Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkikset jotka eivät todellisuudessa vastaa julkisuuskuvaansa yhtään 2

Vierailija
02.12.2017 |

Eli tehdään uusi toinen keskustelu tästä aiheesta. Edellinen keskustelu on siis yli vuoden vanha ja siellä ei enää ole riittänyt kommentteja.

Tietääkö kukaan, millaisia esimerkiksi Petri Nygård, Elli Haloo tai JVG:n pojat ovat luonteeltaan todellisuudessa?

Kommentit (499)

Vierailija
81/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Kola Olli? Tunteeko kukaan? Vetääkö vielä kokista?

Mukava olisi kuulla myös Andy McCoysta, minkälainen on tämä unelmien vävy todellisuudessa? Oon kuullut että olisi aikamoinen hurmuri kameroiden sammuttua. Teki aikoinaan minuun vaikutuksen julkkis big brotherissa.

Vierailija
82/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan voi sanoa tuntevani, mutta Pewdiepie alias Felix Kjellberg on itse kertonut olevansa siviilissä todella ujo ja helposti kiusaantuva. Monet kuvittelevat, että hän olisi supliikki vitsinheittäjä, mutta ovatkin pettyneet ja sanoneet häntä tylsäksi ja hiljaiseksi.

Eli jotkut julkkikset voivat olla introvertteja, ja ilman heidän julkkis-roolia he ovatkin ujoja ja kiusaantuneita huomiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites Kola Olli? Tunteeko kukaan? Vetääkö vielä kokista?

Mukava olisi kuulla myös Andy McCoysta, minkälainen on tämä unelmien vävy todellisuudessa? Oon kuullut että olisi aikamoinen hurmuri kameroiden sammuttua. Teki aikoinaan minuun vaikutuksen julkkis big brotherissa.

Andyhan on ihan narkkarikusipää pahimmasta päästä. Totaalinen pummi ja läheisriippuvainen, ei pärjäisi ilman Angelaa. Myös kovin ilkeä, melkin löi Anu Sagimia siinä big brothersissa. Ei niin ettei Anu olisi ärsyttävä mutta silti.

Vierailija
84/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kammo ketju joka ansaitsisi joutua internetin syvimpään kuoppaan edeltäjiensä kanssa. Tämä on kuin verokalenteri johon joku voisi heittää minkä tahansa lukeman ja sitten toiset paheksuisivat sitä ja kertoisivat sitä eteenpäin.

Anteeksi vain ystävät mutta mutta julkkiksella, edes kiltillä ja vaatimattomalla,  ei ole mitään velvollisuutta vastata julkisuuskuvaansa.

Ei tarvitse hymyillä TV-kameroiden sammuttua, silloin on ihan puhki. Ei tarvitse rupatella maskeeraajalle kun yrittää keskittyä, kerätä fiilistä, muistella vaikeita paikkoja. 

Ei tarvitse vaihtaa puhelinnumeroita kännisten kanssa, ne haluaa heti tulla parhaiksi kavereiksi ja loukkaantuu jos et suostu. Ei tarvitse olla kohtelias stalkkereille eikä päästää koviakaan faneja kotiinsa. 

Ei tarvitse ylenpalttisesti kiitellä huonosta palvelusta eikä suostua mainostamaan jotain ö-luokan juottolaa, ei ostaa paskoja sijoitusrahastoja eikä suostua jokaiseen businessideaan tai amatöörin yhteistyöpyyntöön.

Jos menee jonon ohi varta vasten pyydettynä vieraana, ei ole "ettekö te tiedä kuka olen".

Kukaan ei ole koskaan aina naama hymyssä, mutta osasta saa aina kuulla samaa palautetta, tietyistä lähinnä vain hyvää ja toisista huonompaa. Jos on ilkeä useimmiten muille kuin niille jotka kumartaa sua, nii se kyllä huomataan.

Kyllä, tykkään siitä että on kiva sellaisillekin josta ei voi hyötyä, olen aina elänyt sen mukaan, ja saisin varmasti arvion "luonnossa kiva ja rento tyyppi". Mutta tässäkin ketjussa on vasrmasti joku joka levttää kuulopuheita. Tai joku, joka on tavannut yhden ainoan kerran ja saanut mielestään liian vähän tippiä tai ehkä vaan yllättyneen silmäyksen joltain julkkikselta, ja nyt se kertoo kymmenenä eri henkilönä miten joku on tosi kauhee ja vielä vastailee itselleen että " joo mulla on x:stä ihan sama kokemus, kauhee snobi". Vsi väitätkö ettei näin voisi anonyymipalstalla käydä? Fanit ja haterit jaksaa roikkua tuntikausia koneella, kun homma on maanista niin siihen käytetään kono vapaa-aika.

Vierailija
85/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cheek ei siviilissä vastaa lainkaan sitä ylimielistä kuvaa, joka osalla porukasta on.

Luulen, että tämä ylimielinen kuva johtuu siitä, että kasvot ovat jokseenkin ilmeettömät, johtuen varmaan psyykelääkityksestä. Sama mielikuva on ollut minullakin, mutta sisareni väittää itsepintaisesti toista. Järkeilin, että syy on sitten varmaan tuo lääkitys.

Varmaan biiseillä ja täydellisyydentavoittelulla on oma osansa tähän, vertaa itseään Jeesukseen ja muutenkin ego kohdillaan. Aiemmassa ketjussa taisi lukea myös Cheekin ja Palefacen naisseikkailuista samansuuntaisia asioita.

Vierailija
86/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Hurmerinta oli yksi lemppariasiakkaistani. Supliikki, ystävällinen ja olemus oikein huokui lämpöä. Vasta lopetettuani kyseisessä puljussa sain tietää, että kyseinen rouva on musiikin ammattilainen. En tuolloin tuntenut iskelmäartisteja.

Janna vaikutti miellyttävältä, vaikka onkin hiljainen ja selkeästi sisäänpäin lämpeävä.

Ex-julkkis Jippu taas... No, huonot päivät kullakin, se sallittakoon. Tympäännyttävä olisi paras sana kuvailemaan niitä kertoja, kun hän kävi kassallani.

Vierailija
87/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula Vesala on antanut itsestään varsin sympaattisen ja monilahjakkaan kuvan, ja suomalaiset palvovat häntä jumalattarena. Julkisuudessa ei tiedetä, millainen diiva hän on, kohtelee kaikkia kiertueensa muita työntekijöitä paitsi bändin jäseniä kuin sontaa. Hänellä on vaikeuksia tulla toimeen tavallisten kuolevaisten kanssa. MOnilahjakkuus kyllä pitää paikkansa mutta sosiaaliset taidot täysi nolla.

Huomannu saman eli todella ylimielinen tyyppi.

Vierailija
88/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä ketjusta tuli tällainen "ketä julkkiksia olen tavannut livenä" -ketju? Vai eikö se muka vastaa heidän julkisuuskuvaansa, että esim. Katri Helena ja Uniikki ovat olleet ystävällisiä asiakaspalvelijalle?

Vierailija
89/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Veijonen oli tosi mukava.

Samoin Niina ja Lorenz Backman, kohteliaita ja lämpimän oloisia.

Marianne Kallio oli vähän dorkan oloinen, oli kyllä kännissä ku käki.

Mukava kokemus myös Elisabeth Rehnistä!

Vierailija
90/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antero Mertaranta. Epäkohtelias ja ylimielinen.

Vierailija
91/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antero Mertaranta. Epäkohtelias ja ylimielinen.

Mä olen tavannut ihan erilaisten Anteron.

Vierailija
92/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tirsk!

Tää on ihana, harmauden pelastus! 😂 tirsk sulle moninkertaisesti takaisin, saat hyvälle tuulelle!😗

Vierailija
93/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aku Hirviniemi siviilissäkin todella hauska ja kaksimielistä vitsiä vääntää tuntemattomienkin kanssa, mutta vastoin mitä luulisi vaikuttaa silti hieman anteeksipyytelevältä ja epävarmalta itsestään.

Tuntemattoman sotilaan jälkeen oon alkanu käydä ihan kuumana Aku Hirviniemeen kai siinä on joku narrin kyyneleet efekti kun veti niin syvän roolin.

Vierailija
94/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaakko Saariluoma on siviilissä todella tympeä, ylimielinen ja epäystävällinen tyyppi. Ei hymyn karettakaan saatika kiitosta paljoa sadellut, vaimonsa sen sijaan oli mukava ja lämminhenkinen tyyppi ja oli selkeästi nolona Jaakon ylimielisestä käytöksestä.

Anne Kukkohovi, myöskin todella ylimielinen ja itseriittoinen.

Meillä on Jaakon kanssa yhteisiä sukulaisia ja ollaan oltu viimeksi samoissa ristiäisissä yhdessä. En ole itse ainakaan saanut hänestä edellä mainittua kuvaa ollenkaan. 

Olen asiakaspalvelija ja mulle jäi Jaakosta positiivinen kuva.

Vierailija
95/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cat kirjoitti:

Poikani on ollut Robinin kanssa tekemisissä. On kuulemma tosi kiva.

Erittäin kriittinen ja kaikkia haukkuva roudari / järjestäjä tuttu kehui Robinia tosi paljon.

Juu... mutta Robinissa on myös sellanen ujompi puoli. Ja ainakin joskus aiemmin niin kun jännitti niin tuli puheliaaksi sen takia ja se saattaa olla joistain vähän oudon oloista.  

Vaikka Robin "siviilissä" onkin monesti sellanen "hiljainen tarkkailija" niin ei se tarkoita etteikö ihan aidosti olis myös tällainenkin:

Lähes jokaisella on persoonassa eri puolia. Kun Robin on innostunut ja sellainen tietty draivi päällä niin se nyt on sellanen. Sitten taas hetken päästä hiukan eri meno.

Tässä on just se, että jos Robin (tai kuka vaan "julkkis") vaikka yskäisee vakavalla naamalla jossain kadulla vastaantullessa eikä kato silmiin niin se on sitten ylimielisyyttä.

Pitäisi myös julkkiskia arvioidessa muistaa se fakta, että aina ei kertakaikkiaan jaksa pakolla esittää positiivista jos on huono päivä. 

Vierailija
96/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra Ylppö ei ole todellakaan mikään kiva runopoika, vaan ihan mulkku. Yritti mm. pokata toista naista ollessaan deiteillä toisen kanssa. Hyväksikäyttänyt ihailijoitaan.

Onko Herra Ylpön julkisuuskuva muka joku kiva runopoika? En oo kyllä ikinä sellaista vaikutelmaa saanut hänen esiintymisistään julkisuudessa.

Vierailija
97/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Gabrielin olen tavannut muutaman kerran ja on ollut todella ystävällinen ja sympaattinen. Ottanut faninsa lämmöllä vastaan aina.

Itse siis en kyseisen henkilön musiikista välitä, mutta oma teinini fanittaa :).

Vierailija
98/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herra Ylppö ei ole todellakaan mikään kiva runopoika, vaan ihan mulkku. Yritti mm. pokata toista naista ollessaan deiteillä toisen kanssa. Hyväksikäyttänyt ihailijoitaan.

Onko Herra Ylpön julkisuuskuva muka joku kiva runopoika? En oo kyllä ikinä sellaista vaikutelmaa saanut hänen esiintymisistään julkisuudessa.

Mielestäni häbeb julkisuuskuvansa ei ole kiva runopoika,

pikemminkin keuliva mopopoika.

Vierailija
99/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaakko Saariluoma on siviilissä todella tympeä, ylimielinen ja epäystävällinen tyyppi. Ei hymyn karettakaan saatika kiitosta paljoa sadellut, vaimonsa sen sijaan oli mukava ja lämminhenkinen tyyppi ja oli selkeästi nolona Jaakon ylimielisestä käytöksestä.

Anne Kukkohovi, myöskin todella ylimielinen ja itseriittoinen.

Meillä on Jaakon kanssa yhteisiä sukulaisia ja ollaan oltu viimeksi samoissa ristiäisissä yhdessä. En ole itse ainakaan saanut hänestä edellä mainittua kuvaa ollenkaan. 

Olen asiakaspalvelija ja mulle jäi Jaakosta positiivinen kuva.

Tässä sen just huomaa, et yhden kerran perusteella ei kannata sanoa tuntevansa toista kovin hyvin....

Vierailija
100/499 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on oikeasti tosi mukava ja kohtelias. Elastinen taas todella töykeä. Tämä yllätti, luulin aina että olisi ollut toisin päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi