Seksisuhteita harrastavat naiset: Kuinka usein on tarpeeksi usein?
Olen 25v mies, joka kyllästyy seksiin saman naisen kanssa nopeasti. Minulla on ollut useita seksisuhteita, mutta näissä naiset haluavat aina nähdä useamman kerran viikossa. Tähän kyllästyn 1-2 kuukaudessa.
Ideaalitilanne minulle olisi seksisuhde usean, esim. viiden eri naisen kanssa niin, että näen kaikkia vain max 2 kertaa kuukaudessa. Tällöin suhteet voisivat jatkua huomattavasti pidempään, kun saisi silti vaihtelua. Mutta jostain syystä tämä ei tunnu kiinnostavan.
Siis kysymys: Miksi teitä ei kiinnosta seksisuhde, jossa nähdään hieman harvemmin?
Kommentit (2)
Käytännössä minulla on ollut 2 rakastajaa eron jälkeen, noin 3 vuoden ajan. Lähinnä käytännön syistä. Riittäisi hyvin yksikin mutta jos tapaaminen onnistuu pari kertaa kuukaudessa niin hankala sekin on.
Todennut tosin näistä seksisuhteista sen että jos tapaamisia on kovin tiheästi niin suhde kestää viikoista kuukauteen. Harvemmin kun tapaa niin kesto on pidempi.
Mulla vähän riippuu. Yhden kanssa näen useammin (1-3krt viikossa), yhden kanssa max 2 krt kuussa ja tällä hetkellä on vielä kolmas, joka asuu toisella paikkakunnalla niin sitäkin näen about 2 kertaa kuussa.
Mua ei haittaisi samanlainen tilanne kuin aloittajalla, koska kyllästyn itsekin herkästi. Vaikka mut saa seksiin lämpeneen kyllä helposti, jää siitä tietynlaista kiihkoa pois jos se on jo liian tavanomaista. Voisin uskoa et moni nainen ei halua kuin 1 tai 2 seksisuhdetta samaan aikaan ja sen vuoksi haluaa nähdä tiettyä henkilöä usein? En tiedä siis eikä tämä ole oma kokemukseni.
N22