Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli juttua erään miehen kanssa kesällä, kunnes hän alkoi ottaa etäisyyttä

Vierailija
04.12.2017 |

Yhteyksissä olimme kuitenkin lähes päivittäin. Tiedän hänellä olevan työkiireitä helmikuun loppuu saakka, mutta tuntui todella pahalta, kun mies ei enää viestitellyt yhtä ahkerasti kuin kesällä.
Viime viikolla hän sitten alkoi selittämään jostain konsertista, jonne tahtoisi mut viedä. Hän kuulemma maksaisi lentoliput, hotellihuoneen ja konserttiliput.
Nyt olen aivan sekaisin, kun en tiedä mitä ajatella. Ensin olen hänelle tärkein asia maan päällä, sitten hän alkaa ottaa etäisyyttä ja sitten on yhtäkkiä viemässä mua puolen vuoden päästä konserttiin ulkomaille.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen yhteydenpito ei riitä

Vierailija
2/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menet mukaan! Ei kai nyt pyytäisi, jos ei ajattelisi sua lämmöllä 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on oikeasti viemässä. Haluaa vain pitää sinua varalla. Jos mies on kiinnostunut, niin hän ei lopeta viestittelyä/tapailua.

Vierailija
4/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kokemus minullakin. Pitkä tauko ja sitten viestiä viikon matkasta ulkomaille, olisi maksanut sen minulle ja itselleen. Ehei, ei käy. Olisin yksin voinut lähteä.

Vierailija
5/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja vaikkei nyt mies enää siinä vaiheessa innostaisi sillä tavalla, niin olishan se kokemus.

Ap

Vierailija
6/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on oikeasti viemässä. Haluaa vain pitää sinua varalla. Jos mies on kiinnostunut, niin hän ei lopeta viestittelyä/tapailua.

Niin. Hän on kyllä aina valmis auttamaan mua rahallisesti ja yrittää tyrkyttää apuaan mulle jos mulla on vähänkään vaikeaa. Ostin silmälasit hiljan, niin siitäkin kauhea sota, kun en suostunut siihen, että hän maksaisi ne.

Ap

Vierailija
7/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on omituista, että raha-asiat on mukana ollenkaan tapailuvaiheen jutussa. 

Vierailija
8/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein viestittelitte silloin alussa? Entä nyt? Mun kokemusten mukaan miesten viestittelyinto laantuu huomattavasti sen aktiivisen tutustumisvaiheen jälkeen. Se ei tarkoita mitään.

Vierailija
9/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole paita ja peppu tyyppiä, esim. itse en ole. Mua rasittaa ihmiset, jotka kaipaavat jatkuvaa tiivistä yhteydenpitoa ja kaiken jakamista. En vaan ole itse sitä tyyppiä, edes parisuhteessa. Sitten kun en ole niin avoin ja "tiivis" kuin moni muu, niin heti epäillään että taustalla on "jotain hämärää". :( Ei tunnu kivalta, koska mä nyt vaan olen tällainen. Seurustelun alussa en todellakaan halua tiivistä liimautumista toiseen vaan myös omaa rauhaa tehdä muitakin asioita, olla itsekseni ja kuulostella tuntemuksianikin toista kohtaan välillä rauhassa etäisyyden päästä. Ja omaa rauhaa kaipaan kyllä myös säännöllisesti pitkässäkin parisuhteessa. Onneksi löysin miehen, joka on aikalailla kaltaiseni ja kunnioittaa oman tilan tarvettani.

Vierailija
10/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo on omituista, että raha-asiat on mukana ollenkaan tapailuvaiheen jutussa. 

Nojoo. Yksi syy on se, että olen opiskelija ja hän on hyväpalkkaisessa työssä ja hän itse teki pitkää päivää opiskelijana, kuten siis itsekin teen.

Ap

Vierailija
11/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja vaikkei nyt mies enää siinä vaiheessa innostaisi sillä tavalla, niin olishan se kokemus.

Ap

Ota ilo irti nyt vaan! Nillität sitten myöhemmin kuinka kurja mies 😊

Vierailija
12/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Hän on kyllä aina valmis auttamaan mua rahallisesti ja yrittää tyrkyttää apuaan mulle jos mulla on vähänkään vaikeaa. Ostin silmälasit hiljan, niin siitäkin kauhea sota, kun en suostunut siihen, että hän maksaisi ne.

Ap

Mies ehkä kokee että et tarvitse häntä, joka tarkoittaa samalla että et halua häntä. Pyydä apua vaikka lampun vaihtoon tai saranoiden rasvaamiseen.

Vierailija
13/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten usein viestittelitte silloin alussa? Entä nyt? Mun kokemusten mukaan miesten viestittelyinto laantuu huomattavasti sen aktiivisen tutustumisvaiheen jälkeen. Se ei tarkoita mitään.

Pitkin päivää ja nyt muutama viesti päivässä tai ei viestiä ollenkaan ja jos olin unohtanut esimerkiksi baariin mennessäni puhelimen kotiin, oli viestejä tullut parin tunnin aikana useita joissa hän kertoi mun olevan huolissaan, kun musta ei kuulu.

Ap

Vierailija
14/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkin päivää ja nyt muutama viesti päivässä tai ei viestiä ollenkaan ja jos olin unohtanut esimerkiksi baariin mennessäni puhelimen kotiin, oli viestejä tullut parin tunnin aikana useita joissa hän kertoi mun olevan huolissaan, kun musta ei kuulu.

Ap

Muutama viesti päivässä on jo paljon. Tuskin ihan teinejä olette kuitenkaan?

Vierailija
15/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies ehkä kokee että et tarvitse häntä, joka tarkoittaa samalla että et halua häntä. Pyydä apua vaikka lampun vaihtoon tai saranoiden rasvaamiseen.

Tää mies tietää, ettei mun luonne anna periksi pyytää apua ja varmasti ihmettelisi, jos raksapuolen käyneenä insinööriopiskelijana pyytäisin apua lampun vaihtoon ja saranoiden rasvaamiseen. :D ainoa asia missä hän voisi auttaa, on kalliimmat hankinnat, mutta kun olen pitkään pärjännyt yksin, niin hävettää myöntää jos tarvitsen apua.

Ap

Vierailija
16/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Muutama viesti päivässä on jo paljon. Tuskin ihan teinejä olette kuitenkaan?

Yli 20-vuotiaita.

Ap

Vierailija
17/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä joltain jonka kanssa on ollut juttua rahallista apua otetakaan vastaan. 

Vierailija
18/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herttin tähen sentään! Ole iloinen ja tyytyväinen jos mies on valmis maksamaan konsertin, matkan jne. Kaikki otat tietenkin innoissasi vastaan! Ei tuollaisia miehiä kuule joka oksalla kasva. Älä odota liikoja viestejä ja yhteydenottoja, hän on vain sen tyylinen ettei halua viestiä yötä päivää. Se on paljon parempi niin, ärsyttää äijät jotka koko ajan viestii ja soittelee, ne ovat juntteja, ei herrasmiehiä! 

Vierailija
19/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä joltain jonka kanssa on ollut juttua rahallista apua otetakaan vastaan. 

Suoraan sanottuna en edes tiedä missä mennään tämän miehen kanssa. Itselläni on kyllä tunteita häntä kohtaan.

Ap

Vierailija
20/69 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi herttin tähen sentään! Ole iloinen ja tyytyväinen jos mies on valmis maksamaan konsertin, matkan jne. Kaikki otat tietenkin innoissasi vastaan! Ei tuollaisia miehiä kuule joka oksalla kasva. Älä odota liikoja viestejä ja yhteydenottoja, hän on vain sen tyylinen ettei halua viestiä yötä päivää. Se on paljon parempi niin, ärsyttää äijät jotka koko ajan viestii ja soittelee, ne ovat juntteja, ei herrasmiehiä! 

Olen joo iloinen, mutta tuntuu vain niin hassulta, että joku olisi valmis tekemään noin suuria uhrauksia mun takia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä