Julkkikset jotka eivät todellisuudessa vastaa julkisuuskuvaansa yhtään 2
Eli tehdään uusi toinen keskustelu tästä aiheesta. Edellinen keskustelu on siis yli vuoden vanha ja siellä ei enää ole riittänyt kommentteja.
Tietääkö kukaan, millaisia esimerkiksi Petri Nygård, Elli Haloo tai JVG:n pojat ovat luonteeltaan todellisuudessa?
Kommentit (499)
En nyt tiedä Jani Sievisen julkisuuskuvasta, että onko hän ihmisten mielestä kiva vai ei, mutta jäi paska maku suuhun, kun tapasin hänet 12-vuotiaana.
Harrastin itse tuolloin uintia ja olin sitten kaverin kanssa tullut uintikisoihin häntä katsomaan. Jossain vaiheessa tuli sellainen hetki, että hän jakoi nimmareita ja mehän kaverin kanssa mentiin toki myös. Siinä meitä ennen oli kaksi poikaa ja Jani jutteli heille, kyseli tykkäävätkö uida yms. Muistan vaan toisen pojan sanoneen, että hän ei edes tykkää uida. Jani siihen, että hei, altaaseen vaan, se on tosi kivaa ja siitä olympiatähdeksi tms.
Seuraavaksi oltiin minä ja kaverini, kaksi tyttöä siis. Jani ei sanonut sanaakaan, kun pyysin että saadaanko mekin nimmarit. Otti mun vihkon käteen ja kun ojensin kynän, hän vaan tuijotti mua. Sitten älysin, että hän piti tussin päätä mua kohti ja mun piti ottaa korkki pois. Sipaisi nimmarit meille sanaakaan sanomatta. Sopersin jotain, että mä muuten pääsin just kilparyhmään uinnissa, mutta ei mitään noteerausta. Vihkon hän ojensi takaisin, tussin tyyliin nakkasi. Hyvä että sain kopin. Prkl..
Jotenkin jäi seksistinen kuva.. Ja eilen kun katsottiin miehen kanssa linnanjuhlia, niin kyllä muistin kommentoida Sievisen nähdessäni, että paska jätkä vaikka hyvä onkin uimaan.:D
Joo, katkera...
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös kohdannut Petri Nygårdin asiakaspalvelutilanteessa keikan jälkeen. Kohtelias, mukava ja hyvin leppoisan oloinen, kohteli tarjoilijoita kyllä hyvin. Toinen todella mukava kokemus oli, jälleen asiakaspavelutilanteessa, kohtaaminen Timo Rautiaisen kanssa. Hiljainen ilta töissä, ehdittiin siinä jutustella pidemmän aikaa ja jätti kyllä hyvän kuvan itsestään.
Timo Rautiaisesta voin todella sanoa vain positiivista. Olin yksissä häissä ja hän oli siellä sekä vieraana, että esiintyjänä. Esitti hääparille yhden, heidän toivomansa kappaleen. Istuttiiin jopa syömässä samassa pöydässä hänen ja perheensä kanssa ja hän oli niin mukava.:)
Isäni tietysti sitten muutaman kaljan jälkeen meni esittäytymään ja oli vähän turhan fani.. Yritin toiselta puolen huonetta viestittää isälleni, että pois sieltä nyt, mutta hän osoitti minuun ja esitteli mut siinä sitten Timolle. Oli pakko mennä huoneen poikki ja käydä kättelemässä ja puhumassa todella kiusallista small talkia.
Kun uskoisin Timon halunneen olla noissa häissä enemmän yksityishenkilönä kuitenkin. Mut täytyy myöntää, että hänen esityksensä häissä kuvasin vanhaan kännykkääni. Oli ihana kappale.:)
Vierailija kirjoitti:
Assi Koivisto, valoisa ja lämmin ihminen ,mkä hämmästyttää koska Manu oli ja Telle on aika jäyhä.
Kirka oli myös mun suuri suosikki, uskon että muidenkin hänen kanssaan tekemisissä olleet muistavat häntä lämmöllä.
Tauno Palo, sama kuin Kirkalla, suuri ihminen ja taiteilija.
Jotkut ihmiset vaan säteilee lämpöä ympärilleen ja tässä oli muutama esimerkki.
Ihan muutamasta kohtaamisesta ihmisen kanssa en lähtisi vetämään johtopäätöksiä, saattaahan monella vaikka oma elämäntilanne olla vaikea tai muuten vaan vaikka kiire.
Kirjoitukseni ei oikein sovi otsikon alle, koska em. ihmiset todennäköisesti vastaavat myös julkisuuskuvaansa, mutta menköön 😄
Omien kokemusteni ja tietojeni perusteella Paula Vesala on juuri se henkilö, jonka julkisuuskuva ei vastaa yhtään sitä, minkälainen hän on todellisuudessa. Ainakin jos julkisuuskuvalla tarkoitetaan sitä, minkälaista pskaa hänestä kirjoitellaan kädet savuten jossain vauvafoorumilla.
Olen tavannut muutamia kertoja ja aina on käyttäytynyt erittäin kohteliaasti. Kerrankin jäi festareilla pitkäksi aikaa juttelemaan, kyseli kuulumiset ja kehui vaatteitani ja aurinkolasejani. En voi sanoa tuntevani henkilökohtaisesti, mutta olemme saman ikäisiä ja Paula on asunut ja opiskellut vuosia samassa kaupungissa (Kuopiossa), joten monet kaverini ja tuttuni tuntevat tai ovat tunteneet hänet. Kenenkään heistä en ole kuullut koskaan sanovan mitään pahaa hänestä, mutta nimettömillä keskustelupalstoilla hänen ympärillään pyörii aina paskamyrsky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs nimeltä mainitsematon "kokokansan" mieskoomikko/näyttelijä on välillä pöyristyttävän järkky ällösikailija , ei mitään tapoja , mm piereskelee estottomasti, ymv. koska on nii rentoa ja tommoset (muiden huomioon ottamiset) on pikkujuttuja tässä maailmankaikkeudessa ,
Onpa fiksua.
Pikkujuttu maailmankaikeudessa olisi olla hienotunteinen muita kohtaan vaikka kokisikin käytöksensä perusteella vahvasti itse olevansa sen maailmankaikkeuden napa.
Minä tiedän, kenestä on kyse ja minulla ei ole laillista velvollisuutta olla nimeämättä häntä. Heedbärihän se. Eikä tuon pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.
Juttujen perusteella myös kova poika vonkaamaan, varsinkin teineiltä.
Olet täysin väärässä. Ei todellakaan ole Heedberg. Hedberg on hauska velikulta ja mukava.
Kyseessä kovempi nimi, veikeä velikulta, kokokansan kestojulkkis jo vuosien varrelta - siksi järkytys.
Jätän asian kommentoinnin tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs nimeltä mainitsematon "kokokansan" mieskoomikko/näyttelijä on välillä pöyristyttävän järkky ällösikailija , ei mitään tapoja , mm piereskelee estottomasti, ymv. koska on nii rentoa ja tommoset (muiden huomioon ottamiset) on pikkujuttuja tässä maailmankaikkeudessa ,
Onpa fiksua.
Pikkujuttu maailmankaikeudessa olisi olla hienotunteinen muita kohtaan vaikka kokisikin käytöksensä perusteella vahvasti itse olevansa sen maailmankaikkeuden napa.
Minä tiedän, kenestä on kyse ja minulla ei ole laillista velvollisuutta olla nimeämättä häntä. Heedbärihän se. Eikä tuon pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.
Olet täysin väärässä. Ei todellakaan ole Heedberg. Hedberg on hauska velikulta ja mukava.
Kyseessä kovempi nimi, veikeä velikulta, kokokansan kestojulkkis jo vuosien varrelta - siksi järkytys.
Miksi jätät? Kun nyt noinkin vihjailit niin miksi et sitten kerro nimeä?
Kuka niin suosittu, koko kansan koomikko voisi olla?
Jaakko Saariluoma, Ismo Leikola, Andre Wickström,.. viimeisestä olisi kyllä tosi vaikea uskoa moista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa fiksua.
Aku Hirviniemi?
Antti Holma, entinen koulukaveri. Jäänyt mieleen useimmiten vihaisenoloisena tyyppinä, en muista että olisi ollut mikään hauskuuttaja.
Oon aiemminkin kommentoinut vastaavaan ketjuun, mutta niin herttaisen aurinkoinen Sara Forsberg käyttäytyi vuoden 2015 Provinssin Tubemiitissä aivan päinvastaisesti. Tai toki hän hyvällä tuulella oli, mutta kovin ylimielinen ja puhui muiden päälle koko ajan. Lisäksi vittuili epäsuorasti eräälle toiselle naisbloggaajalle, joka totesi jotain omasta positiivisuudestaan. Oli kyl kulmat kohottava hetki :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville Valo on ainakin todella ystävällinen ja sympaattinen mies. Todella maanläheinen
Moi, Ville!
:D Jotenkin en jaksa uskoa, että Ville päivystää vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa fiksua.
Jaakko Saariluoma, Ismo Leikola, Andre Wickström,.. viimeisestä olisi kyllä tosi vaikea uskoa moista.
Ykskään noista ei ole kokokansan koomikko... liian nuoria.
Miten te tunnette nämä julkkikset, joista kirjoitatte?
Onko kohtaamisenne olleet vain tunnin parin pituisia yhden päivän aikana, josta luotte mielikuvanne ihmisestä?
Vai kuuluvatko he teidän tuttavapiiriinne tai sukulaisiin?!
Jätän asian kommentoinnin tähän.[/quote]
Ykskään noista ei ole kokokansan koomikko... liian nuoria.[/quote]
PPP?
Vierailija kirjoitti:
Antti Holma, entinen koulukaveri. Jäänyt mieleen useimmiten vihaisenoloisena tyyppinä, en muista että olisi ollut mikään hauskuuttaja.
Ainakin tässä maailmanmatkausohjelmassa välittyy lähinnä (piilo)vittuilu ja aggressiivisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissanne teette päätelmiä siitä, millainen joku ihminen pohjimmiltaan on kun tapaatte hänet kaupan kassalla! Tosi noloa.
Voi siitä tehdä päätelmiä siitä, millainen ihminen on asiakastilanteessa. Useimmat, olivat julkkiksia tai eivät, käyttäytyvät asiallisesti. Muutamat öyhöttävät, olivat julkkiksia tai eivät. Julkkiksen ei tarvitse aina hymyillä eikä aina jakaa nimmaria tai suostua selfie-kuvaan, mutta mitään etuoikeutta huonoon käytökseen ei kuitenkaan ole.
Ruokakaupan kassalla näkee jotakin, etenkin jos sama asiakas käy usein. Erikoisliikkeessä varmaan enemmän kun joutuu keskustelemaan tuotteista (tosin työskentelyssä sellaisessa minulla ei ole kokemusta). Ravintola-asiointi voi olla hyvinkin paljastavaa.
Meinasin lentää persiilleni kun olin ekan kerran tekemississä Martina Aitolehden kanssa. Olin saanut hänestä median mukaan hyvin negatiivisen vaikutelman, mutta todellisuus oli sitten ihan päinvastaista, Martina oli todella herttainen ja ystävällinen ihminen. Meillä on saman ikäiset lapset ja sitä kautta olen tavanut Martinaa ja Stefania silloin tällöin.
Paula Vesalaa ja Lauri Ylöstä myös yksityiselämän vuoksi tavannut myös ajoittain. Lauri on tosi symppis ja mukava, mutta Paula on joka tapaamiskerralla käyttäytynyt epämiellyttävästi. Onnea Laurille, että löysi elämäänsä hyvän puolison Paulan jälkeen =)
Itse olen jonkin aikaa elämästäni viettänyt Arto Paasilinnan perhetuttuna. En tiedä mikä hänen julkisuuskuvansa on mutta ei ollut kovin miellyttävä henkilö. Erityisesti hänen sovinisminsa ja vaimonsa kohtelu oli törkeää. Katri Helenasta olen kuulut että hän ei ole kovin lämmin persoona vaan aika diiva. Varsinkin äitinä hän ei ole ollut kovin hyvä.
Teemu Selänne ollut kohtelias ja mukava, 3kertaa tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tässä maailmanmatkausohjelmassa välittyy lähinnä (piilo)vittuilu ja aggressiivisuus.
Eihän hän ole koskaan muuta yrittänytkään esittää, päonvastoin!! Ettekö te osaa lukea?! Haastatteluissaankin aina korostanut piirteitään, erakkoluonnettaan, vaikeuttaan ihmissuhteissa jne. Minusta supermahtava tyyppi koska on just sellanen kuin on ja kelpaa loistavasti. Antti on paras ja komein, itseironia tekee tyypistä vastustamattoman 😍
Bile-Dani on pelkkä roolihahmo, ja hän on oikeastaan todelliselta luonteeltaan täysin päinvastainen. Mukava, kohtelias ja muut huomioonottava, hänen kollegansa on sanoneet että parhaita näkemiään asiakaspalvelijoita, hän kun on sosiaalinen, kohtelias ja muut huomioonottava. Hän siis on ruletissa ja muissa rahapeleissä se pelinpyörittäjä laivoilla. Itsekin tuota striimiä seurasin pariin otteeseen, ja kyllä sieltä todellinen Daniel näkyi alta koska ei hän kokoajan jaksanut rooliaan ylläpitää. Toki Kaivohuoneella ja baareissa lähtee varmasti taas Bile-Dani -rooli päälle.
Olen Porvoosta itsekin ja saman ikäinen, ja pyörinyt samoissa piireissä nuorempana. Porvoohan on sellainen "kaikki tuntee kaikki" -kaupunki. Ei hän ole oikeasti lähellekään tuota Bile-Dani -hahmoaansa.