Järjestin eilen bileet, mutta kaikki neljä ystävääni feidasivat
Puhuin yhden kaverin kanssa puhelimessa, ja kun hän kysyi, että ”onko hyvätkin bileet luvassa?”, sanoin vitsilläni, että ”maailman surkeimmat, luultavasti”. Tämä ystäväni on lievästi autistinen, olisiko hän voinut ottaa vitsini tosissaan? Hänen piti tulla yhdessä toisen ystävän kanssa, jolle annoin reittiohjeet. Tämän ystävän ÄO on todennäköisesti 70-80. Olisiko voinut käydä niin, että hän ei ymmärtänyt reittiohjeita? Hänellä on toisinaan vaikeuksia ymmärtää ohjeita.
Kolmannelle kaverilleni kerroin näistä bileistä tekstiviestillä toissapäivänä. Hän lupasi tulla, mutta onko tässä voinut käydä niin, ettei hän ole saanut viestiä jostain syystä? Hän asuu keskellä metsää. Ehkä siellä ei ole kuuluvuutta? Neljännelle kaverille olen laittanut 5-6 viestiä, mutta hän ei vastaa minulle! Hänellä on todettu jonkin asteinen muistihäiriö, voiko olla että hän unohtanut saaneensa viestejä? Tähän viimeksi mainittuun kaveriin tutustuin muistihäiriöklinikalla. Itsellänikin on hieman huono lähimuisti. Voiko olla, että että itse olen nyt unohtanut jotain?