Julkkikset jotka eivät todellisuudessa vastaa julkisuuskuvaansa yhtään 2
Eli tehdään uusi toinen keskustelu tästä aiheesta. Edellinen keskustelu on siis yli vuoden vanha ja siellä ei enää ole riittänyt kommentteja.
Tietääkö kukaan, millaisia esimerkiksi Petri Nygård, Elli Haloo tai JVG:n pojat ovat luonteeltaan todellisuudessa?
Kommentit (499)
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena Anna Abreun kova fani ja käytiin kavereiden kanssa hänen keikoillaan tosi usein. Kerran sit odotettiin ulkona muiden tyttöjen kanssa (meitä oli 6), kauan koska Anna oli luvannut että voi kutsua meidät keikkabussiin ja antaa nimmareita ym. Tottakai siinä oltiin sitten innoissamme ja varsinkin kun ei olis voinu kuvitellakaan ikimaailmassa että noin voisi käydä. No, Anna tuli sit aika pitkän odottelun jälkeen ja siellä oli alkanut sataakin ja oltiin märkiä. Anna oli..no tyly? Ei siis mulle tai kolmelle muulle kaverille, mut parille kaverille totesi että nämä eivät saa tulla keikkabussiin koska eivät ole kauniita. Meni todella maku siinä ja vaikka suht koht nuori olinkin niin tiesin että toi oli jotain todella tökeröä. En itekään sit menny sinne bussiin koska lojaalisuus kavereita kohtaan ei antanut myöden vaikka toiset kaverit menivätkin. Anna ei liiemmin tuntunut tykkäävän siitä että otin kaverien puolen. Mutta joo, aika pitkälti ton tapahtuman jälkeen ja varsinkin kun kotona kerrottiin asiasta niin jäi fanitus, ihan puhtaasti tuon takia.
Ei sentään karkkeja tarjonnut?
PM Sanna Marinista on julkisuudessa kuva että hän on ilkeä kiukkuinen p i s s i s. Tunnen Sannan jollain lailla ja hän on tosi mukava ja huumorintajuinen tyyppi, ehkä vähän kuivaa huumoria mutta ei ole julkisuuskuvansa tyylinen.
Jo edesmenneet Riki Sorsa ja vanhempansa. Erittäin ystävällisiä ja herttaista ihmisiä.
Vähän ehkä ohari, sillä tästä henkilöstä ei mielestäni ole mitään sen negatiivista / positiivista julkisuuskuvaa, josta itse olisin kuullut. Jarkko Ahola, Teräsbetoni. Ihan huipputyyppi! Olen kerran ollut samassa pöydässä iltaa viettämässä ja on muuten mieletön tapaus. Ei katso nokkaansa pitkiä ”taviksia” ja juttu lentää.
Vierailija kirjoitti:
Paula Vesala on antanut itsestään varsin sympaattisen ja monilahjakkaan kuvan, ja suomalaiset palvovat häntä jumalattarena. Julkisuudessa ei tiedetä, millainen diiva hän on, kohtelee kaikkia kiertueensa muita työntekijöitä paitsi bändin jäseniä kuin sontaa. Hänellä on vaikeuksia tulla toimeen tavallisten kuolevaisten kanssa. MOnilahjakkuus kyllä pitää paikkansa mutta sosiaaliset taidot täysi nolla.
Mitä meriittejä tai taitoja Paulalla on, että häntä voidaan nimittää monilahjakkuudeksi? Ei kaksinen laulutaidoiltaan, sanoitukset ok? Mitä muuta? En tosiaan tiedä, mutta tähän nimitykseen olen täällä useamman kerran törmännyt ja aina se kummastuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aho on siviilissa rento ja huumorintajuinen tyyppi, vähän hiljainen kyllä, mutta parempien tuttujen kanssa todella mukavaa seuraa.
Heh, höpöhöpö. Tämä viesti ei liity millään tavalla esim. omaan poliittiseen kantaani, vaan nimenomaan Jussin persoonaan. Olen työni vuoksi kohdannut Jussin useammankin kerran ja on kyllä raskasta seuraa. En millään tavoin halveksu häntä tai hänen uraansa ennen politiikkaa, mutta näin vitsillä voisin heittää, että kirkkoslaavin tohtori kuvaa häntä erinomaisen hyvin. Kuiva, arka ja ylemmyydentuntoinen passiivisnipottaja.
Anastasia kirjoitti:
Oon aiemminkin kommentoinut vastaavaan ketjuun, mutta niin herttaisen aurinkoinen Sara Forsberg käyttäytyi vuoden 2015 Provinssin Tubemiitissä aivan päinvastaisesti. Tai toki hän hyvällä tuulella oli, mutta kovin ylimielinen ja puhui muiden päälle koko ajan. Lisäksi vittuili epäsuorasti eräälle toiselle naisbloggaajalle, joka totesi jotain omasta positiivisuudestaan. Oli kyl kulmat kohottava hetki :D
Olin muutama vuosi sitten tulossa Helsinkiin ja Sara sattui samalle vaihtolennolle. Oli juttujen mukaan tulossa LA:sta. Siinä suomalaisen seurueensa kanssa Sara kovaan ääneen kailotti, kuinka olivat olleet Syltyn uima-allasbileissä. Jokaiselle kuulomatkan etäisyydellä olevalle tuli todellakin selväksi, että Syltty = Sylvester Stallone ja kovin on nähty Amerikan suuria kuvioita.
Ehkä itse tuossa tilanteessa ihmettelin lähinnä sitä, miksi noita asioita pitää huutaa niin, että koko lento kuulee tarinat Amerikan valloituksesta. Tämä siis ainoa kokemukseni ko. henkilöstä, mutta sen pohjalta ei jäänyt kovin herttainen mielikuva hänestä. Tubessa kuitenkin miellyttävän oloinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena Anna Abreun kova fani ja käytiin kavereiden kanssa hänen keikoillaan tosi usein. Kerran sit odotettiin ulkona muiden tyttöjen kanssa (meitä oli 6), kauan koska Anna oli luvannut että voi kutsua meidät keikkabussiin ja antaa nimmareita ym. Tottakai siinä oltiin sitten innoissamme ja varsinkin kun ei olis voinu kuvitellakaan ikimaailmassa että noin voisi käydä. No, Anna tuli sit aika pitkän odottelun jälkeen ja siellä oli alkanut sataakin ja oltiin märkiä. Anna oli..no tyly? Ei siis mulle tai kolmelle muulle kaverille, mut parille kaverille totesi että nämä eivät saa tulla keikkabussiin koska eivät ole kauniita. Meni todella maku siinä ja vaikka suht koht nuori olinkin niin tiesin että toi oli jotain todella tökeröä. En itekään sit menny sinne bussiin koska lojaalisuus kavereita kohtaan ei antanut myöden vaikka toiset kaverit menivätkin. Anna ei liiemmin tuntunut tykkäävän siitä että otin kaverien puolen. Mutta joo, aika pitkälti ton tapahtuman jälkeen ja varsinkin kun kotona kerrottiin asiasta niin jäi fanitus, ihan puhtaasti tuon takia.
Samankaltainen kokemus Annasta. Tosin ei keikkabussiin liittyvä, mutta siis aikoinaan kun olin 12, minä ja pari muuta tyttöä nähtiin Anna ja hän antoi nimmareita, kaikille muille paitsi minulle. Kysyin sitten että miksen minäkin sit saa nimmaria ja vastaukseksi tuli "Mietippä sitä" ja osoitti mun vartaloa. Olin suht koht tanakka joo, ehkä vähän ylipainoinen. Tosta jäi kyl p*skan maku suuhun. Kun muutenkin koulukiusattu ja en tykännyt omasta vartalostani. Tosta sit lähti se syömishäiriön kierre.
Paola Suhonen vaikuttaa julkisuudessa rennolta hippitödiltä mutta on toisen käden kuuleman mukaan amerikkalaistyylinen todella vaativa työnantaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samankaltainen kokemus Annasta. Tosin ei keikkabussiin liittyvä, mutta siis aikoinaan kun olin 12, minä ja pari muuta tyttöä nähtiin Anna ja hän antoi nimmareita, kaikille muille paitsi minulle. Kysyin sitten että miksen minäkin sit saa nimmaria ja vastaukseksi tuli "Mietippä sitä" ja osoitti mun vartaloa. Olin suht koht tanakka joo, ehkä vähän ylipainoinen. Tosta jäi kyl p*skan maku suuhun. Kun muutenkin koulukiusattu ja en tykännyt omasta vartalostani. Tosta sit lähti se syömishäiriön kierre.
Uskomatonta :,(
Anna Abreu täälläkin. Tosin ei kyl omalla kohdalla (ei siis mua haukkunu), vaan baarissa oltiin samaan aikaan ja hän alkoi kovaan ääneen siellä nimitellä toisessa pöydässä istunutta naista joka vietti polttareitaan. Anna kailotti tyyliin et 'kukahan tollasenkin akan naisi. varmaan se on joku urpo' ja hänen seuralaisensa vaan nauro sen jutuille. Sit se suuttu kun se tuleva morsian ei reagoinu mitenkään ja yritti jatkaa kunnes sit jo se seuralainen totesi et nyt riittää. Sellainen olo itellä jäi että kaikki muut on rumia ja perseestä ja hän ite kaunis ja paras.
On myös sellainen tapahtunut kohdalle että Martina Aitolehti, jonka luulin olevan suoraan sanottuna kauhea ihminen, olikin todella mukava ja auttoi mua rattaiden kanssa ja toivotti hyvää joulua. Jäi positiivinen mieli hänestä.
Evelina. On hänestä hyvä ja huono kokemus. Sillon kun Evelina kilpaili Voice of Finlandissa (Oli silloin Eveliina Tammenlaakso) , oltiin katsomassa hänen esitystään ja esityksen jälkeen hän antoi tytöllemme nimmarin ja oli mukava ja tyttö alkoi fanittaa häntä sen jälkeen, vaikka Evelina tippui. Tyttö oli onnessaan ja minäkin mielissään että oli sellainen laulaja kuka on myös faneille mukava. Sitten kun Evelinalta tuli single ja käytiin sitten hänen keikallaan niin oli ihan kuin eri ihminen, kylmä ja äyskähteli faneille ja sanoi tytölleni aika ilkeästikin. Ehkä oli huono päivä, en tiedä, mutta jäi huono kokemus tuosta toisesta keikasta vaikka kylläkin tyttö edelleen häntä fanittaa.
Ville Hytösestä on leivottu suomenulkolainen menestyjä, joka on kannuksensa hankkinut vanhempiensa mammonasta. Niin ja vielä kehuu sillä, miten välttää verojen maksun kotimaahan. Suomalaisten rahat kyllä kelpaa.
Kyseinen sankari kiusasi omana kouluaikanaan erilaisia nuoriq ja oli yksi kiusaajista, jotka tänä päivänä joutuisi 15v. vastuuseen seksuaalisesta häirinnästä ja fyysisestä väkivallasta.
Hän ei selkeästi enää muista kiusaamistaan mutta en ole unohtanut tuon ihmisen lähes päivittäistä julmuutta. Mitään pahaa hänelle en tehnyt tai sanonut mutta joukosta erottuminen riitti. Nyt sama jeppe yrittää olla niin kovin erilainen. Pelkuri ja muiden selkien ja nykyään sanojen taakse piiloutuja.
Helppoa tuntuu olevan kirjoitella kummituskirjoja megatrendin mukaisesti kun samasta asiasta rääkkäsi aiheesta kiinnostuneita varhaisteinejä muiden rikkaiden vanhempien penskojen kanssa Raumalla. Varsinkin ne lyseon luokkakäytävät, joissa laittoi seinää vasten ja huoritteli?
Sama ylimielinen kusipää. Oksettavat muistot on vaivanneet liian kauan.
Noin nyt on sydän puhdistettu koko elämänmittaisesta helvetin painolastista. Saa arvet ehkä umpeen näin 23 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Neste turhaan kupolissa kirjoitti:
Ne teot sydämessä kirjoitti:
Somerjoen nimeä kantavana olisi tullut jo jotain muutakin kuin näkemykseen vetoamalla ym.konkreettista näkymistä, jos lahjoja on. Ehkä tuossa kiteytyy ahneuden aiheuttama sokaistuminen.Mennään sedän nimellä ,niin kai se siitä...Tulee väkisin mieleen. Miksi suomalaiset SUURET muusikot ovat tämän jo dumanneet, sanoen kuuluvansa hyvän karaoke tähden tms. joukkoon, Idols-kilpailussa.
Joku puuttuu tältä, SYDÄN, se se on.
Musiikki ja sielu ovat yhdessä.
Minä-keskeinen.Kukaan ei ymmärrä.Ei ymmärrä musiikkia tai sitten muutenvaan änkytyksen takia.ristiriidassa mainostaessaan parantavaa äänimeditaatiota, mutta ihmisenä seläntakana puhuja. Hyvyys mitä antaa itsestään tulevan/synnyinlahja (?)oikeasti puuttuu.
Onko koskaan ajatellut olevansa suorastaan ilkeä tai julma. Kohtelee joitain hyvinkin julmasti, vääntää veitsiä haavassa.
Parannus hoitonsa ihan vain omaan luuloonsa perustuvia, sen Euran olen kuullut .Jatkakoon joissain juottoloissa, sinne sopii, muiden itseensä tyytymättömien joukkoon.Kenestä tässä puhutaan..?
Mietippä sitä:)
Jos podcasteja seuraa niin Enni Koistinen tuplakääkistä. Julkisuudessa olevinaan niin erilaisuutta kannattavaa, hyväksyvää ja body positivea. Nauratti, kun taannoin Pippa Laukan ohjelmassa ”Olet mitä syöt” totesi somevaikuttaja, että kasvoi ympäristössä, jossa naiset puhuivat todella rumasti kropistaan.
Todellisuus on kuulemma, että hän on puhunut ja arvostellut aiemmin erittäin suorasti ja ilkeään sävyyn muiden vartaloita ja vaatteita. Varmaan johtunut huonosta itsetunnostaan, mutta silti valehteleminen ärsyttää.
Ärsyttää myös tapa ”fanittaa” asioita ja samalla tehdä niistä pilaa, mutta kuitenkin verhota se siihen että on itse innoissaan ja fanittaa. Että vitsikkäästi tässä vaan kokeillaan asioita! Esim. blogissaan tuskafestari postaus, josta rivien välistä luettavissa miten huvittavana pitää kyseistä genreä.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan Kaija Koo on jääkylmä jos joku yrittää keikan jälkeen pyytää nimmaria tai yhteiskuvaa, vaikka niihin olisi erikseen ilmoitettu aika ja paikka
Oi kyllä! Sama kokemus Kaija Koosta. Deittailin aikanaan hänen, no ainakin suht hyvin silloiseen lähipiiriin kuulunutta muusikkoa, ja Kaijan käytös minua tavista kohtaan oli uskomattoman kylmää ja tökeröä. Esim. erään keikan jälkeen lähtiessämme kyseisen miehen kanssa kahdestaan jatkamaan matkaa, Kaija halasi miestä pitkään ja lirkutteli pitkät litaniat, ja lopuksi yhä miestä katsoen ”Heippa nyt sitten! Harmi että lähdet näin aikaisin!”. Minuun ei luonut edes poikkinaista katsetta, saati että olisi sanonut minulle edes hei hei. Tiesi kyllä varsin hyvin, että olimme tapailleet jo puoli vuotta. Mies pahoitteli käytöstä, vaikka se hänen vikansa ei ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä kovempi nimi, veikeä velikulta, kokokansan kestojulkkis jo vuosien varrelta - siksi järkytys.
Jätän asian kommentoinnin tähän.
Miksi jätät? Kun nyt noinkin vihjailit niin miksi et sitten kerro nimeä?
Kuka niin suosittu, koko kansan koomikko voisi olla?
Ykskään noista ei ole kokokansan koomikko... liian nuoria.
PPP?
Vesku?