Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tapasitte miehenne/poikaystävänne?

Vierailija
03.12.2017 |

Missä merkeissä, miten? Lähtikö se kaveripohjalta vai oliko se ainutlaatuista rakkautta ensisilmäyksellä? Tiesitkö heti, että tässä se ihminen on?

Itselläni ei ole ketään ikinä ollut, mutta näitä on mielenkiintoista kuulla. Rakkaustarinoita kehiin!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työpaikalla. Olin asiakkaana ja hän laski minulle terassin puut ja teki mittojen mukaan koko paketin. Myöhemmin ostin liesituulettimen asennuksella ja hän tuli asentamaan. Kolmannella kerralla tilasin kylppärirempan ja hän tuli taas tekemään. Sama äijä joka kerta ja kysyin haluaisiko samalla syödä. Siitä se lähti pikkuhiljaa.

Vierailija
42/46 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kämppiksiä. Ei roihahtanut mun puolelta heti, ja mulla olikin fwb-suhde toisen kämppiksen kanssa. Annoin toisellekin sitten mahdollisuuden ja tässä on nyt 3 v yhteiseloa takana... :) Mä itse en olisi arvannut, mutta hyvä näin!

Harmi, kun itse asun tyttökämpässä. :D Täällä päin on yleensä sukupuolitetut soluasunnot. Toisaalta voisi se olla ällöttävääkin asua miesten keskellä. :D Varsinkin kun kerään puoleeni epämiellyttäviä miehiä.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin yhdessä keskusteluryhmässä. Huomasin että meillä menee jutut hyvin yksiin. Käytiin kaffella ja siitä se lähti.

Naimisissa kesästä asti enkä toiseen vaihda.

Vierailija
44/46 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kämppiksiä. Ei roihahtanut mun puolelta heti, ja mulla olikin fwb-suhde toisen kämppiksen kanssa. Annoin toisellekin sitten mahdollisuuden ja tässä on nyt 3 v yhteiseloa takana... :) Mä itse en olisi arvannut, mutta hyvä näin!

Harmi, kun itse asun tyttökämpässä. :D Täällä päin on yleensä sukupuolitetut soluasunnot. Toisaalta voisi se olla ällöttävääkin asua miesten keskellä. :D Varsinkin kun kerään puoleeni epämiellyttäviä miehiä.

- ap

Meillä asuu kaikki sekaisin. Pieni koulu, ja kampuksella (rivitaloja) asuu n 100 ihmistä.

Mä oikeastaan tykkäsin asua poikaporukassa. Siellä oli jotenkin niin rentoa. Ja mulle ei sattunut mitään sikapossuja. Ne jopa itse oli sitä mieltä, että on parempi pissata istuen! Ja ne oli molemmat ihan mahtavia kokkeja ja tykkäsivät tehdä ruokaa :)

Ollaan yhä hyviä ystäviä kaikki kolme. Se friends with benefits vaan ei ikinä tiennyt mitä se halusi ja laittoi poikki ja halusi jatkaa.. mä vähän kyllästyin siihen ja hyppäsin rauhallisemman tyypin kyytiin, joka aidosti välittää musta. Meilläkin on kyllä avoin suhde, mutta eipä kummallekaan ole tullut tarvetta muiden kanssa kuksia.

Vierailija
45/46 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla. Oli ns. rakkautta ensisilmäyksellä, joskin muutaman mutkan ja käänteen takia ei ihan heti alettu seurustella, vaan vasta vajaan vuoden päästä ensikohtaamisesta. 

Vierailija
46/46 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!