Katsooko naiset miehissä muitakin lihaksia kuin rinta-ja hauislihaksia, vai saako koko kropan treenaamisesta jotain lisäpisteitä naisten silmissä?
Puhutaan siis naisista, jotka ylipäätään tykkäävät lihaksista miehillä. Kaikkihan ei vissiin tykkää.
Kommentit (26)
Mielestäni sopusuhtainen kokonaisuus ratkaisee. Itse kyllä arvostan timmiä vatsaa ja takapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat eivät pidä suurista lihaksista.
Mutta varmaan ne jotka pitävät haluavat hyvän kokonaisuuden. Sellaisen että koko kroppa on "samaa sarjaa", eli kaikki lihakset samassa suhteessa treenatut.Useimmat naiset varmaan tarkoittavat noilla liian suurilla lihaksilla sellaisia, joita suurin osa miehistä ei käytännössä voi ilman aineita edes saavuttaa.
Kylla natuna saa itensa treenattua sen kokoiseksi ja nakoiseksi etta naiset alkavat jo valittaa liiasta lihasmassasta. Sen takia tapailen ainoastaan urheijoita tai fitnesskisaajia koska he osaavat suhtautua oikein ja arvostaa kovaa tyota.
Ehkä jos on lahjakas kaveri ja treeni ja lepo yms. kunnossa. Jos normijantteri muun elämän ohessa reenailee, niin vaikeaa on kovin isoksi paisua, mikäli kuitenkin pitää itsensä suht kireässä kunnossa koko ajan (tämähän se monelle naiselle tärkeämpää on kuin lihasten koko).
Olet hyvin haasteista tietoinen :) Tekee 50h viikossa toita, vahan tyomatkustusta sekaan sekoittamaan pakkaa ja sosiaalinen elama kehiin. Siina saa tehda ihan toita etta jaksaa viikossa 6 treenia taydella forcella. Treenithan itsessaan eivat ole kuin tunnin juttu, eli aikaa tama ei vie. Viikolla kun yrittaa nukkua 8h ja aikaa saastaa silla etta tekee kaksi kertaa viikossa kaikki ruuat valmiiksi, niin myos kroppa nayttaa silta etta voisi harkita kisalavalle menemista.
Hyvä tarina, Hermanni. Otahan iso kourallinen sipsiä pussista ja hae kylmä Pirkka-olut jääkaapista.
Mä pidän treenaamisesta ja mielellään puhun siitä miehen kanssa. Joten jos mies vetää yksipuolista treeniä ulkonäön vuoksi, tulee kyllä ristiriitoja, koska omasta mielestäni treenissä pitää olla joku järki. Ja tuskin pelkkiä rintalihaksia ja hauiksia treenanneella miehellä on sit treenitietoa ja kokemuksia, joita vertailla.
Itse katson aina miehen tapaapäin. Oli sitten laiha, lihava, bodari, normaali, urheilija. Jos ryhti ruma niin ei sytytä. Mutta ryhdikkäät hartiat ja olkapäät komistavat miehen kuin miehen. Myös täysin lihaksittoman näköinen littana takapuoli on surullisen näköinen.
Itse treenaan säännöllisesti mutta en vaadi samaa mieheltä, muut ominaisuudet tärkeämmät. Mutta esimerkiksi tanssijamiehillä on monesti todella hyvännäköinen kroppa.
Hyvä ryhti ja koko kokonaisuus on tärkeä. Treenata pitää siis muutakin kuin yläkroppaa.
Itse olen jo yli nelikymppinen ja tykkään, että miehellä on muutenkin vähän massaa. Vähän mahaa siis ei haittaa mutta ei tosiaankaan saa olla mikään pallomaha.
Mieluummin jotain vähemmän teinihajustetta kuin Axe. Se on välitön turn off.