Minkäikäisten lasten annatte
vielä olla täysin alasti kaverivierailujen aikana ja ruokapöydässäkin?
Tuttavapiirissämme useampikin perhe, jossa vielä ekaluokkalaisetkin ovat koko ajan ilkosillaan, vaikka paikalla muitakin samanikäisiä kavereitä. Itse en hyväksyisi vastaavaa enää yli 3 vuotiaaltakaan.
Kommentit (7)
Nudistiperhe ilmeisesti.
Ovatkohan vanhemmat alsati silloin kun muita ei ole paikalla? : D
meillä syödään vaatteet päällä.
todellakaan tulla alasti. Itse tänään huomasin, että lipsuin periaatteistani, kun istuin pikkareissani.
Mutta alasti muuten kotona on ihan ok, (koska mekin usein ollaan) mutta ei ehkä aikuisten vieraiden aikana.
En ikinä antaisi lapsi olla alasti kun on vieraita ei edes 1v sanoit että joku jopa 7v alasti jos on tyttö ja sit tulee jonkun vahemmat ja niillä on poika 7v, poika parka punastuu ja kattoo vähän sitä tyttöä tottakai samanikäinen tyttö ALASTI niin todellakin kattoo! ;) niin joo takaisin aiheeseen :D en antaisi olla alasti rannalla kyllä ois ihan ok
Vierailija kirjoitti:
todellakaan tulla alasti. Itse tänään huomasin, että lipsuin periaatteistani, kun istuin pikkareissani.
Mutta alasti muuten kotona on ihan ok, (koska mekin usein ollaan) mutta ei ehkä aikuisten vieraiden aikana.
Joo kyllä unohdin kertoa kotona voi olla alasti perheen kanssa mutta ei kun tulee vieraita ja meillä ei riitä ett on pikkarit ja no mun sisko kerran kakkasi potalla tv:n eessä kun oli vieraita kerran vaan, joo niin ja meillä ei riitä että on vaan pikkarit ei aina pitää olla toki pikkarit ja housut ja t paita ja siis siistit vaatteet ei mitää kotivaatteita mitä pidetään kun on kotona perheen kaa ei ku siistiit vaatteet
Me ollaan saunassa alasti. Ei todellakaan ruokapöydässä.
Taapero saattaa vielä joskus olla nakuna kun pottaharjoittelu menossa, mutta ei meillä kukaan alasti kotona ole, eikä todellakaan silloin kun on vieraita. Ja ihan käytöstapoja pitäisi olla sen verran jokaisella, eikä omat lapset edes kyläilisi perheessä, jossa isot lapset pyörii Aatamin asussa. Ei kuulosta mitenkään luonnolliselta, lähinnä tulee mieleen joku pedoilu..
(paitsi joskus vaipalla), mutta ei todellakaan ole soveliasta minkään ikäiseltä lapselta olla alasti A) ruokapöydässä B) vieraiden aikana.