Miksi mies ei esittele vanhemmilleen?
Olemme olleet vuosia yhdessä ja muutimme yhteen. Mies ei ole esitellyt koskaan vanhemmilleen, vaikka näkee näitä jatkuvasti. En ole sitten tuputtanut itseäni mutta mikä tässä voi olla takana?
Kommentit (54)
Oletko wt? ehkä tuntee, ettei hänen kotinsa ole sinun arvoisesi? Onko alkoholismia? Ehkä ei vaan tunnu luonnolliselta esitellä. Ehkä pelkää, mitä vanhempansa ajattelevat sinusta. Ehkä ei vaan jaksa.
Sä et ole se oikea, olet vain väliaikainen.
Häpeää joko sinua tai sitten vanhempiaan. Ehkä molempia?
Yrittää ehkä suojella sinua vaativilta vanhemmiltaan? Itsekin näin jälkikäteen olisin toivonut, ettei mieheni olisi esitellyt minua äidilleen kuin vasta vuosien jälkeen... Kauhea kokemus oli nuorelle tytölle.
Tuntuu nii pahalta, ihankuin en kelpaisi esiteltäväksi :( Muuten suhteessa tuntuu olevan asiat kunnossa, mutta tästä on tullut minulle hirveä probleema
Olkaa tyytyväisiä. Anopista on pelkkää riesaa.
Ongelmat vanhempien kanssa? Jos ovat jotenkin ahdasmieliä, ettei tee mieli heitä kenellekään esitellä. Ihan mahdollista.
Meillä mies ei halunnut esitellä koska ei halunnut kertoa uskonnollisesta taustastaan. Lisäksi en kelvannut hänen vanhemmilleen, koska en ole uskovainen ja sain aivan kamalaa huutoa ensi tapaamisella.
Olemme olleet yhdessä vuosia, mutta tämä siis alkuvuosina. Näin jälkikäteen ajateltuna ei haittaisi vaikkei oltais vieläkään tavattu. Toki sitten ihmettelisin samaa, kuin sinä.
Ehkä sen vanhemmat on jotenkin päästään vinksallaan? Ei kehtaa viedä sua? Tai sitten voi olla ettei niille kelpaa miään ja mies ei halua loukata sua. Noita vanhempia on niin joka lähtöön. Veikkaan et on jotain rappiodeekiksiä, tai sitten idiootteja joille ei kelpaa mikään, eikä poika kehtaa ilmaista niille omaa tahtoaan, edes puolisonvalintaansa. No, toki syitä voi olla moniakin, myös siinä miehessä. Mut tosi outoahan tuo on. Ei normaalia.
Mä en ole koskaan esitellyt kumppaneitani vanhemmilleni, vaikka kaikki suhteeni ovat kestäneet useita vuosia ja olleet vakavalla pohjalla, on asuttu yhdessäkin. Ei vain tunnu luontevalta, koska välini omiin vanhempiini ovat aina olleet todella jäyhät ja etäiset, eikä seurustelusuhteista puhuminen ole koskaan ollut helppoa. He eivät paljoa kysele, ja joskus kun olen koettanut kertoa kumppaneistani yhtään enemmän, kuten vaikka että on käyty yhdessä jossakin, vanhempani ovat olleet vain hiljaa. He eivät vaikuta haluavan kuulla. En halua viedä toista ihmistä sellaiseen tilanteeseen, jossa en osaa itsekään olla ja kaikilla on epämukava olo.
Ainakaan itse en esitellyt näitä sinkkuaikojen "tyttöystäviä" jotka kestivät muutamista kuukausista muutamaan vuoteen ja niitä oli useempia ja monesti saman aikaisesti.
Esittelin vasta sen, kuka tuntui oikealta. :) Sen esittelinkin sitten jo saman kesän aikana eli n. 2kk tapailun jälkeen.
Eli mielestäni ihan siitä esiteltävästä kiinni. Toiset vaan on niitä ketkä esitellään äidille ja toisia ei ikinä.
M-86
Juuri näin se on. Sinkkuaikana oli sitten minkä ikäinen mies tahansa, vanhemmille ei esitellä kuin todella vakavasti otettavat tyttö/ naisystävät. Ne joita ei esitellä puolen tai vuoden sisään ovat vain kevyesti otettavia tai laastareita. Tämä mies näkökulmasta.
Kyllä minusta olisi outoa jos en kahden vuoden seurustelun jälkeenkään olisi tavannut miehen vanhempia. Merkki siitä, ettei suhde ole hänelle vakava? Ottaisin puheeksi ja valmistautuisin mahdollisesti eroon.
No käy nyt edes siellä peilin edessä ja kampaa naamasi ! Kyllä sen jälkeen selviää miksi jannu ei halua tuollaista mörökölliä porukoilleen esitellä, nehän pitäisi sitä ihan kilahtaneena !
JA OTA NE HAMPAAT SIELTÄ LASISTA JA LAITA SUUHUSI ! ettei kakaroitakaan pelota koko aika niin helvetisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevat vaimot esitellään, ei jotain tyttöystäviä. Ei jaksa, jos koko ajan ramppaa väkeä syömässä. Nykyään on niin paljon niitä vegaaneitakin ja muita häiriöisiä.
Naisissa on pirusti estyneitä kun ei edes kakkosta suostuta antamaan vaikka polvillaan rukoilisi. Mä pidän pahempana estyneisyytenä ja luonnehäiriönä kakkosen pihtaamista kuin ykkösen pihtaamista. Ei tuollaisia luonnevikaisia voi äidille esitellä. Ei ole pitovärkin luonnetta tuollaisella. Kerta korkeintaan ja heti mäelle tuollaiset rajoituneet.
Olet siis piilohomo, kun noin kakkonen kiinnostaa. Kiinni jäit!
Minä ainakin haluan pitää rakkauselämäni ja perheeni toisistaan erillään. Kumppanini ei tule koskaan kuulumaan sukuuni, enkä ole itsekään sukuni kanssa tekemisissä vanhempiani lukuunottamatta.
Suhde missä ei kumppania esitellä vanhemmille esim. kahden vuoden sisään, osoittaa sen tosiasian, että suhteen toinen osapuoli ei pidä suhdetta kovin vakavana puheista ja rakkauden tunnustuksista huolimatta.
J.M kirjoitti:
Suhde missä ei kumppania esitellä vanhemmille esim. kahden vuoden sisään, osoittaa sen tosiasian, että suhteen toinen osapuoli ei pidä suhdetta kovin vakavana puheista ja rakkauden tunnustuksista huolimatta.
Kaksikin vuotta on aika pitkä aika.
Itse lopetin suhteen, jossa toisella ei vuoden sisään ollut aikomustakaan esitellä perheelleen.
En näe mitään tulevaisuutta sellaisella suhteella, joten turha sellaisessa roikkua.
Mieluummin yksin, kuin jonain hetkellisen tyttöystävänä vailla aikomustakaan miettiä tätä tulevaisuudessaan.
Itse en välitä näistä miehistä, jotka lokeroivat elämänsä niin että esimerkiksi puoliso ja miehen perhe ei tapaa toisiaan.
Haluaisin samaan kysymykseen vastauksen, 2v jo yhdessä mutta koskaan ei miehelle käy kun ehdotan että menisimme hänen äidilleen kylään.