Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovellusurkkija täällä taas. Lahtelainen opiskelija Marianna rypee rahahuolissa mutta laitoin hänelle mainosruutuun linkin paikalliseen velkaneuvontaan

Vierailija
03.12.2017 |

Hän on viettänyt välivuoden lukion jälkeen ja opiskelee nyt ensimmäistä vuotta muttei ole sopeuttanut menoja. Lopputuloksena läjä pikavippejä ja yrittää nyt hankkia joulurahaa jostain.
Lisäsin mainokselta näyttävän linkin velkaneuvontaan. Voihan järjestelmää käyttää näinkin.
Ymmärrättekö nyt miten paljon yksityiselämästänne luovutatte ventovieraiden nähtäväksi kun asennatte ja hyväksytte sovellukset puhelimeenne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missasin ekan ketjusi, voitko laittaa linkin?

Vierailija
2/5 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on poistettu. Tiivistettynä olen kehittänyt ja julkaissut sovelluksen Androidille joka pyytää oikeudet mikkiin, kameraan, GPS:ään ja kameraan ja pystyn sillä aika pitkälti seuraamaan käyttäjien tekemisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIINALAISTEN JUOKSEMAT HURJAT AJAT VAIVAAVAT SELVÄSTI MIELTÄSI.

Vierailija
4/5 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on poistettu. Tiivistettynä olen kehittänyt ja julkaissut sovelluksen Androidille joka pyytää oikeudet mikkiin, kameraan, GPS:ään ja kameraan ja pystyn sillä aika pitkälti seuraamaan käyttäjien tekemisiä.

Mitä sovellus tekee?

Vierailija
5/5 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sovellus tekee?

En kerro tarkempia tietoja mutta se on melko yksinkertainen peli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme