Pääsin Kalevauvan uusimmalle albumille!
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt niitä elämän suuria saavutuksia jotta voi kuolla onnellisena
Olen löytänyt Kultaisen Jyvän!
Kirjoita tänne mitä ne koijarit lainasivat (lue: varastivat) sulta.
Mikä biisi? Loistava levy, kuuntelin joku aika sitten Spotifysta :D
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti! Tämä tullaan muistamaan aina yhtenä merkkipaaluna ap:n elämässä ja mainittanee myöhemmin hänen nekrologissaan (ainakin syytä olisi!). Hienoa, u go girl! (or boy, sorry...)
Onko niiltä jo levy ilmestynyt? Miksei siitä ole mitään mainintaa edes heidän nettisivuillaan. Todella ärsyttävää.
Yhtään eivät kunnioita tekijänoikeuksia. Taidetta tehdään luovuuden avulla, ei varastamalla. Nih.
Olen kade, ap!
Omana tavoitteenani oli, että aloitukseni mainitaan Ilta-Sanomissa ja toinen että aloitukseni/kommenttini pääsee Kalevauvan biisiin. IltaSanomissa aloitukseni on jo mainittu mutta tuo kirkkain tähti: Kalevauvan sanoittajuus, on vielä saavuttamatta.
Oisko sulla mitään coacheja ja neuvoja, miten päästä tuohon, mihin sinä olet päässyt? Nasevat kommentit? Selvä artikulointi? Nokkelat oivallukset?
Seuraavaksi Kalevauva.fi tekee sitten biisin tästä ketjusta, ja ottaa siihen mukaan tämänkin kommentin. Melko metaa! :D
Voikun minäkin pääsisin. Olisi hyvä lisä CV:ssä.
ei auta kuin yrittää,
Kaikki kommentit esittää,
Riimimuodossa valmiina,
Terveisin Almiina
Vierailija kirjoitti:
Olen kade, ap!
Omana tavoitteenani oli, että aloitukseni mainitaan Ilta-Sanomissa ja toinen että aloitukseni/kommenttini pääsee Kalevauvan biisiin. IltaSanomissa aloitukseni on jo mainittu mutta tuo kirkkain tähti: Kalevauvan sanoittajuus, on vielä saavuttamatta.
Oisko sulla mitään coacheja ja neuvoja, miten päästä tuohon, mihin sinä olet päässyt? Nasevat kommentit? Selvä artikulointi? Nokkelat oivallukset?
Juopon tuurilla - ja raivolla!
Swiddu noi jätkä on niin karseita jälkihipstereitä, että lopettais jo!
Olen kateellinen. Oman av-urani huippu tähän mennessä oli se, kun Ilta-Sanomissa lainattiin kommenttiani.