Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keski-ikäisten naisten lyhythiuksisuus.

Vierailija
02.12.2017 |

Itselläni (54v.) puolipitkät vaaleat hiukset ja se tuntuu olevan ongelma ikäisteni keskuudessa. Täytyykö kaikkien keski-ikäisten naisten leikata hiuksensa lyhyiksi? Värjätä ne punaisiksi tai mustiksi?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielelläni ottaisin takaisin paksut pitkät hiukseni. Tosin saattaa olla, että ne ilman sairastettua syöpää ja siihen liittyvää 7 vuoden estrogeeninESTOlääkitystäkin olisivat jo harvenneet, kuten sisarellanikin. En oikein tiedä, mitä tälle harvalle hiuksistolle tekisin. Kuulema on jo mallia "lyhyt". Ei voi vaalentaa, koska se syö loputkin karvat, enkä oikeastaan enää ihan vaalea haluakaan olla. Koska naama vanhentunut  sairauksien myötä. Olin hetken punapää, mutta kun en ole oikeasti koskaan ollut, vaikka äitini oli. Molemmilla vanhemmilla oli paksu, hyväkuntoinen tukka. Isälläni vielä musta, joka harmaantui hienosti. Onhan minulla se kamala peruukki tosiaan vielä tallella...Olen minäkin kateellinen pitkistä hiuksista, mutta juuri tuossa lähikaupassa kehuin erään naisen pitkää punaista tukkaa. 

Vierailija
22/39 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan tosissasi aloittaja?

Ihme touhua. Miten tarkalleen olet saanut selville että sinun hiuksesi tms. on muille ongelma?

Ei ole minulle ainakaan kukaan antanut pyytämättä neuvoja hiusmallista eikä väristä. Ei ehkä uskalla, kun on niin selvä etten ole toisten hyväksynnän tarpeessa. Jos joku sanoisi jotain, en luultavasti ymmärtäisi edes ajatella että se olisi kritiikkiä minua kohtaan. Pitäköön jokainen huolen omasta tukastaan.

Kampaajani on ainoa jota kuuntelisin, mutta hän tuntee tyylini niin hyvin ettei ehdottaisi lyhyttä eikä räväkkää. 

Kovin outo kokemus aloittajalla. Sanoisin vinkiksi että älä kuuntele, unohda ja mene ihan oman makusi mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni (54v.) puolipitkät vaaleat hiukset ja se tuntuu olevan ongelma ikäisteni keskuudessa. Täytyykö kaikkien keski-ikäisten naisten leikata hiuksensa lyhyiksi? Värjätä ne punaisiksi tai mustiksi?

Minulla on hartioille ulottuvat hiekanruskeat hiukset, eikä kukaan ole koskaan sanonut niistä mitään tuohon suuntaankaan. Olen 53 v.

Vierailija
24/39 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 50-vuotias ja mulla on puolipitkät, luonnostaan tummahkot hiukset. Tämä ei koskaan ole ollut ongelma kenellään.

Vierailija
25/39 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään hiukset tuskin ovat ongelma muille kuin ihmiselle itselleen. Jos sattuu olemaan yksi niitä harvoja onnellisia, joiden tukka ei iän myötä ohene, niin ei kai sitä mikään pakko ole leikata, eikä värjätäkään, jos ei se harmaannu. Aloittaja kerjää vain kehuja nuorekkuudestaan. No aloittaja taitaa olla enemmän kuin nuorekas, suorastaan lapsellinen.

Aloittaja on taas näitä typeriä provoilijoita, halutaan vaan mollata naisten lyhyitä hiuksia jostain syystä. "Ongelma ikäisteni keskuudessa", höpö höpö. Jokainen voi pitää ihan sellaiset hiukset kuin haluaa, vaikka hautaan saakka.

Vierailija
26/39 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikilla juuri nuo lyhyet hiukset sekä saman tyyliset silmälasit. Kuin klooneja, ei mitään yksilöllisyyttä tässä massassa. Saman näköisiä ihmisiä tulee vastaan laumoittain.  Miksi, ihmettelen.

Jos noin rajuihin yleistyksiin lähdetään, niin samasta muotista ne nuoremmatkin naiset on.

Vierailija
27/39 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niin, että hiusten vahvuuden, kasvojen, ihon ja naisen olemuksen perusteella valitaan hiusmalli? Yhdelle sopii lyhyt, toiselle pitkä, kolmannelle punainen ja joillekin musta. Ystävälle voi sanoa, että oletko ajatellut leikkaamista, jos posket ja suupielet sekä tukka roikkuu niinkuin afgaanin vinttikoirat korvat. Sopii koiralle mutta ei naiselle. Muille asiasta ei tarvitse mennä avautumaan, se on merkki kateudesta.

Vierailija
28/39 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut moitteita noin päin. Meidänkin työpaikalla on noin viiskymppinen nainen jolla on super pitkät ja paksut luonnonpunaiset hiukset. Kaikki ihailee niitä aivan valtavasti ja kehuvat kuinka paljon ne kaunistavat ja nuorentavat tuota naista. Enemmänhän meitä lyhythiuksisia naisia moititaan, etenkin miehet. Voi kuules haluaisin niiiiin kovasti pitää itselläni pitkiä hiuksia mutta kun en voi. Se ei tunnu menevän monillekaan jakeluun ja kommentointu tuntuu kuin veistä kääntäisi haavassa.

Vierailija
29/39 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakioprovo vähän muunneltuna. En ole koskaan kuullut kenenkään paheksuvan pitkiä hiuksia, lyhyitä hiuksia taas ainakin täällä haukutaan päivittäin. Jos tämä on tositapaus, joku on ehkä kiinnittänyt huomionsa ap:n hiusten huonokuntoisuuteen mutta ei ole kehdannut sanoa suoraan.

Vierailija
30/39 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset yli 40v naisella on melkein aina positiivinen yllätys ennemmin kuin joku negatiivinen. En muista koskaan katsoneeni pitkähiuksista keski-ikäistä naista ja ihmetelleeni että "onpa ohut tukka hyi kun on ruma".

Vierailija
31/39 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju. Olen 55v. nainen ja itselläni paksut, pitkät hiukset. Ystäväni sekä kollegani kehoittavat leikkaamaan hiukseni lyhyiksi. Ei kuulemma ikäiselläni voi olla pitkiä hiuksia.

Kateellisilta ja katkerilta näitä ehdotuksia alkaa tulla viimeistään 30v synttäreinä. Huolehtisivat vaan niistä omista kampauksistaan. Eikös heidän sopivat leikkotukkansa näytä entistä asiallisimmilta, kun joku laumassa kehtaa nolata itsensä niillä sopimattomilla pitkillä hiuksilla 🙄

Vierailija
32/39 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä aitoja punapäitä harmittaa, kun punatukkia haukutaan, vaikka tiedänkin, että värjätyt punaiset hiukset ovat aivan eri asia kuin nämä luonnostaan punaiset. 

Vierailija
33/39 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut lyhyet hiukset 20-vuotiaasta asti ja olen jo 50+. Sopivat tyyliini ja naamaan. Negatiivisia kommentteja en ole kuullut. Huolehtikaa vaan jokainen omista hiuksistanne, kummallista vääntöä asiasta parin kuukauden välein.

Vierailija
34/39 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puolipitkät, paksut, kerroksittain leikatut punertavanruskeat hiukset joissa muutama harmaa ja valkoinen hius. Ei siis väriä. Upeat ja hyvinvoivat hiukset.

Mulle ei sovi lyhyet hiukset enkä aio koskaan sellaisia leikata, mieluummin pidän tarvittaessa nutturalla.

Jostain syystä mun hiukset on järisyttävän seksikkäät miesten mielestä:) Oma mieskin tykkään.

n57v

Vierailija
35/39 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nykyisin "ruuhkavuosien" superlyhyt puolisiilitukka ihan silkasta mukavuudenhalusta ja helppoudesta. Aamulla ehtii käydä aamulenkillä ennen töihin menoa kun tukan kuivaamiseen ja laittamiseen ei mene turhaa aikaa ja usein myös normityöpäivän päätteeksi on vielä pientä edustavampaa menoa niin tukka on vielä 12 tunnin jälkeenkin tiptop. Kampausta ei tarvitse korjailla eikä räntäsade haittaa. Huulipunaa vaan ja menoksi! :) Tykkään. Yksi liikkuva osa vähemmän kilpailemassa jo muutenkin kortilla olevasta ajasta. Ehkä sitten taas eläkepäivillä kasvatan pitkän mummotukan kun on varmaan taas aikaa hoitaa ja laittaa sitä ja siili ei oikein ole ihan mammamuotia.

Vierailija
36/39 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen viikottain kylillä vanhaa kaunista naista, jolla on pitkähköt vaaleat hiukset. Tosi kaunis mummo, hymyilee aina. Haluan vanhana samanlaiseksi.

Vierailija
37/39 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt haluaa muistuttaa lesbofemakkoa ja näyttää Kyöstiltä tai Urpolta niin siitä vaan !

No kiitos nyt oikein paljon. Hiuslaatu on minulla ohentunut ja muutenkin huonontunut viime vuosina, joten ei ne latvoista hapsuttavat takkukasat silmää hivele. Pakko on pitää lyhyttä mallia, kun olkapäille asti hiukset ei enää kasva. Onko sinulla nyt hyvä mieli, kun sait loukata?

Vierailija
38/39 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Minun entinen ystävä kans alotti kamppanjan heti 40 vuotta täytettyäni että en voi pitää pitkää vaaleaa tukkaa. Pidän edelleen ja ikä on lähempänä 50 kymppiä.

Vierailija
39/39 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut, että pitkät paksut hiukset ja urheilullinen vartalo keski-ikäisellä naisella ovat kuin punainen vaate muille ikätovereille.

Jotkut vaan ovat niin katkeria ja kateellisia. Mutta siitä pitää olla vaan välittämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi