Julkkikset jotka eivät todellisuudessa vastaa julkisuuskuvaansa yhtään 2
Eli tehdään uusi toinen keskustelu tästä aiheesta. Edellinen keskustelu on siis yli vuoden vanha ja siellä ei enää ole riittänyt kommentteja.
Tietääkö kukaan, millaisia esimerkiksi Petri Nygård, Elli Haloo tai JVG:n pojat ovat luonteeltaan todellisuudessa?
Kommentit (499)
Herra Ylppö ei ole todellakaan mikään kiva runopoika, vaan ihan mulkku. Yritti mm. pokata toista naista ollessaan deiteillä toisen kanssa. Hyväksikäyttänyt ihailijoitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka Haavisto ei ole se symppistyyppi, joka julkisuudessa esiintyy.
Ei ole. On työkavereilleen/ alaisille töykeä ja epäkohtelias.
Olisko tässä kommentissa vähän presidenttipeliä mukana? Itse olin hänen alaisenaan ja vaikka itse en vihreä olekaan, niin jäi hyvin myönteinen vaikutelma. Fiksu ja ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun Jutta aloitteli Bullin kanssa ensimmäistä laihdutusohjelmaa telkkarissa. Molemmat käyttäytyivät tosi huonosti osallistujia kohtaan ivaten ja pilkaten. Kirjoitin silloin asiasta tänne. Sain vastaukseksi kauhean ryöpyn, miksi haukun ihanaa Juttaa ja mukavaa Bullia. Totesin silloin jo saman, minkä jotkut huomasivat myöhemmin: tieto-taito ravitsemuksesta on hyvin huterolla pohjalla. Normaali laihduttaja ei toimi saman mallin mukaan kuin joku fitness-kimuli, joka vetää kisojen alla kroppansa kuivaksi ja rasvattomaksi ja kisojen jälkeen syö taas mitä sattuu ja lihoo. Siis jojoilee!
Tästä tuli mieleen se, kun muutamia vuosia sitten Jutta kiersi monien anoreksiaa sairastavien nuorten tyttöjen blogeissa mainostamassa surutta jotain omia laihdutus yms. juttujaan... Ei mitään järkeä.
Sairasta toimintaa Jutalta, aivan hullua tuputtaa anoreksiaa sairastaville tytöille jotain maksullisia laihdutusohjelmia jotka eivät edes terveillä ihmisillä yleensä toimi hyvin koska käytännössä lähes sama ohjelma lähetetään kaikille, ei mitään yksilöllisyyttä ja asiakkaan elämäntilanteen huomioimista.
https://hikikinkku.com/2014/11/19/aiheuttiko-fitfarmin-bikini-challenge…
Niina Backman ja Rasmuksen Lauri. Molemmat ylpeitä, ylimielisiä ja "etsä tiiä kuka mä oon"-asenteella. Baarissa kun kysyin Laurilta mitä hän juo (oltiin siis samalla porukalla liikenteessä), sain jopa kunnian ostaa hänelle juoman. Kun olisi ollut hänen vuoronsa hakea kierros, arvatkaa vaan sainko mitää? Koska HÄN on julkkis.
Niina Backman vielä hirveämpi. Lorentz-parka pyyteli puolestaan anteeksi, sääliksi kävi.
Vierailija kirjoitti:
muusikoista olisi kyllä kiva tietää enemmän. Kenellä julkisuuskuva vain roolia.
Muistan omilta keikka-ajoilta että Katri-Helena oli tosi sympaattinen ja suhtautui samalla arvostuksella kaikkiin, lipunmyyjästä roudariin, muusikosta kapellimestariin.
Voi olla että on yksityisyydestään tiukka kun on osannut skandaaleilta välttyä. Mutta siis kiva ja ammattimainen ihminen.
Uniikki oli ainakin muutama vuosi sitten asiakaspalvelutilanteessa mukava. Oli itse mokannut jotain mikä monesti laitetaan asiakaspalvelijan syyksi mutta se otti täysin syyn itselleen eikä vihjannutkaan etten osasi tehdä työtäni!
Helsingin Ellin olen tavannut kerran. Tällöin ainakin vaikutti erittäin herttaiselta ja ihanalta tyypiltä.
Jos vain olisin voinut, niin olisin ehdottomasti halunnut jatkaa iltaa hänen kanssaan silloin.
Robin on sivilissä enneminki vähän syrjän vetäytyvä ja hitusen ujo, ei tuo kyllä itseään pahemmin esille! Jutellessa on kuitenki puhelias ja huomaavainen, positiivinen tyyppi kyllä!
Sanoisin että aika hyvin vastaa julkisuuskuvaansa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun Jutta aloitteli Bullin kanssa ensimmäistä laihdutusohjelmaa telkkarissa. Molemmat käyttäytyivät tosi huonosti osallistujia kohtaan ivaten ja pilkaten. Kirjoitin silloin asiasta tänne. Sain vastaukseksi kauhean ryöpyn, miksi haukun ihanaa Juttaa ja mukavaa Bullia. Totesin silloin jo saman, minkä jotkut huomasivat myöhemmin: tieto-taito ravitsemuksesta on hyvin huterolla pohjalla. Normaali laihduttaja ei toimi saman mallin mukaan kuin joku fitness-kimuli, joka vetää kisojen alla kroppansa kuivaksi ja rasvattomaksi ja kisojen jälkeen syö taas mitä sattuu ja lihoo. Siis jojoilee!
Se on tv-ohjelma :DD sama kuin tekisit päätelmän Kirsi Salon luonteesta Heikoimman lenkin perusteella
Ikävä kyllä, tuo on Elastisesta helppo uskoa. Käsittämätöntä, mikä tyrkky ja mulle kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Karri Paleface on siviilissä ihan kauhea kuumakalle, joka saa raivareita ja tekee ohareita. Impulsiivinen ja mahd adhd. Vetää hyvin tuon tiedostavan fiksun roolinsa.
Mä tunnen Karrin ihan henk.koht., tosin en ole vuosiin nähnyt, koska on exäni ystävä. On mukava, hauska, sanavalmis ja valitettavasti myös ylimielinen. Luulee olevansa parempi ja viisaampi kuin kaikki muut. Ja siis tutustuttiin jo ennen kuuluisuuttaan. Mutta mitään kuumakalle-osastoa en hänessä huomannut. Noin yleisesti ottaen kiva mies.
Vierailija kirjoitti:
Robin on sivilissä enneminki vähän syrjän vetäytyvä ja hitusen ujo, ei tuo kyllä itseään pahemmin esille! Jutellessa on kuitenki puhelias ja huomaavainen, positiivinen tyyppi kyllä!
Sanoisin että aika hyvin vastaa julkisuuskuvaansa.
Tunnen Robinin koulukavereita, jotka kaikki ovat vahvistaneet, ettei Robin tee itsestään numeroa, vaan on hyväkäytöksinen ja jollain tapaa melko huomaamaton tyyppi. Hyvin kasvatettu, eikä ole annettu julkisuuden nousta hattuun. :)
Aku Hirviniemi siviilissäkin todella hauska ja kaksimielistä vitsiä vääntää tuntemattomienkin kanssa, mutta vastoin mitä luulisi vaikuttaa silti hieman anteeksipyytelevältä ja epävarmalta itsestään.
Topi Sorsakoski oli kyllä ehdottomasti yksi mukavimmista julkkiksista, joita olen tavannut. Olimme kerran parikymppisinä kaverini(miespuolisen) kanssa baarissa, jossa Topi esiintyi Kulkukoirat-aikoihin. Kaverini oli rohkeampi lähestymään ihmisiä ja meni keikan jälkeen kysymään, että sopiiko istua seuraksi pöytään. Topi nimittäin istui ihan rauhassa yksinään. Juttelimme hänen kanssaan niitä näitä ja hän tarjosi meille jopa oluet. Sain nimmarinkin hänen käyttämäänsä tuopinaluseen, kun niitä keräilin vielä silloin. Ikävää että se on ajan saatossa kadonnut jonnekin.
Muistelen lämmöllä tuota kohtaamista. Hän toivotteli lopuksi hyvää jatkoa ja pyysi meitä nauttimaan elämästä kun olemme vielä nuoria.
Tuli kyllä kyynel silmäkulmaan kun kuulin kuolemasta. Rauha hänen muistolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karri Paleface on siviilissä ihan kauhea kuumakalle, joka saa raivareita ja tekee ohareita. Impulsiivinen ja mahd adhd. Vetää hyvin tuon tiedostavan fiksun roolinsa.
Mä tunnen Karrin ihan henk.koht., tosin en ole vuosiin nähnyt, koska on exäni ystävä. On mukava, hauska, sanavalmis ja valitettavasti myös ylimielinen. Luulee olevansa parempi ja viisaampi kuin kaikki muut. Ja siis tutustuttiin jo ennen kuuluisuuttaan. Mutta mitään kuumakalle-osastoa en hänessä huomannut. Noin yleisesti ottaen kiva mies.
No sanon vain sen että Karri on lyönyt luurin aika monelle korvaan kesken lauseen. Siis sillain kuin joku teini tekee tuohtuessaan. Riehui myös Provinssirockissa kerran niin että silloinen tyttöystävänsä alkoi itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tv-ohjelma :DD sama kuin tekisit päätelmän Kirsi Salon luonteesta Heikoimman lenkin perusteella
No entäs se kun Jutta aikoinaan vei pienen lapsen äidiltä ensin miehen ja sitten sen jälkeen vielä huonekalutkin, oliko sekin vain tv-ohjelmaa? Ja onko sun mielestä Bull Mentulalla oikeus sanoa muita sairaannäköiseksi
kun itse on kroppansa hormoneilla pilannut?"Sari muistelee Harkimot-ohjelmassa Petterin tuoneen Jutan kotiin ja alkaneen valita hänen ja Sarin yhteisestä kodista huonekaluja, jotka he veisivät mukanaan.
– He kertoivat, että mitä huonekaluja haluavat sitten. Siinä olin, että ei helvetti. Nyt tämä menee jo pikkasen yli. "
https://www.is.fi/viihde/art-2000005463208.html
Vierailija kirjoitti:
Niina Backman ja Rasmuksen Lauri. Molemmat ylpeitä, ylimielisiä ja "etsä tiiä kuka mä oon"-asenteella. Baarissa kun kysyin Laurilta mitä hän juo (oltiin siis samalla porukalla liikenteessä), sain jopa kunnian ostaa hänelle juoman. Kun olisi ollut hänen vuoronsa hakea kierros, arvatkaa vaan sainko mitää? Koska HÄN on julkkis.
Niina Backman vielä hirveämpi. Lorentz-parka pyyteli puolestaan anteeksi, sääliksi kävi.
En ole koskaan ollut tekemisissä Niina Backmanin kanssa. Muistan kuitenkin hänen kertoneen julkisesti, kuinka jossain vaiheessa vähän heitti päässä ja hän oli sairaalloisen mustasukkainen Lorentzista. Soittelin itkien perään jopa kun toinen kävi ruokakaupassa. En muista pitikö käydä terapiassakin. Näillä spekseillä en yhtään ihmettele, jos Niina on ollut epäystävällinen, erityisen jos olet nainen.
Jotenkin kammo ketju joka ansaitsisi joutua internetin syvimpään kuoppaan edeltäjiensä kanssa. Tämä on kuin verokalenteri johon joku voisi heittää minkä tahansa lukeman ja sitten toiset paheksuisivat sitä ja kertoisivat sitä eteenpäin.
Anteeksi vain ystävät mutta mutta julkkiksella, edes kiltillä ja vaatimattomalla, ei ole mitään velvollisuutta vastata julkisuuskuvaansa.
Ei tarvitse hymyillä TV-kameroiden sammuttua, silloin on ihan puhki. Ei tarvitse rupatella maskeeraajalle kun yrittää keskittyä, kerätä fiilistä, muistella vaikeita paikkoja.
Ei tarvitse vaihtaa puhelinnumeroita kännisten kanssa, ne haluaa heti tulla parhaiksi kavereiksi ja loukkaantuu jos et suostu. Ei tarvitse olla kohtelias stalkkereille eikä päästää koviakaan faneja kotiinsa.
Ei tarvitse ylenpalttisesti kiitellä huonosta palvelusta eikä suostua mainostamaan jotain ö-luokan juottolaa, ei ostaa paskoja sijoitusrahastoja eikä suostua jokaiseen businessideaan tai amatöörin yhteistyöpyyntöön.
Jos menee jonon ohi varta vasten pyydettynä vieraana, ei ole "ettekö te tiedä kuka olen".
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kammo ketju joka ansaitsisi joutua internetin syvimpään kuoppaan edeltäjiensä kanssa. Tämä on kuin verokalenteri johon joku voisi heittää minkä tahansa lukeman ja sitten toiset paheksuisivat sitä ja kertoisivat sitä eteenpäin.
Anteeksi vain ystävät mutta mutta julkkiksella, edes kiltillä ja vaatimattomalla, ei ole mitään velvollisuutta vastata julkisuuskuvaansa.
Ei tarvitse hymyillä TV-kameroiden sammuttua, silloin on ihan puhki. Ei tarvitse rupatella maskeeraajalle kun yrittää keskittyä, kerätä fiilistä, muistella vaikeita paikkoja.
Ei tarvitse vaihtaa puhelinnumeroita kännisten kanssa, ne haluaa heti tulla parhaiksi kavereiksi ja loukkaantuu jos et suostu. Ei tarvitse olla kohtelias stalkkereille eikä päästää koviakaan faneja kotiinsa.
Ei tarvitse ylenpalttisesti kiitellä huonosta palvelusta eikä suostua mainostamaan jotain ö-luokan juottolaa, ei ostaa paskoja sijoitusrahastoja eikä suostua jokaiseen businessideaan tai amatöörin yhteistyöpyyntöön.
Jos menee jonon ohi varta vasten pyydettynä vieraana, ei ole "ettekö te tiedä kuka olen".
Kukaan ei ole koskaan aina naama hymyssä, mutta osasta saa aina kuulla samaa palautetta, tietyistä lähinnä vain hyvää ja toisista huonompaa. Jos on ilkeä useimmiten muille kuin niille jotka kumartaa sua, nii se kyllä huomataan.
Elastinen on tosi ylimielinen
Mikael Gabriel on symppis
Catcatin siskokset molemmat aitoja ja eloisia
Meiju Suvas on aivan ihana ja lämmin
Kasimir on kans tosi puhelias ja lämmin
Petri Nygård suht asiallinen ja lepponen
Leif Lindeman lipevä
Aki Samulista ei oikeen saanut mitään irti