Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin deodoranti pettää aina

Vierailija
02.12.2017 |

Siinä lukee 48 h joka on ehkä harhaanjohtavinta tuotetietoa ikinä. Tuota kun laittaa kainaloihin, alkaa haista hielle jo 16 tunnin päästä. Luulen että jopa ilman deodoranttia tulos olisi sama. Enkä edes ole hikoilevaa sorttia, kuka nyt olisi tähän aikaan vuodestas!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusnivea pitää minkä lupaa, Lidlin deot on roskaa.

Vierailija
2/6 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin deodorantit on yhtä löysää kamaa kuin vesi. En osta enää toista kertaa. Valuu joka paikkaan eikä pysy kainalossa eli siellä missä pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran. Siinä tuskin on mitään deodorantin tavallista tehoainetta, alumiinia tms. Taitaa olla vetistä kosteusvoidetta koko purkki.

Vierailija
4/6 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, kuka nyt olisi 48 tuntia pesemättä kainaloita muutenkaan? Mulle on dödöissä ihan sama kestääkö ne 16 vai 106 tuntia kun peseydyn kuitenkin päivittäin.

Vierailija
5/6 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cien mintunvärinen dödö on minun luottomerkkini! Ei ole pettänyt koskaan kuten esim. Rexona, kyllähän ihminen nyt jo muutenkin pesaisee kainaloitaan 16 h sisällä?

Vierailija
6/6 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan ana sellaisen ei-nestemäisen dödön vaikak maksaa 8 e niin kestää vuoden toiin kui ruistutettavat tai nestemäiset jotka kestää kuukauden ja maksaa 1,5 e

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän