Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettavin asia, josta sinulle on suututtu?

Vierailija
02.12.2017 |

Mikä on naurettavin asia, josta sinulle on suututtu?

Irtisanouduin vuokra-asunnostani uuden työn perässä toiselle paikkakunnalle muuton myötä. Tein irtisanoutumisen ihan laillisesti irtisanomisajan ollessa 1 kalenterikuukausi. Vuokraemäntä soitti minulle irtisanomisilmoituksen saatuaan ja paasasi, kuinka voin lähteä näin lyhyellä varoitusajalla töiden perässä ja jättää hänet ilman vuokralaista (pikkukaupunki, jossa vuokralaisia on vaikea löytää). Vuokraemäntä tenttasi uutta osoitettani, mutta napakasti sanoin ettei uusi osoitteeni kuulu hänelle. Tähän vuokraemäntä totesi "Miten voit olla noin tyly minulle, en yhtään ymmärrä. En käsitä, miten tuollainen ihminen kuin sinä voi olla opettajana!" ja lopuksi löi luurin korvaan.

En tiennytkään, ettei vuokra-asunnosta saisi irtisanoitua ja uutta osoitettaan jättää kertomatta. Eipä oo mulle ennen ammatistani suututtu silloin, kun se ei liity mitenkään asiaan! :D

Ap

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin velkojani takaisin. ”Kaverini” oli melkein vuoden mulle 50 e velkaa ja joka kuukausi pyysin sitä takaisin ja aina siirsi sitä seuraavalle kuulle. Lopulta en enää jaksanut olla kiltti vaan vaadin rahaa tililleni tiettynä päivämääränä tai ottaisin järeämmät aseet käyttöön. Raha ilmestyi tililleni mutta 10 v ”ystävyytemme” päättyi siihen. Kai mä olin niin hirveä ihminen kun vaadin omiani takaisin. No, eipä jäänyt tuota ihmistä ikävä ja sen opin etten enää koskaan lainaa senttiäkää kenellekkään.

Tässä nyt ei oo mitään uutta. Vanha tieto, että jos haluut päästä jostain ystävästä eroon, lainaa sille pikkusumma.

Vierailija
22/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettelen hyvässä hengessä hymiöitä av-lle ja saan silti alapeukkuja... En pysty tajuamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi suuttuu jos en syö jotain hänen tarjoamaansa pullaa ja käytännössä pakottaa siihen. Viimeksi kun käytiin siellä oli ruoaksi lättyjä ja mansikkahilloa eli makeaa pääruoaksi. Tämän jälkeen join kahvin ja söin keksin, ja tästä tunnin, puolentoista jälkeen oli vasta kunnon kahvipöytä, jossa oli ajankohdan myöhäisyyden takia tarjolla limsaa ja makeita herkkuja. Söin pullan ja sen jälkeen oli sellainen olo etten pysty syömään enää mitään makeaa, mutta kohteliaisuuden vuoksi otin palan makeaa kuorrutettua levypiirakkaa. Sen jälkeen olin done, mutta tämähän ei käynyt anopille, vaan hän rupesi tuputtamaan sikapossua. Siis valtavaa ällömakeaa ja rasvaista leivonnaista jonka olisin syönyt muulloin mielihyvin mutta nyt en millään pystynyt. Kieltäytyminen ei kuitenkaan käynyt mutta onnistuin järjestämään niin että jouduin syömään vain puoliskan, anoppi puolitti sikapossun nii että toinen puoli oli huomattavasti isompi ja työnsi minulle. Kun olin saanut tuon syötyä ja oli pari minuuttia juteltu pöytäseurueen kesken, anoppi nousi pöydästä ja painui hakemaan pakasteesta jäätelöpuikot ja tuli heiluttelemaan niitä suoraan naamani eteen. Taas oli pakko syödä ja sen jälkeen vielä kysyi minulta erikseen että eikö ollut hyvää. En tajua tällaista valtataistelua. Kun olin kahvitusvaiheessa syönyt pullani ja piirakat kieltäydyin ystävällisesti ja kohteliaasti munkista. Mielestäni tämän pitäisi emännän hyväksyä.

Ei ole sitten käynyt mielessä opetella sanomaan EI.

Vierailija
24/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen suuttui, kun olin eka onnitellut hänät lapsenlapsesta ja sitten sanoin, että kiva, kun saa hoitaa vauvaa, jos siis haluaa hoitaa.

Suuttmisen tunnusti n. vuoden päästä, mutta ei olla oikein enää tekemisissä.

Vierailija
25/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ollessa meillä vanhan kanini takajalat pettivät alta eli minun oli pakko soittaa välittömästi aika lopetukseen. Kerroin (ex) ystävälle tilanteen jolloin hän otti marttyyri-ilmeen, laittoi kädet puuskaan ja tiuskaisi "Ai sun mielestä myös mun pappani pitäisi tappaa vaan kun jalat ei toimi" ja lähti ovet paukkuen kotiinsa.

Hänen pappansa oli hiljattain joutunut pyörätuoliin. En edes tajunnut sanoa mitään, seisoin vaan suu auki "mitä vi**ua juuri tapahtui" ilme naamalla.

Vierailija
26/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitille sanoin kun tuli puhe hänen 10v pojastaan joka seurustelee: " että minkähänlainen kaataja hänestä ( pojasta) vielä kehkeytyy"  Hirveät pultit ja suhde poikki.

Vierailija
27/30 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. 

Vierailija
28/30 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka töissä suuttuu milloin mistäkin. rasittavia.

Harjoittelijat pahimpia, ' kaikkitietäviä'. 

Vierailija
29/30 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen valkoinen mies.  Jeps ..tämä riittää selvästi aika monelle.

Vierailija
30/30 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni ollessa meillä vanhan kanini takajalat pettivät alta eli minun oli pakko soittaa välittömästi aika lopetukseen. Kerroin (ex) ystävälle tilanteen jolloin hän otti marttyyri-ilmeen, laittoi kädet puuskaan ja tiuskaisi "Ai sun mielestä myös mun pappani pitäisi tappaa vaan kun jalat ei toimi" ja lähti ovet paukkuen kotiinsa.

Hänen pappansa oli hiljattain joutunut pyörätuoliin. En edes tajunnut sanoa mitään, seisoin vaan suu auki "mitä vi**ua juuri tapahtui" ilme naamalla.

Tähän se eläinten liika inhimillistäminen johtaa.