Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkikset jotka eivät todellisuudessa vastaa julkisuuskuvaansa yhtään 2

Vierailija
02.12.2017 |

Eli tehdään uusi toinen keskustelu tästä aiheesta. Edellinen keskustelu on siis yli vuoden vanha ja siellä ei enää ole riittänyt kommentteja.

Tietääkö kukaan, millaisia esimerkiksi Petri Nygård, Elli Haloo tai JVG:n pojat ovat luonteeltaan todellisuudessa?

Kommentit (499)

Vierailija
481/499 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on Egotripin Mikki Kauste, tunteeko/tietääkö kukaan? :)

Twitterissä täysin äärivasemmistolainen öyhöttäjä, blokkaa ja haukkuu kaikki eri mieltä olevat.

Ylimielisen ja yksinkertaisen oloinen.

Vierailija
482/499 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Chafak on luonnossa ihan eri näköinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/499 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assi Koivisto.

Voi luoja mikä eukko. Oli ilmeisesti miehensä lastenlasten kanssa mäkkärissä. Sitä säätämistä ja tuhahtelua ei meinannut jaksaa katsoa. Jonottaminen ja tilauksen tekeminen oli ihan ennenkuulumattoman vaikeaa.

On kyllä osannut luoda itsestään hymyilevän prinsessan julkisuudessa joka käyttäytyy moitteettomasti. Totuus muuta.

Vierailija
484/499 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lollllero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on Egotripin Mikki Kauste, tunteeko/tietääkö kukaan? :)

Twitterissä täysin äärivasemmistolainen öyhöttäjä, blokkaa ja haukkuu kaikki eri mieltä olevat.

Ylimielisen ja yksinkertaisen oloinen.

Olet väärässä. Hän on älykäs ja sivistynyt, nokkela twiittaaja, eikä todellakaan mikään äärivasemmistolainen. Trollit ja öyhöt kuuluukin blokata. Ja twitterissä ylipäänsä kaikki haukkuvat kaikkia, jos et ole vielä sitä lynkkausmielialaa huomannut. Toki tulit tänne haukkumaan, joka kertoo sinustakin jotakin.

485/499 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara Chafak on luonnossa ihan eri näköinen

Jep samaa mieltä! Mukavalta vaikutti, mut selkeästi muokkaa kuviaan sen lisäksi, että on aikoinaan käynyt ja varmaan edelleen käy ”korjauttamassa” kehoaan/kasvojaan.

Vierailija
486/499 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evelina. On hänestä hyvä ja huono kokemus. Sillon kun Evelina kilpaili Voice of Finlandissa (Oli silloin Eveliina Tammenlaakso) , oltiin katsomassa hänen esitystään ja esityksen jälkeen hän antoi tytöllemme nimmarin ja oli mukava ja tyttö alkoi fanittaa häntä sen jälkeen, vaikka Evelina tippui. Tyttö oli onnessaan ja minäkin mielissään että oli sellainen laulaja kuka on myös faneille mukava. Sitten kun Evelinalta tuli single ja käytiin sitten hänen keikallaan niin oli ihan kuin eri ihminen, kylmä ja äyskähteli faneille ja sanoi tytölleni aika ilkeästikin. Ehkä oli huono päivä, en tiedä, mutta jäi huono kokemus tuosta toisesta keikasta vaikka kylläkin tyttö edelleen häntä fanittaa.

Kun tää Evelina alkoi nousta julkisuuteen, olin jonkun aikaa samassa työpaikassa erään tytön kanssa joka kehui Evelinan olevan hänen kaverinsa. Itse olen vanhempi, en katso Voice of Finlandia enkä tiennyt kuka Evelina on. Tämän tytön puheista käsitin että heillä oli ollut jonkinlainen mean girls-tyylinen kiusaajaporukka, johon Evelinakin kuului.

En tiedä onko totta mutta miksipä tää tyttö olisi valehdellutkaan.

Vierailija
487/499 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nähny Rähinän "löysä muna kova meininki"-dokkarin, niin tietää mimmonen tyyppi elastinen on.

Vierailija
488/499 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simo Frangen: mukavan oloinen tyyppi, tuli joskus vitsaileen minulle ja kaverilleni baaritiskille.

Maija Vilkkumaa: vaikutti mukavalta ja hyvässä mielessä tavikselta.

Jippu: edellisen vastakohta, vaikutti siltä että pissi noussut päähän olemattomilla meriiteillä.

Kikka: kovasti ujon ja herttaisen oloinen, tosi kiva.

Stig: en itse tavannut mutta työtoveri kiherteli että olipa se ihana. :D 👍🏻

Vierailija
489/499 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PM Sanna Marinista on julkisuudessa kuva että hän on ilkeä kiukkuinen p i s s i s. Tunnen Sannan jollain lailla ja hän on tosi mukava ja huumorintajuinen tyyppi, ehkä vähän kuivaa huumoria mutta ei ole julkisuuskuvansa tyylinen.

En usko pätkääkään.

Vierailija
490/499 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Oon aiemminkin kommentoinut vastaavaan ketjuun, mutta niin herttaisen aurinkoinen Sara Forsberg käyttäytyi vuoden 2015 Provinssin Tubemiitissä aivan päinvastaisesti. Tai toki hän hyvällä tuulella oli, mutta kovin ylimielinen ja puhui muiden päälle koko ajan. Lisäksi vittuili epäsuorasti eräälle toiselle naisbloggaajalle, joka totesi jotain omasta positiivisuudestaan. Oli kyl kulmat kohottava hetki :D

Miten niin herttaisen aurinkoinen? Kyllähän siitä ihan videoiltakin näkee, että ylimielinen tyyppi kyseessä. Videoilla hän ei koskaan edes puhu mistään muusta kuin itsestään, ne jutut on pelkkää minäminäminäminäminäminäminä-settiä. Huomattavan koppava tapaus, ja julkisuus kyllä noussut selvästi päähän.

Saa vaikutelman kälättävästä migreenistä, vaikka varmaan ihan reipas ja monilahjakas tapaus.

Mikäli manageri olisi älynnyt pitää Saran "Kielinaisena" joka tekee "Kielinaisen" tällä spänglish-splönghis-kielellä raflaavia biisejä hän olisi ollut ISO megahitti välittömästi ?  Valitsivat sitten toisen tien ja hän näyttää levyttävän englanniksi.

Niinku tyyliin "Scat man", muistatteko sen yhden miehen biisin "Im a scatman" ?

Youtubeesta löytyy...

Scatman oli kyllä pitkän linjan jazzpianisti, vaikka suuri yleisö tuntee vaan yhdestä poppibiisistä. Scat-laulu on arvostettu laji, improvisointia ja vaatii taitoa. Huono vertaus siis.

Vierailija
491/499 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin olen tavannut useammankin kerran aikanaan. Hän on epämiellyttävä ja itseään täynnä oleva tyyppi, se kuva ei ole turhasta tullut.

Toni Wirtanen on varautunut, mutta asiallinen. Pitää välimatkan, mutta ei ole tyly.

Jone Nikula on vähän vastaavanlainen kuin Toni.

Ville Haapasalo on kiva ja huumorintajuinen. 

Vierailija
492/499 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evelina. On hänestä hyvä ja huono kokemus. Sillon kun Evelina kilpaili Voice of Finlandissa (Oli silloin Eveliina Tammenlaakso) , oltiin katsomassa hänen esitystään ja esityksen jälkeen hän antoi tytöllemme nimmarin ja oli mukava ja tyttö alkoi fanittaa häntä sen jälkeen, vaikka Evelina tippui. Tyttö oli onnessaan ja minäkin mielissään että oli sellainen laulaja kuka on myös faneille mukava. Sitten kun Evelinalta tuli single ja käytiin sitten hänen keikallaan niin oli ihan kuin eri ihminen, kylmä ja äyskähteli faneille ja sanoi tytölleni aika ilkeästikin. Ehkä oli huono päivä, en tiedä, mutta jäi huono kokemus tuosta toisesta keikasta vaikka kylläkin tyttö edelleen häntä fanittaa.

Kun tää Evelina alkoi nousta julkisuuteen, olin jonkun aikaa samassa työpaikassa erään tytön kanssa joka kehui Evelinan olevan hänen kaverinsa. Itse olen vanhempi, en katso Voice of Finlandia enkä tiennyt kuka Evelina on. Tämän tytön puheista käsitin että heillä oli ollut jonkinlainen mean girls-tyylinen kiusaajaporukka, johon Evelinakin kuului.

En tiedä onko totta mutta miksipä tää tyttö olisi valehdellutkaan.

Tietysti se aivoton kana on ollut mean girls-porukassa. Tuon näköiset ei mitään intellektuelleja ja humaaneja ihmisiä ole.

Vierailija
493/499 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut töissä paljon julkkiksia. Heistä mieleen on jäänyt Uniikki, joka on symppis ja vaikuttaa fiksulta ja vaatimattomalta. Olavi Uusivirta on ammattilainen ja mukava. Laura Malmivaara on ylväs ja hillitty lady. Elina Knihtilä on äidillisen ystävällinen ja jalat maassa. Hedberg käy ylikierroksilla ja Stubb on amerikkalaisen ystävällinen, mutta huomionkipeä. Petteri Orpo on mukava seuramies. Tiina Jylhällä on jalat maassa, mutta on sellanen 'don't mess with me" -lady.

Eniten arvostan niitä julkkiksia, jotka hoitavat työnsä ammattilaisesti ja arvostavat muita ihmisiä.

Vierailija
494/499 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijoita huonosti kohdelleet k-päät: Mariska ja Sofia Oksanen. Useamman ihmisen kokemus tästä näistä ihmisistä.

Vierailija
495/499 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo edesmenneet Riki Sorsa ja vanhempansa. Erittäin ystävällisiä ja herttaista ihmisiä.

Olin vuonna 2005 töissä Tahkolla. Riku Sorsa oli asiakkaana. Oli mulkuin asiakas ikinä. Ei yhtään säästänyt nuorta tyttöä.

Vierailija
496/499 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo edesmenneet Riki Sorsa ja vanhempansa. Erittäin ystävällisiä ja herttaista ihmisiä.

Olin vuonna 2005 töissä Tahkolla. Riku Sorsa oli asiakkaana. Oli mulkuin asiakas ikinä. Ei yhtään säästänyt nuorta tyttöä.

Korjaan Riki Sorsa.

Vierailija
497/499 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te näe ihmisistä mitään kun te seuraatte heitä?

Vierailija
498/499 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku mukava ja ottaa yleisön hyvin huomioon , Pete Parkkonen sama kun Tuisku,  suvi Teräsniska myös kohtelias,hymyileväinen ,Janne Hurme ihan asiallinen

Vierailija
499/499 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää, pliis