Katsooko naiset miehissä muitakin lihaksia kuin rinta-ja hauislihaksia, vai saako koko kropan treenaamisesta jotain lisäpisteitä naisten silmissä?
Puhutaan siis naisista, jotka ylipäätään tykkäävät lihaksista miehillä. Kaikkihan ei vissiin tykkää.
Kommentit (58)
Naiset aika laajasti diggaavat joko sellaisista luonnostaan vavoista ja rotevista tai sitten hoikista, mutta selkeästi koristetun lihaksikkaista fitness-tyyppisistä miehistä.
Salimimmit, sosiopaatit ja pulleroiset emänät sitten diggaavat enempi niistä sikaniskoista.
On nähty niin moneen otteeseen, että pakko jo uskoa.
Treenattu kroppa auttaa vähän, paksu lompakko paljon.
Kyllä saa olla ihan naru, kunhan on isot hauikset.
Vierailija kirjoitti:
Usein kuulee just että jalkapalloilija on hyvä. Mutta yllättävän moni nuori nainen on ollut tosi kiinnostunut salikropasta kunhan vatsaa ei ole liikaa. Vaikka olen jo keski-ikäinen varattu mies.
Jossain tutkimuksessa oli, että naiselle miehessä saa kyllä olla isostikin massaa kunhan ei näytä steroideja käyttävältä eli sarjakuvamaiselta.
Jalkapalloilijoita on niin monen näköisiä.
Tuo on kyllä jännä päähänpinttymä että naiset katsoo hauista ja rintalihaksia. En varmasti ole ikinä naisen suusta kuullut että kaikista lihaksista ekana katse kiinnittyy hauksiin ja rintaan.
Lähdetään nyt siitä että sopusuhtaisuus on kaiken A ja O. Jos kundi näyttää siltä että treenaa kovaa, mutta pelkästään yläkroppaa, niin se on vain koomisen näköistä.
Itsellä treenatussa miehessä katse kiinnittyy kaksi leveään ja lihaksikkaaseen selkään ja hartioihin, vahvoihin reisiin sekä jostain syystä mua viehättää paljon hauiksia enemmän isot ja vahvat kyynärvarret. Toki isojen ja vahvojen kyynärsien päästä löytyy yhtä lailla iso ja vahva hauis, mutta ne kyynärvarret on se missä mun katse viipyy.
Mun ukolla oli ihana sydämen muotoinen takamus. Nyt jo muuttunut pappaperseeksi. Mutta äänen muodostamaan mielikuvaan rakastuin ja totuus oli parempi.
Taidosta kääntyä kannoillaan ja kävellä pois päin pyydettäessä saa paljon pisteitä. Moni treenaa niitä lihaksiaan kuin viimeistä päivää, mutta aivotyö ja ymmärrys jää vähemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä jännä päähänpinttymä että naiset katsoo hauista ja rintalihaksia. En varmasti ole ikinä naisen suusta kuullut että kaikista lihaksista ekana katse kiinnittyy hauksiin ja rintaan.
Lähdetään nyt siitä että sopusuhtaisuus on kaiken A ja O. Jos kundi näyttää siltä että treenaa kovaa, mutta pelkästään yläkroppaa, niin se on vain koomisen näköistä.
Itsellä treenatussa miehessä katse kiinnittyy kaksi leveään ja lihaksikkaaseen selkään ja hartioihin, vahvoihin reisiin sekä jostain syystä mua viehättää paljon hauiksia enemmän isot ja vahvat kyynärvarret. Toki isojen ja vahvojen kyynärsien päästä löytyy yhtä lailla iso ja vahva hauis, mutta ne kyynärvarret on se missä mun katse viipyy.
Ja ihan vaan miehille muistutuksena että vaikka itse ette omaa selkäänne näe (ja siksi varmaan itse korostetusti mietitte rintalihaksianne), niin sinua katsova nainen näkee sun selän oikein hyvin ja selkää on paljon helpompi katsoa pitkään ja hekumoiden, sillä silloin katseen kohde ei todennäköisesti huomaa kun häntä katsoo. Sitä taas ei voi olla huomaamatta kun joku tsekkaa sun rinnan, ihan vaikka vaan nopealla vilkaisulla (kokemusta on, t: rintava nainen).
Vierailija kirjoitti:
Miehissä ja naisissa silmiä hivelevät vartalot on ainakin pikajuoksijoilla. Myös solakat jalkapalloilijat viehättävät.
Väittäisin että naisilla on primitiivinen viehätys kovaa juoksevan toiminnallisen ja ketterän miehen vartaloon. Saliköntti saattaa näyttää liian kömpelöltä. Miehet taas arvostavat toisissaan mahdollisimman isoa massaa, koska sillä voi olla pelotevaikutus.
Lisään tähän, että itse ainakaan en ole ollenkaan innostunut pulleista rintalihaksista. Kiinnostaa muiden naisten mielipide, onko isot rintalihakset mieleenne?
Vaikka rintalihas tietenkin on erilainen kuin tissi, niin silti tulee tissimielleyhtymä, eikä se miehellä innosta. Ehkä luonnostaan töissä ja askareissa ei tule helposti rasitettua spesifisti rintaa, niin siksi iso rinta näyttää epäsuhtaisen oudolta. Paksut reidet ja kyynärvarret tulevat ihmisen tavallisten liikeratojen seurauksena, mutta käsien työntäminen eteen leveällä otteella ei ole niin tavallista? Ojentajat on enemmän käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan vaan miehille muistutuksena että vaikka itse ette omaa selkäänne näe (ja siksi varmaan itse korostetusti mietitte rintalihaksianne
Juuri näin 😍😍
Naiset valitsivat tutkimuksissa voimakkaan miehen miellyttävimmäksi joka kerta ylipaino ei haitannut, heikkous ja naisellisuus kyllä
Naisia pyydettiin arvioimaan valokuvista miesten torsojen houkuttelevuutta. Jokainen nainen valitsi vahvan miehen vartalon, ei heikkoa.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000005490555.html
En katso yksittäisiä lihaksia, vaan vartalon mallia. Leveät hartiat miehellä viehättää. Kyseessä varmaan useamman lihasryhmän yhdistelmä. Nykyisellä heilallani tosin ojentajalihakset näyttää ja tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Usein kuulee just että jalkapalloilija on hyvä. Mutta yllättävän moni nuori nainen on ollut tosi kiinnostunut salikropasta kunhan vatsaa ei ole liikaa. Vaikka olen jo keski-ikäinen varattu mies.
Jossain tutkimuksessa oli, että naiselle miehessä saa kyllä olla isostikin massaa kunhan ei näytä steroideja käyttävältä eli sarjakuvamaiselta.
Näinhän se on.
Naiset sanoo ettei ne tykkää isoista lihaksista, mutta sitten kun laitettiin valitsemaan kuvien perusteella se menikin niin että mikä voimakkaampi mies, sitä enemmän naisia kiinnosti.
Ehkä ne naiset näkee jotenkin horkkabodareitten lihasten läpi. Monihan niistä ei varmaan pärjäisi hyvin tappellussa. Liian hitaita, eivätkä ne ole mitään todellisia voimamiehiä.
Ehdottomasti koko kroppa on treenattava. Parasta V- mallinen selkä, vahvan näköiset kädet, litteä vatsa / kunnolliset vatsalihakset ja hyvän malliset reidet 🔥 Parhaan näköinen kroppa minkä minä olen nähnyt oli tyypillä joka harrasti tai chitä ja joogaa. Toisiksi paras sitten sellaisella, joka kävi salilla ja juoksi. Mutta se tai chi tyyppi. Kerrassaan wow.
Ei lihaksilla ole merkitystä mutta hyvä kunto ei ole haitaksi. Enemmän merkitsee miten ihminen kantaa itsensä, itsevarmuus, sivistynyt herrasmiehen käytös yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkapalloilijoita on niin monen näköisiä.
Kukaan niistä ei ole läski. Kaikilla niistä (tunnetuista) on iso lompakko ja paljon julkisuutta.