Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenosta kysyttävää

Vierailija
04.12.2017 |

Voiko kadonneet raskausoireet merkitä keskenmenoa, vaikka mitään oireita, kipua,vuotoa tms ei ole?
Olen vasta viikolla 6 mutta lähes koko raskausajan on ollut menkkamaista kipua vatsassa, ja rinnat kipeät, ja nyt nuo oireet ovat kadonneet ja huolettaa :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli, vuotoa alkoi vasta viikolla 12. Tai oikeammin kyse oli tuulimunasta alun alkaenkin.

Vierailija
2/8 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään mistä voisi päätellä onko kyseessä tuulimuna vai oikea raskaus? Jotain tiettyjä oireita tai muuta? Olen tosi huolissani, ja eka neuvola aika vasta kahden viikon päästä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi merkata mutta voi myös olla ihan normaalia. Raskauden aikana oireet tulee ja menee. Jos olet jo 6 viikolla odota 6+3 ja mene yksityiselle ultraan. Silloin näkyy jo syke.

Vierailija
4/8 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele vaan rauhassa. Ne pari viikkoo menee nopeesti! Vaikka nyt olis kaikki hyvin, se ei takaa että kaikki loppuis silti onnellisesti.

Raskausoireet on tosi yksilöllisiä ja niistä ei voi päätellä kuin sen miten erilaisia raskaudet on. Todennäkösempää on että kaikki on hyvin, olet raskaana ja 34vk päästä sulla on nyytti kainalossa (:

Tsemppiä!

Vierailija
5/8 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään mistä voisi päätellä onko kyseessä tuulimuna vai oikea raskaus? Jotain tiettyjä oireita tai muuta? Olen tosi huolissani, ja eka neuvola aika vasta kahden viikon päästä :(

Mene yksityiselle ultraan. Sain aikoinaan keskenmenon, joka alkoi vuodolla ja kivuilla. Seuraavassa raskaudessa kävin sitten yksityisellä ultrassa, koska en halunnut odottaa neuvolan ultraa.

Vierailija
6/8 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tosi paljon tästä vastauksesta, rauhotti mun mieltä :) Ehkä mä nyt tosiaan vaan odottelen sen kaks viikkoa ja yritän olla huolehtimatta :)

Vierailija
7/8 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkamainen kipu voi olla normaalia kohdun kasvuun ja alkion kiinnittymisen liittyvää kipua.

Oireet voivat yhtäkkiä kadota ja palata takaisin jossain vaiheessa, näin kävi mulle noilla viikoilla.

Verinen vuoto ja krampit ovat selkeä keskenmenon oire.

Vierailija
8/8 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkkamainen kipu voi olla normaalia kohdun kasvuun ja alkion kiinnittymisen liittyvää kipua.

Oireet voivat yhtäkkiä kadota ja palata takaisin jossain vaiheessa, näin kävi mulle noilla viikoilla.

Verinen vuoto ja krampit ovat selkeä keskenmenon oire.

Ei ole selkeä sekään. Nimim. Tuo mun kramppi ja verenvuoto tuossa juuri itkee kolikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän