Feministit luopuu ensin vallastaan ja sitten valittaa ettei heillä ole valtaa
Outoa logiikkaa. Ensin luovutaan siitä naisten perinteisestä seksuaalisesta vallasta, jolla naiset on kautta historian miehiä manipuloineet ovelina. Tämän jälkeen he valittavat, etteivät enää pärjääkään miehille. Missä logiikka? Ette te naiset pärjää miehelle kädenväännössä; siksihän te olette tuhansien vuosien aikana oppineet käyttämään apunanne ns. naisellisia keinoja. Nyt sitten olette luopumassa niistä, koska se on muka seksismiä. Turha sitten itkeä, kun häviätte miehelle rehellisessä kamppailussa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestä siis miehet ja naiset ovat vääntäneet keskenään kättä, nainen on kesken kaiken läväyttänyt letun pöytään ja mies siitä häkeltyneenä on hävinnyt kädenväännön? En kyllä itse olisi keksinyt tuohon paljasta alapäätä laittaa.
Se on sellainen kielikuva. Kielikuvat on vaikeita monille.
Ainoostaan miehen mielestä joku kädenväännön voittaminen on merkki siitä että ihminen on "johtaja-ainesta". Ei olla enää kivikaudella, törppö.
Vierailija kirjoitti:
Ainoostaan miehen mielestä joku kädenväännön voittaminen on merkki siitä että ihminen on "johtaja-ainesta". Ei olla enää kivikaudella, törppö.
En tiedä leikitkö vaan tyhmää, mutta kaiken varalle tässä hieman rautalankaa:
Kädenvääntö on vain kielikuva, joka viittaa lajempaan kokonaisuuteen, eli miesten fyysiseen voimaan. Koska naiset eivät pärjää naiselle fyysisesti, niin he ovat kautta historian oppineet "voittamaan" miehet muin keinoin. Epäsuoralla manipuloinnilla joista käytetään myös nimitystä "naiselliset keinot". Olet ehkä kuullut ilmauksen.
Toivottavasti selvensi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä leikitkö vaan tyhmää, mutta kaiken varalle tässä hieman rautalankaa:
Kädenvääntö on vain kielikuva, joka viittaa lajempaan kokonaisuuteen, eli miesten fyysiseen voimaan. Koska naiset eivät pärjää miehelle fyysisesti, niin he ovat kautta historian oppineet "voittamaan" miehet muin keinoin. Epäsuoralla manipuloinnilla joista käytetään myös nimitystä "naiselliset keinot". Olet ehkä kuullut ilmauksen.
Toivottavasti selvensi.
korjaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestä siis miehet ja naiset ovat vääntäneet keskenään kättä, nainen on kesken kaiken läväyttänyt letun pöytään ja mies siitä häkeltyneenä on hävinnyt kädenväännön? En kyllä itse olisi keksinyt tuohon paljasta alapäätä laittaa.
Erityisesti valtaosalle naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti kirjoitetut kielikuvat ovatkin. Ei kannata sellaisia kirjoittaa, jos ei osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti kirjoitetut kielikuvat ovatkin. Ei kannata sellaisia kirjoittaa, jos ei osaa.
Älä nyt. Katso nyt miten hienosti käytin puolipilkkuakin tuossa. Tuohon ei huonot kirjoittajat pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin naisille. Siksi heidän kannattaisikin pysytellä niissä perinteisissä avuissaan kun älyssä ja voimassa jäävät aina kakkoseksi.