Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ja vaimollani on erikoinen suhde

Asumuseromies
02.12.2017 |

Minä ja minun vihitty vaimoni suoritimme asumuseron alkuvuodesta. Kumpikaan meistä ei jäänyt asumaan silloiseen asuntoomme, vaan vaimo muutti toisaalle ja minä toisaalle, kuitenkin vain kahden kilometrin päähän toisistamme. Silti me olemme yhä avioliitossa, ja sormukset pysyvät sormissa.

Nyt tilanne on sen kaltainen, kuin me taas seurustelisimme keskenämme. Hän on minun vihitty vaimoni, mutta samalla hän on minun tyttöystäväni. Tämä asetelma lisää rakkauden tunteita. Minä olen hänen vihitty miehensä, mutta myös hänen poikaystävänsä.

Me tapaamme toisiamme hyvin usein, ja meillä on kaksi kotia. Hän voi koska tahansa tulla minun kotiini avaimella jonka ole hänelle antanut, ja päinvastoin. Eihän minulla ole mitään salattavaa. Olemme uskovaisia.

Vaimo voi mennä minkä tahansa kaapin luokse ja avata sen. Kaapeissani ei ole luurankoja. Hän voi avata tietokoneeni minun salasanallani, eikä siellä ole mitään ihmeellistä.

Kun minä palaan töistä, vaimo voi olla siellä laittamassa ruokaa tai nukkumassa päiväunia töiden jälkeen. Jos menen hänen kotiinsa, laitan siellä ruoan valmiiksi ja lähden pois. Joskus jäänkin. Toisinaan rakastelemme.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vitu jepa! No jos homma toimi ni ei midistä!

Vierailija
2/16 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaa hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan kuulostaa hyvältä.

Se ei vain kuulosta hyvältä, vaan se on hyvä. Me kumpikin rakastamme ja kunnioitamme toisiamme, ja kumpikin meistä käy toisen asunnolla palvelemassa toista. Jonain päivänä hän löytää tiskialtaan tyhjänä, joskus taas minun pyykkini ovat pestyt.

Vierailija
4/16 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskovaisia vai uskottuja

Vierailija
5/16 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pervoo ja mielisairasta... Miks te ette sitten asu yhessä ku kerran kuitenkin tuutte toimeen keskenänne?!?

Vierailija
6/16 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskovaisia vai uskottuja

Uskovaisia luterilaisia. En ymmärrä, mitä tarkoitat sanalla "uskottuja". Valottaisitko asiaa vähän?

7/16 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos asetelma toimii joten onnea ja menestystä.

Vierailija
8/16 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettei joku Jeesukseksi pukeutunut mies käy välillä jyystää vaimoos?

Vierailija
9/16 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pervoo ja mielisairasta... Miks te ette sitten asu yhessä ku kerran kuitenkin tuutte toimeen keskenänne?!?

Ei ole minusta laisinkaan. Jotkut ihmiset tarvitsee paljon omaa tilaa, mutta välillä kaipaa huolenpitoa ja läheisyyttä. Tiedän että tällaisia pareja on yllättävän paljon ja homma toimii vuosikymmenestä toiseen.

Vierailija
10/16 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hienoa, jos teillä vielä eron jälkeen on seksiä! Harvemmilla on.

Vierailija
11/16 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumuseromies kirjoitti:

Minä ja minun vihitty vaimoni suoritimme asumuseron alkuvuodesta. Kumpikaan meistä ei jäänyt asumaan silloiseen asuntoomme, vaan vaimo muutti toisaalle ja minä toisaalle, kuitenkin vain kahden kilometrin päähän toisistamme. Silti me olemme yhä avioliitossa, ja sormukset pysyvät sormissa.

Nyt tilanne on sen kaltainen, kuin me taas seurustelisimme keskenämme. Hän on minun vihitty vaimoni, mutta samalla hän on minun tyttöystäväni. Tämä asetelma lisää rakkauden tunteita. Minä olen hänen vihitty miehensä, mutta myös hänen poikaystävänsä.

Me tapaamme toisiamme hyvin usein, ja meillä on kaksi kotia. Hän voi koska tahansa tulla minun kotiini avaimella jonka ole hänelle antanut, ja päinvastoin. Eihän minulla ole mitään salattavaa. Olemme uskovaisia.

Vaimo voi mennä minkä tahansa kaapin luokse ja avata sen. Kaapeissani ei ole luurankoja. Hän voi avata tietokoneeni minun salasanallani, eikä siellä ole mitään ihmeellistä.

Kun minä palaan töistä, vaimo voi olla siellä laittamassa ruokaa tai nukkumassa päiväunia töiden jälkeen. Jos menen hänen kotiinsa, laitan siellä ruoan valmiiksi ja lähden pois. Joskus jäänkin. Toisinaan rakastelemme.

Teillähän on asiat hienosti. Meillä on miehen kanssa samanlainen järjestely vaikka ei olla asuttukaan yhdessä.

Vierailija
12/16 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpikonna kirjoitti:

Ootko varma ettei joku Jeesukseksi pukeutunut mies käy välillä jyystää vaimoos?

Jeesukset ( 1 kpl.) eivät perinteisesti ole tavanneet olla jyystäjiä, vaan seksistä kieltäytyjiä. Enemmän jyystäjiä löytyy sinun kannattamasi poliittisen puolueen vaaliehdokkaista. Eikä vähän!

Vierailija
13/16 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ite asunut jonkun kanssa? Mahdollisesti yli kymmenen vuotta? Aika rankkaa.

Vierailija
14/16 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät varmaan kestä toisiaan, jos ovat samankaton alla.

Vierailija
15/16 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostatette paljossa omilta vanhemmiltani. Ei parisuhde tai esimerkiksi avioliitto ole sopimus, joka velvoittaisi tai määräisi asumaan yhdessä, saman katon alla, - Jos teillä olisi pieniä lapsia tuo saattaisi olla huomattavsti raskaampaa. -Toisaalta esim avioeroperheissä se saattaa olla kaikkein rankinta lapselle jos tai kun hänen (lapsen) odotetaan asuvan esimerkiksi vuoroviikoin toisen vanhemman luona ja liikkuvan jakaen elämänsä kahden kodin välillä, riippumatta siitä, mitä hän on asiasta mieltä. Tai joissa saattaa hyvinkin eri oikeudet ja velvollisuudet, mitä lapsi saa tehdä tai olla tekemättä  Sen sijaan, että lapsella olisi oma pysyvä koti, jossa vuoroviikoin asuisi myös toinen vanhemmista ja jonka kodin sääntöjä molemmat vanhemmat sitouutuisivat noudattamaan, vaikkei samanaikainen asumininen onnistuisikaan.  

Vierailija
16/16 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ite asunut jonkun kanssa? Mahdollisesti yli kymmenen vuotta? Aika rankkaa.

No oon asunu, joo. 8 vuotta opiskelijoiden homokommuunis. So What? Ootsä joku homonvihaaja, vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi