Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkikset jotka eivät todellisuudessa vastaa julkisuuskuvaansa yhtään 2

Vierailija
02.12.2017 |

Eli tehdään uusi toinen keskustelu tästä aiheesta. Edellinen keskustelu on siis yli vuoden vanha ja siellä ei enää ole riittänyt kommentteja.

Tietääkö kukaan, millaisia esimerkiksi Petri Nygård, Elli Haloo tai JVG:n pojat ovat luonteeltaan todellisuudessa?

Kommentit (499)

Vierailija
41/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on ollut Robinin kanssa tekemisissä. On kuulemma tosi kiva.

Erittäin kriittinen ja kaikkia haukkuva roudari / järjestäjä tuttu kehui Robinia tosi paljon.

Vierailija
42/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaakko Saariluoma on siviilissä todella tympeä, ylimielinen ja epäystävällinen tyyppi. Ei hymyn karettakaan saatika kiitosta paljoa sadellut, vaimonsa sen sijaan oli mukava ja lämminhenkinen tyyppi ja oli selkeästi nolona Jaakon ylimielisestä käytöksestä.

Anne Kukkohovi, myöskin todella ylimielinen ja itseriittoinen.

Meillä on Jaakon kanssa yhteisiä sukulaisia ja ollaan oltu viimeksi samoissa ristiäisissä yhdessä. En ole itse ainakaan saanut hänestä edellä mainittua kuvaa ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele Lauri mielletään usein diivana,- yllätys tai ei- mutta hän on monen asiakaspalvelijan suosikki :

reilu ja mukava.

Vierailija
44/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun Jutta aloitteli Bullin kanssa ensimmäistä laihdutusohjelmaa telkkarissa. Molemmat käyttäytyivät tosi huonosti osallistujia kohtaan ivaten ja pilkaten. Kirjoitin silloin asiasta tänne. Sain vastaukseksi kauhean ryöpyn, miksi haukun ihanaa Juttaa ja mukavaa Bullia. Totesin silloin jo saman, minkä jotkut huomasivat myöhemmin: tieto-taito ravitsemuksesta on hyvin huterolla pohjalla. Normaali laihduttaja ei toimi saman mallin mukaan kuin joku fitness-kimuli, joka vetää kisojen alla kroppansa kuivaksi ja rasvattomaksi ja kisojen jälkeen syö taas mitä sattuu ja lihoo. Siis jojoilee!

Jostain syystä totuutta noista kahdesta ei saa sanoa, media on tehnyt väkisin noista jotain kansakunnan ykkösvalmentajia vaikka sitä terveyteen ja hyvinvointiin liittyvää tietotaitoa ei ole, liian moni ihminen on sairastunut heidän tekemien ohjelmien takia. Eikä yksikään iltapäivälehti tai naistenlehti ole ihmetellyt sitä Bullin isoa mahaa vaikka on mukamas huippukehonrakentaja lehtien mukaan, eikä lehdet ole myöskään siitä Jutan ternimaitohuijauksesta kirjoittaneet mitään negatiivistä.

Vierailija
45/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula Vesala on antanut itsestään varsin sympaattisen ja monilahjakkaan kuvan, ja suomalaiset palvovat häntä jumalattarena. Julkisuudessa ei tiedetä, millainen diiva hän on, kohtelee kaikkia kiertueensa muita työntekijöitä paitsi bändin jäseniä kuin sontaa. Hänellä on vaikeuksia tulla toimeen tavallisten kuolevaisten kanssa. MOnilahjakkuus kyllä pitää paikkansa mutta sosiaaliset taidot täysi nolla.

Mä olen saanut fiiliksen, että Paula on erittäinkin kylmä ja kova ihminen telkkarin välityksellä. Ja samaa olen todistanut useita kertoja tosi elämässäkin. Ei mikään kullannuppu.

Vierailija
46/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri Nygård on symppis ja sellainen hämäläinen, paljon pohtiva herrasmies. Ei ole kuten biiseissään, mutta leipää tulee pöytään sillä tyylillä.

Sofia Belorf herttainen tapaus, epävarmahko.

JVG. Villegalle on huomioonottava ja reilu, sellainen suloinensäätäjä, jolle sattuu ja tapahtuu. Jare aavistuksen verran leuhka, mutta mun mielestä se on aina ollut, ennen kuuluisuutta jo. Hyvin tietoinen itsestään ja tekemisistään.

Vierailija
47/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paula Vesala on antanut itsestään varsin sympaattisen ja monilahjakkaan kuvan, ja suomalaiset palvovat häntä jumalattarena. Julkisuudessa ei tiedetä, millainen diiva hän on, kohtelee kaikkia kiertueensa muita työntekijöitä paitsi bändin jäseniä kuin sontaa. Hänellä on vaikeuksia tulla toimeen tavallisten kuolevaisten kanssa. MOnilahjakkuus kyllä pitää paikkansa mutta sosiaaliset taidot täysi nolla.

Mä olen saanut fiiliksen, että Paula on erittäinkin kylmä ja kova ihminen telkkarin välityksellä. Ja samaa olen todistanut useita kertoja tosi elämässäkin. Ei mikään kullannuppu.

Televisiosta on minun mielestäni saanut pikemminkin kuvan Paulasta ihanana ja upeana ihmisenä. Olen myös kuullut useasta lähteestä ettei todellisuudessa sellainen ole. Mutta kai Suurelle Taiteilijalle pitää sallia vmäisyyskin?

Vierailija
48/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hottis-ohjelman yks mies. Katsoin joskus sen pelistriimiä ja tyyppi oli oikeastaan aika rento ja mukava vaikka otsikoissa ja telkkarissa oli ylimielinen macho

Jakaa korttia kaivohuoneella ja käyttää nimeä Bile-Dani

Vierailija
49/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastinen on entinen luokkakaveri, Robinin kanssa olen jutellut kahden kesken- molemmat aitoja ja välittömiä, ystävällisiä, rentoja ja iloisia, puheliaita.

Vierailija
50/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Vesalan hyvin tuntevat tyypit pitävät häntä hauskana ja lämpimänä. Robin on livenä yhtä sympaattinen kuin julkisuuskuvansa perusteella. Michael Monroe on varsinkin nykyään livenä sympaattinen sähläri (huumeaikoina ei ollut aina kiva). 

Vierailija
51/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis Harkimo.

Julkkiskuoren alla tavallinen ja asiallinen. Uskon, että provosoituu varmasti kyllä sopivassa tilanteessa mut omat kokemukseni pelkästään hyviä hänestä. Työn merkeissä siis tavannut usean vuoden ajan.

Vierailija
52/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku on ystävällisen ja iloisen oloinen vapaa-ajallakin! Olen siis ilmeisesti hänen vakiruokakaupassa töissä. Väsyneenä saattaa naamasta näyttää kiukkuselta ja ei niin lähestyttävältä, mutta kaikki me ollaan välillä väsyneitä. En minäkään nauttisi jos joku hyllyjen välissä pyytää yhteiskuvaa sunnuntaina, kun oot ostamassa paskapaperia. :D

Vierailija
53/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt, päättyikö PMMP:n taival osaksi siitä syystä, että Paulan ja Miran asenteet muita ihmisiä kohtaan vaikuttivat eroavan niin rajusti. Paulasta olen minäkin kuullut juttua, että on töksäyttelevä ja asiaton, Miraa sen sijaan on sanottu mukavaksi ja mutkattomaksi. Hankalaahan siinä on tehdä töitä, jos toinen osapuoli kohtelee faneja kuin ihmisiä ja toinen lukitsee itsensä norsunluutorniin.

Vierailija
54/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

muusikoista olisi kyllä kiva tietää enemmän. Kenellä julkisuuskuva vain roolia.

Vierailija
55/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä Olli Hermanista kuin tuolla aiemmin sanottiin. On tosi ystävällinen jalat maassa-tyyppi. Ulkonäöltä voisi luulla ylimieliseksi rokkikukoksi mutta on oikeasti herttainen ja vaatimaton, ei tee itsestään mitään numeroa.

Vierailija
56/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuullut taas että Lauri Tähkä on oikein ystävällinen. Riippuu varmaan tietysti päivästä

Vierailija
57/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karri Paleface on siviilissä ihan kauhea kuumakalle, joka saa raivareita ja tekee ohareita. Impulsiivinen ja mahd adhd. Vetää hyvin tuon tiedostavan fiksun roolinsa.

Vierailija
58/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun Jutta aloitteli Bullin kanssa ensimmäistä laihdutusohjelmaa telkkarissa. Molemmat käyttäytyivät tosi huonosti osallistujia kohtaan ivaten ja pilkaten. Kirjoitin silloin asiasta tänne. Sain vastaukseksi kauhean ryöpyn, miksi haukun ihanaa Juttaa ja mukavaa Bullia. Totesin silloin jo saman, minkä jotkut huomasivat myöhemmin: tieto-taito ravitsemuksesta on hyvin huterolla pohjalla. Normaali laihduttaja ei toimi saman mallin mukaan kuin joku fitness-kimuli, joka vetää kisojen alla kroppansa kuivaksi ja rasvattomaksi ja kisojen jälkeen syö taas mitä sattuu ja lihoo. Siis jojoilee!

Tästä tuli mieleen se, kun muutamia vuosia sitten Jutta kiersi monien anoreksiaa sairastavien nuorten tyttöjen blogeissa mainostamassa surutta jotain omia laihdutus yms. juttujaan... Ei mitään järkeä.

Vierailija
59/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on samassa koulussa Robinin kanssa, kuulemma rauhallinen ja suht hiljainen koulussa! Niille jotka sitä kyselivät!

Vierailija
60/499 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina kaveri oli yli 10 vuotta sellaisessa baarissa töissä, jossa kävi kaikenlaisia esiintyjiä. Kehui silloin Martinaa, että oli ihan asiallinen nainen ja kiitti lopuksi työntekijöitä. Kai mainitsi tuon erikseen, koska kontrasti julkisuuskuvaan oli niin iso. Joskus 90-luvun lopussa mainitsi myös Nylon Beatin Jonnan ja Erinin, että olivat tosi rentoja ja eivät tehneet itsestään numeroa.

Itse aikanaan lavoja kiertäneenä muistan edesmenneet Kari Tapion ja Topi Sorsakosken semmoisina kansanmiehinä, jotka jutteli kaikkien kanssa ja jakoivat nimmareita yms. Sen sijaan nirppanokkia oli mm. Paula Koivuniemi ja Anna Hanski (muistaako joku "jos et sä soita...") Nämä kumpikin lähinnä mulkoili ihmisiä, jotka yrittivät saada nimmarin. Suurin osa oli ihan asiallisia kuten Arja Koriseva. Nuo KT ja TS vaan on jääneet mieleen erityisen ystävällisinä ja semmoisina, että tulivat ihmisten joukkoon kahville, jaksoivat kuunnella kaikki kännisetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi