Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

46v miesopettaja miettii: murjaisin opiskelijoilleni perjantaina iltapäivällä vitsin kesken oppitunnin

Vierailija
03.12.2017 |

Vitsin kertoi minulle ensin eräs vanhempi miesopettajakollegani koulun hississä, ja se meni näin: "Lapselta kysyttiin, ovatko hänen vanhempansa naimisissa. Tähän lapsi vastaa, että isä on naimisissa, mutta äiti ei". Minusta vitsi oli todella hauska ja se nauratti vielä jälkeenpäinkin, joten halusin jakaa sen viimeisillä iltapäivätunneillani 3.vuoden merkonomiopiskelijoilleni, jotka ovat syntyneet v.1995-99 välisenä aikana.

Jostain syystä vitsi ei kuitenkaan naurattanut ainuttakaan opiskelijoista, kukaan heistä ei tuntunut edes tajuavan mikä vitsissä muka oli hauskaa. Ovatko äpäryys ja yksinhuoltajat nykyisinä moraalisesti degeneroituneina aikoina niin arkipäivää, ettei nuoriso edes tajua niissä olevan mitään kummallista? Selvästi tässä on olemassa jokin sukupolvien välinen kuilu, kun tällainen vitsi kuitenkin naurattaa runsaastikin oman ikäluokkani edustajia ja vanhempia.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Murjaisin”. YÖK!

Vierailija
2/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

You know nothing Jon Snow.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opettaja kertoo vitsin ekaa kertaa, niin oppilaat ei tiedä uskaltaako nauraa vai ei. Riippumatta vitsin sisällöstä. 

Vierailija
4/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mielummin murjaissut väiskit. Se olisi saanut varmasti jonkin sortin reaktioita aikaan.

Vierailija
5/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos opettaja kertoo vitsin ekaa kertaa, niin oppilaat ei tiedä uskaltaako nauraa vai ei. Riippumatta vitsin sisällöstä. 

Kyllä he uskaltavat minun vitseilleni nauraa täysin vapautuneesti, koska olen muutenkin sellaisessa huuliveikon maineessa koulussamme, ja olen lisäksi koko puljun suosituin opettaja. Mitenkään itseäni kehumatta.

AP

Vierailija
6/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti oppilaat murjaisevat sinusta muutaman vitsin takaisin. Et vain ole kuulemassa.

Vierailija
7/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he uskaltavat minun vitseilleni nauraa täysin vapautuneesti, koska olen muutenkin sellaisessa huuliveikon maineessa koulussamme, ja olen lisäksi koko puljun suosituin opettaja. Mitenkään itseäni kehumatta.

AP

Melko vaikea uskoa jos huumorintajunne on kuitenkin noinkin eri vuosituhannelta.

Vierailija
8/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti oppilaat murjaisevat sinusta muutaman vitsin takaisin. Et vain ole kuulemassa.

Aivan varmasti. Olenhan itsekin joskus vahingossa päässyt kuulemaankin niitä.

AP

Vierailija
9/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tämä olikin jo huomattavasti hauskempi vitsi kun toi eka. Uskon kyllä että ainakin muutamat myös luokassa sille nauraa.

Vierailija
10/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Jostain syystä minulle välittyy ihan toisenlainen kuva sinusta.

Vierailija
11/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Melko vaikea uskoa jos huumorintajunne on kuitenkin noinkin eri vuosituhannelta.

Olen kaksimielisen ja alapäähuumorin suuri ystävä, ja olen huomannut tässä vuosien saatossa, että samanlainen huumori puree yleisesti ottaen juuri siihen ikäluokkaan, jota päivisin pääasiassa opetan.

Lisäksi osaan muita kouluni opettajia paremmin ylläpitää opiskelijoitteni keskittymistä kertomalla tarinoita tapauksista, joihin olen törmännyt lakimiehen urallani. Lisäksi olen tällainen synnynnäinen showmies, joka uskaltaa laittaa itsensä likoon ja tehdä itsestäni tarvittaessa vähän pellenkin.

AP

Vierailija
12/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero perheitä on nykyään niin paljon ja omien vanhempien ero ei vaan naurata. Luultavasti suurimman osan oppilaiden vanhemmat ovat eronnut eikä erossa ole mitään hauskaa. Toiseksi kaikki ei hyväksy vanhemmalleen uutta puolisoa. Vitsi naurattaa vähän hanhempaa sukupolvea, heitä ketkä ovat lapsuudessa tottuneet ydinperheeseen..

Vierailija
13/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Joo, ja Tuksu elää mielestään glamourelämää.

Vierailija
14/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Olen kaksimielisen ja alapäähuumorin suuri ystävä, ja olen huomannut tässä vuosien saatossa, että samanlainen huumori puree yleisesti ottaen juuri siihen ikäluokkaan, jota päivisin pääasiassa opetan.

Lisäksi osaan muita kouluni opettajia paremmin ylläpitää opiskelijoitteni keskittymistä kertomalla tarinoita tapauksista, joihin olen törmännyt lakimiehen urallani. Lisäksi olen tällainen synnynnäinen showmies, joka uskaltaa laittaa itsensä likoon ja tehdä itsestäni tarvittaessa vähän pellenkin.

AP

Tämä. Itsensä naurunalaiseksi laittaminen, tässä vitsissä kuitenkin nauroit näille eroperheen lapsille. Joku saattoi ottaa vitsin todella itseensä ja jopa loukkaantua sinuun..

Vierailija
15/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu. Tämä pervo "ope" on esiintynyt aiemminkin palstalla. Trollailee ammatikseen, eikä opeta yhtään ketään.

Vierailija
16/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastat tätä näköjään säännöllisesti ja sulla on tiimarin vihko tai pieni wordidokkari, jonne jemmaat nämä sanasta sanaan samoina toistuvat hauskuudet. 

Vierailija
17/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sukupolvien ero. 

Kukaan ei puhu enää äpäristä tai yksinhuoltajista. Ne paljastaa sinut museohomeeksi joka on tipahtanut kelkasta. Minua kyllä em. vitsi hieman huvitti. T: Rouva vm -67

Vierailija
18/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl ymmärtänyt mikä tässä ”vitsissä” oli hauskaa. En ees tajunnut sitä vitsiksi.

Vierailija
19/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en naura tuollaisille koska ne eivät ole hauskoja. Ne pilkkaavat ihmisiä joilla ei ole molemmat vanhemmat yhdessä eikä se ole lapsen vika. 

Mikään vitsi joka pilkkaa syytöntä ei naurata.

Että on muitakin syitä olla nauramatta kuin se että vitsin aihe on "hyväksyttyä" koska maailma on "degeneroitunut". Esimerkiksi se että heittelet mauttomia vitsejä muiden ihmisten perhetilanteista antaen ymmärtää, että lapsi jonka vanhemmat eivät ole yhdessä on jotenkin vähempiarvoinen kuin muut.

Nykyihminen on katsos sen verran valveutunut että kohteliaassa normaalissa seurassa ei naureta tuollaiselle - ei siksi että se olisi normaalia vaan siksi ettei se ole naurun asia. Ymmärretään että siitä voi tulla paha mieli eikä toiselle pahan mielen aiheuttamisen pitäisi naurattaa ketään. :)

Vierailija
20/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin joitakin vuosia sitten käsitteen "mielen evoluutio" ja tällaisisissa tapauksissa se lyhyen aikavälin evoluutio konkretisoituu. Homot ja yksinhuoltajat eivät enää hihitytä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi