olisit kuinka puutteessa ja tuntuu, että et saa toista miestä jalkojesi väliin. Dildolla saat pahimmat puhurit tyydytettyä ja ainahan voit etsiä jonkun ihanan kiltin miehen, joka on yhtä puutteessa kuin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole miekkonen ehdottanut sitäkään. Toisaalta minä en jaksa roikkua koko aikaa puhelimessa. Välillä toki joo, mutta en prkl jaksa olla jatkuvasti aloitteentekijä kaikessa. Jos mies sanoisi vain yhden kerran, että painu hiiteen, niin painuisin siltä istumalta! Ap
Varmaankin siksi, että erostani ei ole vielä vuottakaan joten suhtaudun kaikkiin miehiin neutraalisti. Ainoa asia josta v*ttuunnun on tuo saamattomuus. Itse sanoi että tällä viikolla voidaan nähdä, mutta koko ajan yhteydenpito on vaikeaa eikä PYYNTÖNI tuota mitään tulosta. Pari kirjoitettua sanaa niin lopettaisin välittömästi yhteydenpidon. Toisaalta en enää odota tapaamista. Se tapahtuu tai ei tapahdu, kuten sanoin. En jaksa enää käyttää energiaani sen miettimiseen. Ap
No mitä vittua, ollaan vasta maanantaissa ja sinä julistat asian jo loppuun käsitellyksi?
Ehkä hän on lukenut, että pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Ettei tulisi mielikuvaa, että hän on helppo nakki. Niinhän naisetkin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Houkuttele seksillä? 😏
Jos ei tällä saa miestä niin ei sitten millään. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä vittua, ollaan vasta maanantaissa ja sinä julistat asian jo loppuun käsitellyksi?
Niin, koska en jaksa tällaista helvetin vammaista "yhteydenpitoa" jota ei siis edes ole.