Minkåä takia mun pierut haisee tänään ihan paskalta?
Syön normaalisti ja kuntoilen, mutta ihan hirveelle tänään tuhnut tuoksuu. Pieru haisee yleensä pierulle, ei paskalle. Olen hämmentynyt.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on iso ongelma. Täytyy analysoida nyt kunnolla.
ANALysoida
Täällä tulee tänään sellaisia melkoisen epämiellyttäviä kaalipieruja, kissakin lähti toiseen huoneeseen 😞
Sulla on jossain p@skahiukkasvuoto ! Vedät äkkiä jotain kaaliruokaa lisää.
Itse pyyhin kissalla perseesi puhtaaksi.Kivempi piereskellä kun paska ei lennä pitkin seiniä.
Vierailija kirjoitti:
Onneks ei spermalle.
Kerran tuli kusta perseestä kylläkin baari-illan jälkeen. Suhina vain kävi pönttöön.
Oletko käynyt tänään kakalla? Yleensä pierut haisee paskalta jos suolessa on kakka joka ei ole vielä tullut ulos. Käy vääntämässä jöötti ja vertaa sitten!
Olet viettänyt liikaa aikaa vauvapalstalla. Usko pois, siitä se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt tänään kakalla? Yleensä pierut haisee paskalta jos suolessa on kakka joka ei ole vielä tullut ulos. Käy vääntämässä jöötti ja vertaa sitten!
Tämä kuulostaa kyllä järkevältä tieteelliseltä anal-yysiltä. En olekaan tänään käynyt vielä paskalla. Minäpä kokeilen, jos tulppa irtoaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet viettänyt liikaa aikaa vauvapalstalla. Usko pois, siitä se johtuu.
Juu, av-paska panee pierut haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Just näin.
Söinpä tänään pihvin lounaaksi ja nyt mun pierut haisee ihan täydeltä roskikselta. Ja tuo haju jää vielä leijailemaan ilmaan moneksi minuutiksi!
Kyllä lihansyönti aiheuttaa paljon karmeampia paskoja kuin kasvisperäiset eväät. Pitkästä aikaa italialaista lihapohjaista safkaa ja tuolissa on on sulanut reikä. Koko ajan prööt prööt prööt prööt!
Tämä on iso ongelma. Täytyy analysoida nyt kunnolla.