Olut ei ole millään mittarilla "hyvää" ja silti sitä juodaan miljoonia litroja kaikkialla!
Taas osoitus siitä, että ihminen voi pitää hyvänä just sitä mistä riittävän moni pitää. Itse tuotteen laadulla/maulla/näöllä ei ole mitään merkitystä. Massan mukana mennään.
Kommentit (24)
Harva nainen tajuaa oluesta mitään mutta minä tajuan. Onhan se aivan taivaallisen hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen tajuaa oluesta mitään mutta minä tajuan. Onhan se aivan taivaallisen hyvää!
Peittoaa maussa suklaan ja limunaadin koska vain.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen olut on pääasiassa aika hirveää, varsinkin tää bulkkitavara jota kansa kantaa pulloissa ja tölkeissä vetääkseen viikonloppukännit ja jota ravintoloissa saa hanoista.
Ulkomailla on parempaakin kamaa.
Kait sekin on yksi oire suomalaiseen valtiolliseen häiriintyneeseen suhteeseen alkoholiin eli kaljaa voi myydä mutta sen on oltava pahaa.
Nykyään Suomesta löytyy hyviä oluita ruokakaupoistakin ja niitä valmistetaan vuosikausia. Ei tarvitse etsiä uusia jatkuvasti sen takia että parhaiden valmistus on lopetettu. Nuoruuteni suosikkioluista kaikkien kuuden valmistus lopetettiin, eikö niitä ostettu koska olivat vähän kalliimpia vai onko makuni tosiaan niin poikkeava.
Valtio voi vaikuttaa kulutuksen määrään, itse valitsemme laadun.
Monien mielestä halpakin olut voi maistua parhaalta koska ovat ehdollistuneet siihen, sokkotestissä eivät erottaisi niitä muista halvoista. Voin vain kadehtia heitä.
Oluitakin löytyy erittäin laaddukkaista todella huonoihin.