Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko saat rahaa 5.12.?

Vierailija
03.12.2017 |

Otsikossa kysymys, paljonko napsahtaa tilille veronpalautusta?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen reilu tonni. Ihan kiva, saa joululahjarahaa :)

Vierailija
22/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800-1900e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tulla joku 70€. Kohtuu hyvin onnistui siis viime vuoden verosuunnittelu.

Minusta se porukka, joka laittaa tahallaan ison prosentin ja tavoittelee palautuksia, on vähän yksinkertaista. Ne tonnit olisit voinut sijoittaa tai säästää myös sitä mukaan kun ne palkaksi sait etkä lainata korottomana valtiolle.. nyt ylimääräiset rahat on parhaimmillaan tammikuusta olleet tuottamassa ja joululahjoihin olen ihan itse säästänyt ne mitä aion käyttää.

Osalla palautukset ovat seurausta esim. matkakuluista ja kotitalousvähennyksistä. Ei aina ole kyse siitä että maksaisi läpi vuoden liian isolla prossalla veroa :)

Vierailija
24/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä osaisin laskea veron oikein, mutta mä HALUAN muutaman tonnin joulurahaa.

Vierailija
25/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se porukka, joka laittaa tahallaan ison prosentin ja tavoittelee palautuksia, on vähän yksinkertaista. Ne tonnit olisit voinut sijoittaa tai säästää myös sitä mukaan kun ne palkaksi sait etkä lainata korottomana valtiolle.. nyt ylimääräiset rahat on parhaimmillaan tammikuusta olleet tuottamassa ja joululahjoihin olen ihan itse säästänyt ne mitä aion käyttää.

Niin, kaikki meistä ei ole palkkatyössä. Arvioimme etukäteen yrittäjinä tuloksen seuraavalle vuodelle, jonka perusteella maksamme veroja. Joskus tulee ylimääräisiä ostoja, jolloin tulee ennakoitua enemmän poistoja tai tulos ei olekaan noin hyvä kuin luulimme etukäteen. Näitä on vaikea pennilleen tietää ennen kuin vuosi on loppunut. Joskus tulee takas 6000€ joskus maksetaan jälkiveroja 6000€.

Vierailija
26/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pieni summa tulee, etten tarkalleen muista, muutamia kymppejä kai.

Vierailija
27/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 500. Laitoin sen jo pari viikkoa sitten menemään ylimääräisenä lainanlyhennyksenä.

Vierailija
28/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

159 e saisin jos pirun ulosotto mies ei veisi sitä :( kyllä vituttaa!!!!

Vierailija
29/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitalousvähennysten johdosta tuli joku reilu 2200,- ja miehelle pikkaisen enemmän. Taitaa olla jo viides vuosi peräkkäin. Tähän alkaa jo tottua.

Vierailija
30/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

39€. Mitä järkeä maksaa ylimääräistä veroa ja odotella niitä sitten vuosi ennen kuin saa takaisin ja vielä ilman korkoa.

Vierailija
31/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1400€ :)

Vierailija
32/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3300

Vierailija
33/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tulla joku 70€. Kohtuu hyvin onnistui siis viime vuoden verosuunnittelu.

MInusta taas on kaikkein yksinkertaisinta maksaa vaihtelevista tuloistani reilummalla prosentilla ja saada joulukuun alussa veronpalautus. Se on joka vuosi tonnin luokkaa - sitä summaa jos näpläisi joka kuukausi "tuottamaan"... No eipä tulis kummoista vastinetta näpläykselle. Jos tulisi tuloihin yksi nolla perään, voitaisiin katsella käytäntö uusiksi.

Vierailija
34/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

74 822 e.

Kyllä. Verottajalla on oikeus ennakkoverottaa (edellisen hyväksytyn verovuoden perusteella) oletettavia tuloja. Kesken vuoden ei ennakojen maksua voi keskeyttää, jos toiminta jatkuu, vaan pitää odottaa kirjanpidon valmistumista.

Sekä minä että verottaja tiesimme, että näin tässä käy, mutta onneksi heillä on kohtalaisen mukana korko%.

Vierailija
35/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Mätkyjä tuli, kun unohdin vaihtaa veroprosentin työelämään siirryttyäni.

Vierailija
36/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 483,68€. Osa on jo käytetty, lopuillekin keksin helposti kohteen.

Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.

Vierailija
37/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavita kirjoitti:

39€. Mitä järkeä maksaa ylimääräistä veroa ja odotella niitä sitten vuosi ennen kuin saa takaisin ja vielä ilman korkoa.

Saa sille koron.

Vierailija
38/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

480e. Työttömänä olin melkein koko viime vuoden, alkuvuodesta opiskelija muutaman kuukauden ja valmiilla veroprosentilla mentiin. Saa nähdä miten tänä vuonna käy, en oikein hallitse vielä näitä verotusasioita.

Vierailija
39/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin kieppeillä, en muista tarkasti. Koostuu lähinnä palautettavista pääomaveroista.

Vierailija
40/68 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

250€