Hei NAISET, ootteko ikinä haaveilleet kaverinne miehestä
Ootteko ikinä ajatellu, hitsi tolla mun frendillä on kyllä täydellinen mies. Niin fiksu, huomaavainen, rehellinen, aito, sopivasti paha-poika jne. Ootteko mielessänne kuvitelleet rakastelevanne kyseisen miehen kanssa.
Kommentit (14)
Kyllä, mutta oltiin yhdessä vain kerran. Niiden suhde kaatui lopulta muihin syihin ja nappasin sitten miehen itselleni. Nyt onnellisesti yhdessä jo kuusi vuotta.
Tää oli aika kova! Mut miks ei...
Eli kannattaa haaveilla kavereiden miehistä.
En ole koskaan kaverien miehistä kiinnostunut. Meillä on tosi erilainen miesmaku! Olen kyllä oman mieheni kavereihin ihastunut :D
Ootko ikinä vaihtanu miestäsi, niihin hänen kavereihin?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kaverien miehistä kiinnostunut. Meillä on tosi erilainen miesmaku! Olen kyllä oman mieheni kavereihin ihastunut :D
Ärsyttävää tuollainen oman miehen kavereihin ihastuminen. Tuon takia miehen ei kannata esitellä kavereitaan omalle naiselleen, vaan viettää erikseen aikaa heidän kanssaan.
En. Omani on paras kaikista joten suotta haaveilisin toiseksi parhaista.
Vierailija kirjoitti:
Iih miten ihanan naisellisen kevyttä ja huoletonta! go for it sister!
Ei, mulla on se täydellinen mies. Olen kyllä joskus ohimenevästi fantasioinut jonkun kaverin miehestä, mutta ihan puhtaasti seksimielessä, en minä niistä muuten kiinnostunut ole ollut.