Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EPÄVARMA MIES

Vierailija
04.12.2017 |

Turhaudun epävarmaan nettimieheen. Olemme sopineet tapaavamme tällä viikolla, mutta hän on maailman surkein pitämään yhteyksiä. ON sanonut suoraan, ettei tykkää naputella ja on huono siinä. Minä taas olen sanonut monta kertaa, että tarvitsen vain yhdet suorat sanat niin lupaan lopettaa viestittelyt.

Hän vaikuttaa minun tyyppiseltäni muuten, mutta en tiedä jaksanko enää pitkään tällaista. TIEDÄN että kiinnostunut mies pitää yhteyttä ja pälä pälä MUTTA TIEDÄN myös, että ihmisiä miehetkin ovat epävarmuuksineen.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain herkkua pitäisi luvata: haleja, pepun koskettamista ym. 😉 Ei saa olla yhtään vihainen siitä, ettei mies ole uskaltanut pitää enemmän yhteyttä/tavata aiemmin, koska se vain karkoittaa epävarman miehen. 

Ei kai sitä vihainen ole, mutta jotenkin tuo tapasi nähdä asia on aika limainen. 

Vierailija
22/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä, joka on huono kirjoittelemaan, haluan tavata mahdollisimman nopeasti.

Riippuu kuinka pitkään olette kirjoitelleet ja kuinka useasti? Tapaisin miehen ja sen mukaan tekisin johtopäätöksen jatkaako vai ei.

Mutta oletko huono soittamaankin ja sopimaan tapaamisia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain herkkua pitäisi luvata: haleja, pepun koskettamista ym. 😉 Ei saa olla yhtään vihainen siitä, ettei mies ole uskaltanut pitää enemmän yhteyttä/tavata aiemmin, koska se vain karkoittaa epävarman miehen. 

Ei kai sitä vihainen ole, mutta jotenkin tuo tapasi nähdä asia on aika limainen. 

Ai haliminen on limaista? 😁

Vierailija
24/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon sitten vaan, että antaisin miehen päättää ajankohdan, paikan ja mitä tehdään. Minulle käy kaikki. Jännittää saa eikä se haittaa. 💚

Vierailija
25/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette siis ole tavanneet vielä kertaakaan. Jos sinua kiinnostaa, niin miksi et ihan suoraan ehdottaisi milloin tavataan? Silloin miehen täytyy ottaa asiaan jotain kantaa: sanoa että ei kiitos jos hänellä onkin muita kuvioita tai ei enää kiinnosta, tai sitten suostua tapaamiseen.

Ennen kuin olette tavanneet ei minusta oikein voi sanoa mitään kiinnostuksesta. Harva pystyy kiinnostumaan toisesta pelkän viestittelyn perusteella kovinkaan intensiivisesti. Siksi voi olla vaikea pitää yhteyttäkään kun ei oikeasti vielä tiedä nappaako se toinen vai ei. 

Itse sanoi tulevansa tapaamaan minua tällä viikolla. Tämä siis sen jälkeen, kun ilmoitin että alan kyllästymään koko "hommaan", kun mikään ei ikinä etene. Hän sanoi, että on vaikea heittäytyä kun on sattunut aiemmin. Uskon sen, vaikka samaan aikaan ärsyynnyn tuollaiseen saamattomuuteen. Kyllähän oikeasti ON mahdollisuus, että hän on vain yliepävarma. Silloin tälle on ihan ok selitys, mutta jaksanko sellaista pidemmän päälle? En usko. Ap

Vierailija
26/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksette tutustu ensin lisää soittelemalla?

Vierailija
27/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asenne on tuo, että epävarmuus vain suututttaa etkä ole valmis häntä juurikaan tukemaan, anna miesparan olla.

Vierailija
28/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huono soittamaan, noiden puutteiden takia olenkin "pakottanut" itseni ehdottamaan tapaamista mahdollisimman nopeasti. Sen takia "pakottanut" kun olen aika ujo, sekä en halua nähdä toisen pettymystä kun hän on luonut minusta kuvan viestien/puheluiden perusteella, enkä sitten vastaa odotuksia.

Vierailija
29/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asenne on tuo, että epävarmuus vain suututttaa etkä ole valmis häntä juurikaan tukemaan, anna miesparan olla.

Hän on minua noin 9 vuotta vanhempi, joten hieman typerältä tuntuu "tukea" aikuista miestä näin mitättömässä asiassa. Minun kiinnostukseni on aivan selkeää, mutta hän ei saa mitään aikaiseksi. Ap

Vierailija
30/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole miekkonen ehdottanut sitäkään. Toisaalta minä en jaksa roikkua koko aikaa puhelimessa. Välillä toki joo, mutta en prkl jaksa olla jatkuvasti aloitteentekijä kaikessa. Jos mies sanoisi vain yhden kerran, että painu hiiteen, niin painuisin siltä istumalta! Ap

Vierailija
31/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän voittaa ujoutensa eikä ota riskiä siitä, että vatuloinnilla pilaa koko homman.

Jos mies ei ole oikeasti kiinnostunut, on parempi että asia selviää heti eikä vasta myöhemmin. Tuollaisen kanssa eläminen on kuin kivirekeä, kun ei oikeasti kiinnosta kaikki hyvät asiat muuttuvat vastenmielisiksi ja pelottaviksi. Ei uskalleta muuttaa yhteen, ei uskalleta mennä naimisiin, ei uskalleta perustaa perhettä, aina pidetään takaportti auki siltä varalta että löytyy "parempi" nainen.

Jos mies ei itsekään tiedä mitä hän haluaa, niin varmaa on vain se, ettet se ole sinä.

Vierailija
32/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole miekkonen ehdottanut sitäkään. Toisaalta minä en jaksa roikkua koko aikaa puhelimessa. Välillä toki joo, mutta en prkl jaksa olla jatkuvasti aloitteentekijä kaikessa. Jos mies sanoisi vain yhden kerran, että painu hiiteen, niin painuisin siltä istumalta! Ap

Eli jatkatte, kun kumpikaan ei saa sanotuksi todellista fiilistä "painu hiiteen".

Vierailija
33/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisikohan jos houkuttelisi piparilla? 🤔

Se pitää ansaita. Ilmaisia lounaita, edes pikkuleipiä ei ole. 

Tai amerikkalaisen bisnesviisauden mukaan: 'tarjottu lounas ei ratkaise sopimusta, mutta tarjoamaton lounas ratkaisee'

Vierailija
34/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette siis ole tavanneet vielä kertaakaan. Jos sinua kiinnostaa, niin miksi et ihan suoraan ehdottaisi milloin tavataan? Silloin miehen täytyy ottaa asiaan jotain kantaa: sanoa että ei kiitos jos hänellä onkin muita kuvioita tai ei enää kiinnosta, tai sitten suostua tapaamiseen.

Ennen kuin olette tavanneet ei minusta oikein voi sanoa mitään kiinnostuksesta. Harva pystyy kiinnostumaan toisesta pelkän viestittelyn perusteella kovinkaan intensiivisesti. Siksi voi olla vaikea pitää yhteyttäkään kun ei oikeasti vielä tiedä nappaako se toinen vai ei. 

Itse sanoi tulevansa tapaamaan minua tällä viikolla. Tämä siis sen jälkeen, kun ilmoitin että alan kyllästymään koko "hommaan", kun mikään ei ikinä etene. Hän sanoi, että on vaikea heittäytyä kun on sattunut aiemmin. Uskon sen, vaikka samaan aikaan ärsyynnyn tuollaiseen saamattomuuteen. Kyllähän oikeasti ON mahdollisuus, että hän on vain yliepävarma. Silloin tälle on ihan ok selitys, mutta jaksanko sellaista pidemmän päälle? En usko. Ap

Vierailija
35/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa pojalta, ei mieheltä.

Välitön turn-off tuollainen.

Vierailija
36/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HHMMM vaikea sanoa mitään, menet paikan päälle, laitat ykköset päälle ja viimeistään silloin heppu tajuaa että tosi kyseessä, ehkä heräilee koomastaan

Vierailija
37/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, haluatko tapailla miestä, joka on epävarma omasta itsestään ja siitä, haluaako edes tavata sinua? Onhan tuossa se riski, että mies on koko yhteisen historianne ajan perässä vedettävää sorttia. Jotkut naiset tykkäävät sellaisesta, useimmat eivät.

Vierailija
38/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun veikkaus: olet varalla, jos vaikka tapailu jonkun muun kanssa loppuisi. Naisia on tyrkyllä ja on vähän peluri.

Niin, en tiedä ovatko pelurit erilaisia kuin naistenmiehet, koska yleensä heillä kuitenkin on liehittely verissä eivätkä malta olla noin passiivisia, koska haluavat hurmata naisen (naiset). 

Mutta joo, joko on jotain muutakin menossa tai onneton nahjus tai mennyt lukkoon, kun ap puskee päälle. 

Ottamatta kantaa tähän tapaukseen, mutta vastahan uutisoitiin, kuinka xx% pojista ei osaa kunnolla lukea tai kirjoittaa peruskoulun päättyessä. Katsotaan 10-15 vuotta eteenpäin ja meillä on ~3-kymppisiä miehiä jotka ovat huonoja näyttelemään, koska eivät osaa.

Vierailija
39/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaa vain pientä rohkaisua. 😉 

Vierailija
40/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä ap hankala tyyppi. Kiroilet, huudat, lyttäät koko miehen jo ennen tapaamista ja haukut hänet täällä. Mitä hyvää miehessä on? Entä mitä annettavaa sinulla olisi edes miehelle? Minkä ikäinen sinä olet ja kuinka kauan olet miestä etsinyt?